een nat-nek>?quote:Oh Echt Zo Moeilijk
since laatste kwam ik er achter dat ik een "Jonge" leuk vind, ik ben dus een nat nek, en Nee dat wil ik niet, ik wil niet meer, ik kan niet meer,
altijd gepest worden.
putted down,
mensen die me haten,
die me niet accepteren,
heb al 2x eerder Zelfmoord geprobeert, ik ben te Deressed to be alive,
soms wens ik gewoon dat ik nooit geboren was, dit jaar Examen jaa, wil het geen eens halen, I Hope I Will Be Die Soon Thouhg,
Ik
Heb
Het
Gehad
Met
Dit
Kut
Fucking
Idioiten
Debiele
LEVEN!
Dan krijgen ze geen aandacht. Snap het nou.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:38 schreef BoerBert het volgende:
Zelfmoordpogingen die mislukkenSpring toch gewoon een ravijn in.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:39 schreef jordeeeh het volgende:
Jammer dat je geen comments kunt plaatsen;
[ afbeelding ]
Het zal wel een choco zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:38 schreef 3keernix het volgende:
Lol, alleen omdat een jongen leuk vindt?
Over 1 kam? Over een scheermesje bedoel je?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:41 schreef Hetiszover het volgende:
Niet iedereen over 1 kam scheren![]()
Er zitten ook mensen bij die het echt moeilijk hebben
True, maar ik wil dat ze die gedachte eens kwijtrakenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:39 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dan krijgen ze geen aandacht. Snap het nou.
Komt een psychopaat bij de bakker.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Over 1 kam? Over een scheermesje bedoel je?![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze daar geen mods nodig toevallig?!?
alhoewel er daar natuurlijk wel ook mensen met echte problemen zittenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
triestnet zo dom als die pro anna sites
too busy met zelfmoord plegen denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Uiteraard. Maar onzin als in de OP, come on..
oh, maar das niet mijn bedoeling.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:45 schreef Dropdown het volgende:
In het vorige topic werd heel zelfmoord.nl vol Fok dingen neergezet, zullen wel klachten zijn gekomen. Daarom zal het wel gelockt zijn dat vorige topic
Maar goed. Lone_Archer
quote:niemand geeft om mij
op shool,thuis OVERALL waar ik ga geeft niemand om mij daarom wil ik aan zelmoord doen.
06-08-2009 | Naam: roy | Leeftijd: 9 | Provincie: Belgie
Moderator Modgroepjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Uiteraard. Maar onzin als in de OP, come on..
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:39 schreef jordeeeh het volgende:
Jammer dat je geen comments kunt plaatsen;
[ afbeelding ]
Ik deed een lolletjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik deed een lolletje zojuist
En nu?quote:
quote:
quote:niemand geeft om mij
op shool,thuis OVERALL waar ik ga geeft niemand om mij daarom wil ik aan zelmoord doen.
06-08-2009 | Naam: roy | Leeftijd: 9 | Provincie: Belgie
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef Dropdown het volgende:
[..]
[..]
Een OVERALL om hem te geven.
Poepoe, wat ben jij een lollerkoning zegquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef Dropdown het volgende:
[..]
[..]
Werkelijk hi-la-risch.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef Dropdown het volgende:
[..]
[..]
Ey homo, je houdt echt van die smilie hè. Ik zie je die overal posten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik deed een lolletje [ afbeelding ]
Achtervolg je me ofzo? Doe eens wat nuttigs met je tijd, schavuitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ey homo, je houdt echt van die smilie hè. Ik zie je die overal posten.
Nee, komt omdat ik wat Topics bekeek en ik jou posts zag.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Achtervolg je me ofzo? Doe eens wat nuttigs met je tijd, schavuit
Curieus, dit was pas de tweede of derde van vandaag.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, komt omdat ik wat Topics bekeek en ik jou posts zag.
Maar de vraag is of je hem zou gevenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Werkelijk hi-la-risch.
[ afbeelding ]
Met zo'n grammaticaprobleem zou ik het leven ook uitzichtloos vindenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:37 schreef wise het volgende:
deel 1 Zelfmoord.nl
je kan daarverhalen op zetten: zoals
[..]
een nat-nek>?
Maar goed, aandachts geile mensen die dood willen
Tevens dat grijs op de website. Hoe bedoel je triest en sombere sfeer.:')
Oké het spijt me. Kusje.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Curieus, dit was pas de tweede of derde van vandaag.
Je achtervolgt jitzzzzequote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, komt omdat ik wat Topics bekeek en ik jou posts zag.
En dan de website in grauwe kleuren, worden ze lekker depressief vanquote:We willen je niet aanmoedigen om zelfmoord te plegen. Juist niet, wij willen je aanmoedigen en helpen andere wegen te zoeken. Vertel hier je verhaal. Er zijn mensen die naar je willen luisteren.
watquote:I Hope I Will Be Die Soon Thouhg,
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je achtervolgt jitzzzzeHeb je misschien een oogje op hem? [ afbeelding ]
Doe eens lief tegen jitzzzzequote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ey homo, je houdt echt van die smilie hè. Ik zie je die overal posten.
quote:Veel te veel pijn
Ik ben een jongen met veel verdriet en pijn ik heb al vele malen zelfmoord geprobeerd maar nog geen resultaten
waarom omdat iedereen mij slaat en schopt en alle geweldadige dingen die je kunt bedenken dus daarom
14-08-2009 | Naam: Anoniem | Leeftijd: 12 | Provincie: Zuid-Holland
Dat zegt ie toch:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je achtervolgt jitzzzzeHeb je misschien een oogje op hem? [ afbeelding ]
quote:since laatste kwam ik er achter dat ik een "Jonge" leuk vind, ik ben dus een nat nek, en Nee dat wil ik niet, ik wil niet meer, ik kan niet meer
Wat een schandalig gebrek aan wilskracht op die site zeg, pfoe!quote:Ik ben er klaar mee. Altijd dat gezeik hier. Ik doe verdomme mijn best op school, ik doe niet aan drugs ik drink niet ik ben nooit brutaal ik ben vriendelijk en nog heeft iedereen wat te klagen over mij. Iedereen loopt lekker altijd over me heen, want ja, ik ben toch niks waard. Altijd die godvergeten mensen die alleen maar aan zichzelf denken. Nou, newsflash: ik ben ongelukkig en ik wil dood. Ik zat na te denken en eigenlijk stelt leven geen ene kloot voor. School, werk, een gezin en dan weer doodgaan. Ik heb er geen zin in. Vooral niet met mensen om me heen. Ik haat mensen echt, stelletje egoisten. Ik doe godverdomme mijn best iedereen het naar de zin te maken, mij altijd aan te passen, kritiek te verduren en altijd vrolijk doen en nog word ik als een vreselijke ziekte gezien. IK BEN ER KLAAR MEE IK WIL DOOD. NU. GODVERDOMME IK HAAT DIT.
En 12 dagen laterquote:Zomaar
Hoi Rien,
Maandag gaan we op vakantie!
Ja, mijn man en ikke gaan jou mannetje en zijn gezin op vakantie!
Zo fijn een hele tijd dicht bij mijn broer zijn!
Heb er reuze veel zin in!
Liefs Rianne
31-07-2009 | Naam: rianne | Leeftijd: 33 | Provincie: Zuid-Holland
quote:vakantie
Hoi Rien,
De vakantie is bijna voorbij. Het was heerlijk. Vannacht gaan we weer naar huis maar ik wilde laten merken dat je een plekje had in ons midden in deze vakantie. Het was heerlijk om zo dichtbij mijn broer te zijn ruim een week lang!!Het was bijzonder en ik heb genoten.
Rianne
12-08-2009 | Naam: rianne | Leeftijd: 33 | Provincie: Zuid-Holland
Link?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:20 schreef Hetiszover het volgende:
Het is niet stoer om te zeggen hier, maar op die site staan stukjes waar ik toch wel een beetje ontroerd van wordt.
On nom nom nomquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Check die homooooooooos, kontenbonkers, Jitze en die andere fag.![]()
:D
:;d;d;d;D:L
Het probleem is dat kinderen van 12 jaar of jonger claimen zelfmoord te willen plegen. Die kinderen zijn net zindelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:27 schreef Michielos het volgende:
en niemand heeft door dat deze jongeren dusdanig met zichzelf in de knoop zitten en enkel graag hun ei kwijt willen?
Praten over zelfmoord vermindert overigens het willen plegen van zelfmoord , dus ik zie in de ergste van de ergste zin ter wereld niet in wat hier verkeerd aan is?
Misschien komt het wel omdat we op KLB zitten en hier enkel gefrustreerde jongeren zitten die zich verheven willen voelen ofzo?
Help me, want ik zie het probleem niet.
ah en wat is daar het probleem aan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het probleem is dat kinderen van 12 jaar of jonger claimen zelfmoord te willen plegen. Die kinderen zijn net zindelijk.
Op zo'n leeftijd kan je nog niet zo erg in de stress zitten dat je zelfmoord wil plegen. Op die leeftijd speel je met lego en k'nex, al deze kinderen willen alleen aandacht.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
ah en wat is daar het probleem aan?
quote:En ze zijn heus niet allemaal 12 hoor. Net zag ik iemand van 25
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Grapje hoor, ik wist niet dat je er niet tegen kon.
Ah nee dat kan niet...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Op zo'n leeftijd kan je nog niet zo erg in de stress zitten dat je zelfmoord wil plegen. Op die leeftijd speel je met lego en k'nex, al deze kinderen willen alleen aandacht.
[..]
Ik heb nog geen een post op die site gelezen waar een jong iemand een "valide" reden aangaf waarom hij zelfmoord wilde plegen. Het was allemaal "ik word gepest", "mijn vriendin denkt dat ik vreemd ga" of "ik ben dik".quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ah nee dat kan niet...
Een meisje van 12 dat elke dag verkracht is kan het immers nooit zo erg hebben als jij
en dan nog. Die kinderen willen ergens over praten, hun ei kwijt. Maar het enige dat jij doet is afzeiken, afzeiken en bespotten. Lekker gevoel voor empathie heb jij zegquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb nog geen een post op die site gelezen waar een jong iemand een "valide" reden aangaf waarom hij zelfmoord wilde plegen. Het was allemaal "ik word gepest", "mijn vriendin denkt dat ik vreemd ga" of "ik ben dik".
Erover praten i.p.v. snel advies geven wat ze zou moeten doen, werkt vaak veel beter. Op zo een moment voelt iemand zich namelijk gehoord, en wordt er begrip gekweekt(meeleven i.p.v. medelijden, empathie i.p.v. snel naar iets anders willen overgaan).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:39 schreef Sanne92 het volgende:
Sommigen zijn wel heel erg ja.
Maar ik had wel een vriendin die misbruikt was, en zei dat soort dingen ook vaak.
Heb haar steeds gezegd van niet terugdenken,maar gewoon lekker leven, maar ze is nog steeds hetzelfde.
Maar ze post geen berichtjes op zo'n site,dus als je echt dingen hebt,dan hou je je mond gewoon tegen vreemden denk ik.
Dat denken veel mensen inderdaad. Ik citeer:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:53 schreef wise het volgende:
ik vraag me af of van je afschrijven helpt. Het kan je ook op ideeen brengen of zoeits van. "nou, dat heb ik geschreven en nu maak ik er een eind aan"
Ik zie nogmaals niet in wat er slecht aan is en vindt het zelfs een goed initiatief.quote:In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, werkt praten over zelfmoord de daad zelf niet in de hand. Het weerhoudt mensen er eerder van, omdat het suicidale mensen het gevoel geeft gesteund te worden en hen uit hun isolement haalt.
bron: Ontwikkelingspsychologie, R.S. Feldman 3e druk
Dat is eenvoudig te verklaren dan ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:00 schreef Lastpost het volgende:
Achja mijn ervaring is toch echt dat degene die er veel over beginnen bijna nooit zelfmoord plegen, uitzonderingen daargelaten.
En als die kids op deze manier iets hebben aan zo'n site vind ik het prima, kan er - op bepaalde gevallen na - ook niet echt om lachen, hoe simplistisch de klachten/problemen ook lijken.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:00 schreef Lastpost het volgende:
Achja mijn ervaring is toch echt dat degene die er veel over beginnen bijna nooit zelfmoord plegen, uitzonderingen daargelaten.
En als die kids op deze manier iets hebben aan zo'n site vind ik het prima, kan er - op bepaalde gevallen na - ook niet echt om lachen, hoe simplistisch de klachten/problemen ook lijken.
De huidige generatie kids van 14 is geloof ik ook wel iets anders als 20 jaar geleden, blowen is al geen bijzonder iets meer, drinken al helemaal niet en de kroeg in moet ook kunnen geloof ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Kinderen van tussen de 11 en 14 moeten zicht niet bezig houden met dat soort zaken.
Maar als ze het dan toch doen maak er dan wel wat hilarisch van zodat we ff kunnen lachen
jij bepaalt dus waarmee kinderen zich bezig moeten houden?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Kinderen van tussen de 11 en 14 moeten zicht niet bezig houden met dat soort zaken.
Maar als ze het dan toch doen maak er dan wel wat hilarisch van zodat we ff kunnen lachen
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gelukkig dat zo'n site er is...erover praten zorgt er voor dat je het niet doet.
Meestal zijn dat de personen die er nergens mee terecht kunnen. De mensen die geen uitweg meer zien, niet gehoord worden en in zo een isolement zitten dat ze zichzelf geen andere keus meer geven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan begint de herfst weer en dan ligt diezelfde persoon als eerste op de rails.
Nou,mijn vriendin had het echt niet met alleen de herfst, ze is gewoon misbruikt en kan er niet mee omgaan ofzo, ik ken het niet, dus ik snap haar niet goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan begint de herfst weer en dan ligt diezelfde persoon als eerste op de rails.
Jij weet verdacht veel af van heel dat gebeurenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Meestal zijn dat de personen die er nergens mee terecht kunnen. De mensen die geen uitweg meer zien, niet gehoord worden en in zo een isolement zitten dat ze zichzelf geen andere keus meer geven.
Nogmaals: en maar klagen, en lekker lachen en afzeiken over hoe belachelijk zoiets is (nee, niet jij )
Wat zou je doen als je nergens gehoord wordt? Die schreeuw om aandacht komt ergens vandaan hoor. Natuurlijk wil je aandacht als je in een isolement zit, depressief bent. Wat zou je dan willen? Nog dieper wegzinken totdat zelfmoord als enige optie overblijft?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:58 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nou,mijn vriendin had het echt niet met alleen de herfst, ze is gewoon misbruikt en kan er niet mee omgaan ofzo, ik ken het niet, dus ik snap haar niet goed.
Mensen die het op internet zetten, en last hebben van of het herfst is zijn gewoon mensen die aandacht willen, dat zal wel zo zijn denk ik.
Ja, ik ben met jongeren in aanraking gekomen die zelfmoord wilden plegen (stagegewijs als counselor, leerlingbegeleider)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:59 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Jij weet verdacht veel af van heel dat gebeuren
Dan plegen ze toch zelfmoord? Als er werkelijk niemand naar ze omkijkt, is er ook niemand rouwig om.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat zou je doen als je nergens gehoord wordt? Die schreeuw om aandacht komt ergens vandaan hoor. Natuurlijk wil je aandacht als je in een isolement zit, depressief bent. Wat zou je dan willen? Nog dieper wegzinken totdat zelfmoord als enige optie overblijft?
Boswachter...als ik zou zeggen wat ik in dit verband van jou denk...mag ik een jaar lang niet meer op Fok. Dus laat ik het maar zo zeggen: krijg de tyfus en sterf.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
"Je weet pas wat je hebt als je het kwijt bent"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dan plegen ze toch zelfmoord? Als er werkelijk niemand naar ze omkijkt, is er ook niemand rouwig om.
Sorry , maar dat is voor mij geen optie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dan plegen ze toch zelfmoord? Als er werkelijk niemand naar ze omkijkt, is er ook niemand rouwig om.
Dit is dus een van die verknipte reacties die je alleen op fok tegen komtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dit is dus een van die verknipte reacties die je alleen op fok tegen komt
Bezie het nu eens rationeel man, emo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dit is dus een van die verknipte reacties die je alleen op fok tegen komt
dat is niet rationeel. Dat is verknipt en een ronduit debiele, niet empathische reactie(maar dat kan men verwachten van de gemiddelde KLB'er).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Bezie het nu eens rationeel man, emo.
Jungske: Ik krijg geen aandacht, niemand geeft om me, Bill Kaulitz is niet verliefd op me, boehoehoe.
Moeder: We geven inderdaad niet om je, en ik neuk Bill Kaulitz.
Wat is er dan verknipt aan die zelfmoord? Lijkt mij de beste optie.
Serieus, hoe krijg je 't voor elkaar?quote:Ik heb op een station een kaartje gekocht en me gedragen als passagier en dus rustig op het parron gelopen. Toen de trein kwam ben ik gaan rennen naar de punt van het perron, vervolgens een aanloop genomen en voor de trein gesprongen. Echter sprong ik over het spoor heen.
Sure, men moet ook kunnen lachen maar er werd hier gesteld dat het een kutsite is voor 12 jarigen die niks hebben meegemaakt. Dat is het punt waarop mijn argument gebaseerd was. Verder wilde ik ook enkel wat mythes omtrent zelfmoord wegnemen (zoals het erover praten e.d.).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:47 schreef BlueMage het volgende:
Ok is allemaal heel triest enzo, rationeel ben ik 't met mensen zoals Michielos eens maar de slechte kant van m'n persoonlijkheid moet ontzettend lachen om dingen zoals dit:
[..]
Serious, hoe krijg je 't voor elkaar?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
TRIPLEBAN voor Thomas, BoWa en Captian Fabulous.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Boswachter...als ik zou zeggen wat ik in dit verband van jou denk...mag ik een jaar lang niet meer op Fok. Dus laat ik het maar zo zeggen: krijg de tyfus en sterf.
banaanvraag ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:56 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
[..]
TRIPLEBAN voor Thomas, BoWa en Captian Fabulous.
Poolse gastarbeiders?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:04 schreef Penisbaard het volgende:
EN WIE MAG ALLES WEER SCHOONMAKEN ALS DIE MENSEN ZELFMOORD PLEGEN?!?!?!
Thank God voor de welvaart in Nederland.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:04 schreef Penisbaard het volgende:
prorailquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:04 schreef Penisbaard het volgende:
Sinds wanneer ben jij geen mod meer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
KLB maar dan anders
Volgens mij is 3/4 trolls van FOK
Into The Wildquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij verkoos een leven in de wildernis met wifi in plaats van thuis met een kabel.
Man, jij weet zelf ook wel dat het gros van die lui gewoon kampt met puberproblematiek. Dat zijn dingen van alle tijden. Tuurlijk, er zullen wel serieuze bij zitten, maar ik schat dat 75% gewoon te maken heeft met onzekerheid. Waarom er dan een site zelfmoord.nl voor nodig is om dat op te lossen? Of is die site juist om mensen over het randje te duwen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Sure, men moet ook kunnen lachen maar er werd hier gesteld dat het een kutsite is voor 12 jarigen die niks hebben meegemaakt. Dat is het punt waarop mijn argument gebaseerd was. Verder wilde ik ook enkel wat mythes omtrent zelfmoord wegnemen (zoals het erover praten e.d.).
Ze praat er juist vaak over,en ik denk dan van je kunt ook gewoon proberen om nu lol te hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat zou je doen als je nergens gehoord wordt? Die schreeuw om aandacht komt ergens vandaan hoor. Natuurlijk wil je aandacht als je in een isolement zit, depressief bent. Wat zou je dan willen? Nog dieper wegzinken totdat zelfmoord als enige optie overblijft?
Op de eerste plaats is het wetenschappelijk aangetoond dat praten over zelfmoord, zelfmoord niet in de hand werkt (ik heb een citaat op de vorige pagina geciteerd inclusief bronvermelding).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Man, jij weet zelf ook wel dat het gros van die lui gewoon kampt met puberproblematiek. Dat zijn dingen van alle tijden. Tuurlijk, er zullen wel serieuze bij zitten, maar ik schat dat 75% gewoon te maken heeft met onzekerheid. Waarom er dan een site zelfmoord.nl voor nodig is om dat op te lossen? Of is die site juist om mensen over het randje te duwen.
het is toch juist goed dat er mensen zijn die wel empathisch zijn, die wel naar je willen luisteren (ook al is het enkel onzekerheid) en die niet zo bot zijn als op KLB?quote:Deze site is bedoeld voor mensen met zelfmoordgedachten. Op deze site kun je je gedachten, je gevoelens (anoniem als je dat wilt) opschrijven.
Als je zelfmoord wilt plegen dan heeft dat vaak te maken met diepe pijn, verdriet, verwondingen, in de steek gelaten zijn. Voor iedereen is dat verschillend, ieder mens is uniek in zijn beleving en gevoelens. We willen je niet aanmoedigen om zelfmoord te plegen. Juist niet, wij willen je aanmoedigen en helpen andere wegen te zoeken. Vertel hier je verhaal. Er zijn mensen die naar je willen luisteren.
Want, wat zeg ik verkeerd?!?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Boswachter...als ik zou zeggen wat ik in dit verband van jou denk...mag ik een jaar lang niet meer op Fok. Dus laat ik het maar zo zeggen: krijg de tyfus en sterf.
Als jij er genoeg van hebt, kun je haar ook professionele hulp aanbevelen. of heeft ze deze al? Ik begrijp best dat je niet continue geklaag wil aanhoren (hoe oprecht dit ook bedoelt is).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ze praat er juist vaak over,en ik denk dan van je kunt ook gewoon proberen om nu lol te hebben.
Ik snap wel dat ik niet weet wat zij voelt,maar ze blijft alleen maar doorgaan en of dat nou zo goed is
Je zegt niets verkeerd, het is alleen maar je persoonlijkheid, je aanwezigheid hier op aarde, het feit dat je zuurstof gebruikt...gewoon, kleine dingen aan je die ik voor verbetering vatbaar vind.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want, wat zeg ik verkeerd?!?
Ze zijn niet zo verfijnd als wij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:27 schreef Michielos het volgende:
en niemand heeft door dat deze jongeren dusdanig met zichzelf in de knoop zitten en enkel graag hun ei kwijt willen?
Praten over zelfmoord vermindert overigens het willen plegen van zelfmoord , dus ik zie in de ergste van de ergste zin ter wereld niet in wat hier verkeerd aan is?
Misschien komt het wel omdat we op KLB zitten en hier enkel gefrustreerde jongeren zitten die zich verheven willen voelen ofzo?
Help me, want ik zie het probleem niet.
Praat erover op zelfmoord.nlquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je zegt niets verkeerd, het is alleen maar je persoonlijkheid, je aanwezigheid hier op aarde, het feit dat je zuurstof gebruikt...gewoon, kleine dingen aan je die ik voor verbetering vatbaar vind.
Ze had wel n tijdje iets van een psycholoog ofzo, maar dan maakt ze daar weer ruzie meequote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als jij er genoeg van hebt, kun je haar ook professionele hulp aanbevelen. of heeft ze deze al? Ik begrijp best dat je niet continue geklaag wil aanhoren (hoe oprecht dit ook bedoelt is).
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:49 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ze had wel n tijdje iets van een psycholoog ofzo, maar dan maakt ze daar weer ruzie mee
Ik luister wel altijd maar kan r niet helpen daarmee omdat ik t niet snap gewoon.
Maar op zo'n site is ze denk ik nooit geweest,dat doe je niet als je t echt meent toch?
Wel domme reacties hier zeg,wel stom zo'n site maar zijn toch ook mensen?
Vaak is het zo dat hoe meer iemand erover praat, hoe minder waarschijnlijk het is dat hij/zij zichzelf van het leven zal beroven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:49 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ze had wel n tijdje iets van een psycholoog ofzo, maar dan maakt ze daar weer ruzie mee
Ik luister wel altijd maar kan r niet helpen daarmee omdat ik t niet snap gewoon.
Maar op zo'n site is ze denk ik nooit geweest,dat doe je niet als je t echt meent toch?
Is er behalve jou iemand anders die graag met haar praat en haar wellicht beter begrijpt? (je geeft zelf aan het niet te snappen). Je kunt overigens best aankaarten dat je er weinig van begrijpt en niet goed weet wat te zeggen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:49 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Exacto. Je moet therapie meer zien in de vorm van counselling. Als praatpaal dienen zonder antwoorden te geven maar haar tot haar eigen antwoord laten komen door enkel een luisterend oor te bieden (zodat de persoon in kwestie haar ei kwijt kan).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vaak is het zo dat hoe meer iemand erover praat, hoe minder waarschijnlijk het is dat hij/zij zichzelf van het leven zal beroven.
Alleen het lastige is dat ze dit soort dingen echt voor haarzelf moet oplossen, al dan niet mbv therapie. Je kunt haar wel steunen uiteraard door er te zijn
nou, voor boswachter bezoek ik liever iets als langzaamenlangdurigpijnlijdenddoodmaken.nlquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:43 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij moet ie naar moord.nl dan.
Typisch.quote:ik ben nog maar 16, maar vond de liefde van mijn leven.
nog nooit was ik zo gelukkig.. ik had veel problemen, ouders waar ik niet mee kon opschieten, zat in een internaat..
een strafblad, had veel te maken met justitie.. elke dag aan de wiet om even aan andere dingen te denken..
Hoe typisch het ook is, dit kan het moment voor zo iemand zijn om er openlijk over te praten en het gevoel te krijgen: ey ik word gehoord.quote:
Haar psych dus,maar dat loopt steeds slecht,maar ik kan er wel over praten alleen ik voel t anders en dat weet ze ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is er behalve jou iemand anders die graag met haar praat en haar wellicht beter begrijpt? (je geeft zelf aan het niet te snappen). Je kunt overigens best aankaarten dat je er weinig van begrijpt en niet goed weet wat te zeggen.
Dat vind ik welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Haar psych dus,maar dat loopt steeds slecht,maar ik kan er wel over praten alleen ik voel t anders en dat weet ze ook
Daarom sleep ik haar steeds mee naar leuke dingen om r gedachte te verzetten maar meer kan ik niet doen
Ik heb ook mijn eigen leven toch?
Als ik jou was ging ik eens geld vragen voor dat luisteren naar d'r problemen omdat je nou min of meer de rol van 'n therapeut oid hebt. Is 't zo afgelopen vermoed ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Haar psych dus,maar dat loopt steeds slecht,maar ik kan er wel over praten alleen ik voel t anders en dat weet ze ook
Daarom sleep ik haar steeds mee naar leuke dingen om r gedachte te verzetten maar meer kan ik niet doen
Ik heb ook mijn eigen leven toch?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Je maakt je kwaad over iemand op een internetforum die stukjes typt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Je zegt niets verkeerd, het is alleen maar je persoonlijkheid, je aanwezigheid hier op aarde, het feit dat je zuurstof gebruikt...gewoon, kleine dingen aan je die ik voor verbetering vatbaar vind.
misschien moet zij eens stoppen met doemdenken op school, en gewoon opletten bij de nederlandse lesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe kom je op Zelfmoord.nl als niet eens zelfmoord kan schrijven?
Zelfmort...![]()
peste
ik ben shatuska ben 11 jaar ik heb rare gedagte omdat ik gepest woord op elke school ik kom dat ik niet goe kan liren en dat ik dik ben meest jufe kwamennaam e to en zijden dat kinndere je peste omdat ik mooi ben maar volgesmij is dat het niet het is wat dat gewoon niet klopt aan em zelf darom wil ik zelfmort plegen ik ben gewoon bang dat ik naar elke school ga het zelfde blijf en zow ikz elf heb een hekel aan me zelf ik doe als fout en warom weet ik niet
10-08-2009 | Naam: shatuska | Leeftijd: 11 | Provincie: Noord-Holland
Meiden die Shatuska heten zullen het sowieso nooit ver schoppen...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
misschien moet zij eens stoppen met doemdenken op school, en gewoon opletten bij de nederlandse les
Ben jij homo?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Meiden die Shatuska heten zullen het sowieso nooit ver schoppen...
Ze kan beter stoppen met school en zich op een ander soort carriere richten..
En waar baseer je dat op uit mijn vorige post?quote:
Jij zit in je fobo wel erg kinky aan je vriendinnetje vastgebonden...quote:
Ede, en 17quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op uit mijn vorige post?
Daar ben ik wel eens benieuwd naar, Sanne van 16/17 uit Hutjeskutjesbroek.
Maar ontkennen, ho maar. Ondeugd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op uit mijn vorige post?
Daar ben ik wel eens benieuwd naar, Sanne van 16/17 uit Hutjeskutjesbroek.
Je voelt je aangesproken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:52 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ede, en 17
Omdat je meisjes alleen af loopt te zeiken
Las ik toen k nog niet posttequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken?
Voorbeelden graag, anders gelogen.
Ik kan kant nog wal aan deze reactie vastknopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:03 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Las ik toen k nog niet poste
Maar je zegt zelf toch al dat je een kwal bent
Das zeker klote.....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:01 schreef Fortitudo het volgende:
Eergisteren heeft bij mij in de buurt een 15-jarige Turkse jongen zelfmoord gepleegd. Heel akelig en in de bloei van zijn leven. Vaak hoor je dat er sprake is van crimineel of drugsverleden, maar dat was hier niet het geval.
Vandaag bij voetbalwedstrijd met senioren minuut stilte gehouden. kippenvel.
Willen andere meisjes ook niet met je neukenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan kant nog wal aan deze reactie vastknopen.
Regel #46 - Als je bashed, zorg dan voor onderbouwing en niet een semi-lullig kutargument.
En ja ik ben een kwal, dus?
Je hebt het wel veel over neuken, he.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:11 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Willen andere meisjes ook niet met je neuken
En dat vind je niet leuk
Wie is er een natnekquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:37 schreef wise het volgende:
deel 1 Zelfmoord.nl
je kan daarverhalen op zetten: zoals
[..]
een nat-nek>?
Maar goed, aandachts geile mensen die dood willen
Tevens dat grijs op de website. Hoe bedoel je triest en sombere sfeer.:')
Maar waarom niet, baaswachter?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Aha ok. Volgende.
Dit kan ik niet serieus nemen.
Helemaal niet,ik had een probleem met een mn beste vriendin,en k las al best lang mee hier en toen ik vertelde wat er was deed bijna iedereen stom en op een ander deel wel aardig,vandaar dat ik jullie nu uitlach,en met wat rainbow me vertelde vond k het nog veel dommerquote:
Maar toch gaat het weer over boswachter die geen meisjes kan neuken, en eerder in mijn topic ook al.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:17 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Helemaal niet,ik had een probleem met een mn beste vriendin,en k las al best lang mee hier en toen ik vertelde wat er was deed bijna iedereen stom en op een ander deel wel aardig,vandaar dat ik jullie nu uitlach,en met wat rainbow me vertelde vond k het nog veel dommer
het gaat allemaal om iemands beleving. de een heeft niks en is gelukkig terwijl de ander alles heeft maar ongelukkig is. denk wel dat we in Nederland meer zielig doen en minder zelfmoord plegen en dat ze in 3de wereld landen minder zielig doen en vaker zelfmoord plegen. wij hebben de luxe om depressief te zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik kan me overigens niet voorstellen wat voor een problemen kinderen tot en met 18 (althans enk dat dat de doelgroep is van die site) kunnen hebben dat ze tot zelfmoord overgaan. Dan groei je nog wel op in Nederland, een land met alle mogelijkheden. Moet je nagaan als dit soort types opgroeien in Derdewereldlanden
Aangezien ze daar ECHTE problemen hebben, komen dat soort kinderen daar niet voor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef Pieter-utd het volgende:
Moet je nagaan als dit soort types opgroeien in Derdewereldlanden
Ik maak me niet kwaad, ik amuseer me met jouw internet personage.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je maakt je kwaad over iemand op een internetforum die stukjes typt.
Zelfmood plegen is wel het laatste wat ik zou doen. Zeker voor jou.quote:Dit neigt naar een enkeltje zelfmoord.nl
I did not have...my teeth bleached!quote:Get a fucking life, hamster.
Ik krijg het enge vermoeden, dat jij jezelf 100% serieus neemt op dit forum.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een snel op de e-leuter getrapte retards zitten er soms toch hier.
NATNEKquote:
Die lui raken er niet door geïnspireerd. Het is juist als niemand met ze wil praten, dat ze het gaan doen. Een beetje zoals hier het geval zou zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:21 schreef Zero17 het volgende:
Telkens als ik: 'Michielos She's not my archetype' moet ik weer aan Lone_Archer denken.![]()
OT: Hoezeer ik die halfzachte suïcidale hoopjes kan missen als kiespijn heb ik liever niet dat ze het nog doen ook, want dat gun ik de mensen die het op moeten ruimen (met name machinisten en conducteurs) niet.
Tuurlijk zullen er ook een paar serieuze tussen zitten en zo'n site doet verder ook niemand kwaad ofzo maar ik hoop niet dat die serieuze nog geïnspireerd raken ook. Ik hoop dat Michielos gelijk heeft anders worden er aardig wat kindertjes over het randje geduwd.
depressie en alles eromheen is voornamelijk een westers luxe probleem. We kunnen wel alles gaan doodberedeneren onder het mom "soldaten in Vietnam hadden het erger, stel je niet aan" maar uiteindelijk komt het erop neer dat iedereen een ander breekpunt heeft met andere ervaringen (meestal is het een optelsom).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik kan me overigens niet voorstellen wat voor een problemen kinderen tot en met 18 (althans enk dat dat de doelgroep is van die site) kunnen hebben dat ze tot zelfmoord overgaan. Dan groei je nog wel op in Nederland, een land met alle mogelijkheden. Moet je nagaan als dit soort types opgroeien in Derdewereldlanden
Zie mijn ondertitelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:48 schreef wise het volgende:
[..]
NATNEK
-drinkebroer
nog nooit van gehoord
Ik kan me dat prima voorstellen eigenlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef Pieter-utd het volgende:
Het topic gaat niet over zelfmoord, maar over een rare site waar debielen berichtjes posten over hun tragisch gefaalde pogingen en dergelijke.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:28 schreef Sjaaknelis het volgende:
Op een topic over zelfmoord gaan mensen verhitte discussies voeren...
losers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |