Nicequote:Op dinsdag 10 november 2009 20:16 schreef raulbouli het volgende:
Gisteravond om half 11 nog lopen retunen, Sorry alle mensen in nijmegen en omgeving !
Nog geen dyno. Draait nu wel op 10psi, althans in de 3e, 4e en 5e versnelling. 1e + 2e 6psi ivm grip.
Nog niks te pakken, moet wel andere versnellingsbak hebben. Iets met wat langere versnellingen en lsd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nice![]()
Had je nou al een LSD te pakken of in 't vizier?I no remember
Een soort onverklaarbare blurr op de weg?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef Revolution-NL het volgende:
Volgens mij zie ik TS welleens rijden in de buurt van Bunschoten-Spakenburg en Baarn.
Dus geen ITR bak ... want die is korter.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:18 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Nog niks te pakken, moet wel andere versnellingsbak hebben. Iets met wat langere versnellingen en lsd.
Veels te veel tekst. Ik weer dat ik een s9b bak moet hebben, komt van een B18C4 (GSR) heeft lsd en lange overbreningen. Hoef ik niet na elke seconde te schakelenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus geen ITR bak ... want die is korter.
Je oplossingen:
- GSR bak ( is langer en heeft dezelfde LSD als de ITR).
- Quaife Diff.
- Eindoverbrenging van een GSR bak in een ITR bak gooien. (??)
Zoals ik heb begrepen is de standaard ITR diff op 35% LS max en kan een Quaife diff tot 65% max (ala GSR)
Klopt dat een beetje?
Kan niet, ben de afgelopen maand(en) niet eens Nijmegen uit geweestquote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef Revolution-NL het volgende:
Volgens mij zie ik TS welleens rijden in de buurt van Bunschoten-Spakenburg en Baarn.
Quaife Diff:quote:Op woensdag 11 november 2009 18:30 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Veels te veel tekst. Ik weer dat ik een s9b bak moet hebben, komt van een B18C4 (GSR) heeft lsd en lange overbreningen. Hoef ik niet na elke seconde te schakelen![]()
[..]
Kan niet, ben de afgelopen maand(en) niet eens Nijmegen uit geweest
Dan kan je in de spiegels zien, dat ik je van de weg af drukquote:
Dank u !quote:
wat.. als je em dwars inhaalt?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:49 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Dan kan je in de spiegels zien, dat ik je van de weg af druk![]()
![]()
[..]
ja, is ook direct omgebouwd na achterwielaandrijving hea.. ?:')quote:Op donderdag 10 december 2009 20:47 schreef green_power het volgende:
[..]
wat.. als je em dwars inhaalt?
Dat ben ik. Maar hij lijkt totaal niet hoor (met name omdat ik geen Civic heb gehad). Deze is mooierquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:50 schreef raulbouli het volgende:
Wie is ijsmeis ?
Maandag nieuw spruitje, downpipe enz. En een retune met boostcontroller...
Hoi ! Dank jequote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat ben ik. Maar hij lijkt totaal niet hoor (met name omdat ik geen Civic heb gehad). Deze is mooier.
Op fotos kan je niet zien hoe snel die isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |