een nat-nek>?quote:Oh Echt Zo Moeilijk
since laatste kwam ik er achter dat ik een "Jonge" leuk vind, ik ben dus een nat nek, en Nee dat wil ik niet, ik wil niet meer, ik kan niet meer,
altijd gepest worden.
putted down,
mensen die me haten,
die me niet accepteren,
heb al 2x eerder Zelfmoord geprobeert, ik ben te Deressed to be alive,
soms wens ik gewoon dat ik nooit geboren was, dit jaar Examen jaa, wil het geen eens halen, I Hope I Will Be Die Soon Thouhg,
Ik
Heb
Het
Gehad
Met
Dit
Kut
Fucking
Idioiten
Debiele
LEVEN!
Dan krijgen ze geen aandacht. Snap het nou.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:38 schreef BoerBert het volgende:
Zelfmoordpogingen die mislukkenSpring toch gewoon een ravijn in.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:39 schreef jordeeeh het volgende:
Jammer dat je geen comments kunt plaatsen;
[ afbeelding ]
Het zal wel een choco zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:38 schreef 3keernix het volgende:
Lol, alleen omdat een jongen leuk vindt?
Over 1 kam? Over een scheermesje bedoel je?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:41 schreef Hetiszover het volgende:
Niet iedereen over 1 kam scheren![]()
Er zitten ook mensen bij die het echt moeilijk hebben
True, maar ik wil dat ze die gedachte eens kwijtrakenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:39 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dan krijgen ze geen aandacht. Snap het nou.
Komt een psychopaat bij de bakker.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Over 1 kam? Over een scheermesje bedoel je?![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze daar geen mods nodig toevallig?!?
alhoewel er daar natuurlijk wel ook mensen met echte problemen zittenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
triestnet zo dom als die pro anna sites
too busy met zelfmoord plegen denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Uiteraard. Maar onzin als in de OP, come on..
oh, maar das niet mijn bedoeling.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:45 schreef Dropdown het volgende:
In het vorige topic werd heel zelfmoord.nl vol Fok dingen neergezet, zullen wel klachten zijn gekomen. Daarom zal het wel gelockt zijn dat vorige topic
Maar goed. Lone_Archer
quote:niemand geeft om mij
op shool,thuis OVERALL waar ik ga geeft niemand om mij daarom wil ik aan zelmoord doen.
06-08-2009 | Naam: roy | Leeftijd: 9 | Provincie: Belgie
Moderator Modgroepjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Uiteraard. Maar onzin als in de OP, come on..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |