En als ik de rechter nieteens haal?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:28 schreef boyv het volgende:
Als het voor de rechter komt kan je net zoveel gegevens van hem zien als hij van jou.
Je kan niet per telefoon aangifte doen. Dat moet altijd op een bureau. Je kan het 1 en ander via internet doen, maar bv mishandeling moet je op het bureau doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:32 schreef NBT het volgende:
ja wat een bullshit, maar waarom ga je dan ook naar het bureau en bel je niet? dan kan je wel anoniem... ?
ah, onder het motto, kom er samen uit dan besparen wij een rechtsgang.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:37 schreef Heider00sje het volgende:
Jij hebt een topic geopend, over een onderwerp waar ik mij enkele weken ook gigantisch aan irriteerde:
Ik werd toen door een onbekend van achter naa de grond gedrukt, en in me gezicht getrapt. Toen rende die gozer weg.
Ik wou aangifte doen: maar was verplicht om samen met de dader een gesprek aan te gaan, waarna de recherche bepaald of er wat mee gedaan wordt.
Ik wil niet op gesprek, ik wil anoniem aangifte doen.
Uiteindelijk geen aangifte gedaan dus!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:39 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Wie denk je dat deze wet bepaald heeft?
Je bent gewoon een pussy dus. Wel aangifte willen doen maar er verder zo min mogelijk mee te maken hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:37 schreef Heider00sje het volgende:
Jij hebt een topic geopend, over een onderwerp waar ik mij enkele weken ook gigantisch aan irriteerde:
Ik werd toen door een onbekend van achter naa de grond gedrukt, en in me gezicht getrapt. Toen rende die gozer weg.
Ik wou aangifte doen: maar was verplicht om samen met de dader een gesprek aan te gaan, waarna de recherche bepaald of er wat mee gedaan wordt.
Ik wil niet op gesprek, ik wil anoniem aangifte doen.
Uiteindelijk geen aangifte gedaan dus!
Nee, ik heb gevraagd wat de mogelijkheden waren. En die waren er dus niet. Je gegevens staan ten alle tijden op de aangifte!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:42 schreef drbrik het volgende:
Ik geloof dat de politie er toch ook voor kan kiezen om het adres van het bureau op de aangifte te zetten. Dan zou alleen je naam bekend zijn.
Ja heb er laatst toch nog iets over gelezen probleem was ook dat de helft van de agenten niet op de hoogte was van deze mogelijkheid!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:43 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee, ik heb gevraagd wat de mogelijkheden waren. En die waren er dus niet. Je gegevens staan ten alle tijden op de aangifte!
Al zoekt justitie wel naar mogelijkheden om anoniem aangifte te doen bij ernstige misdaden.quote:Een verdachte heeft het recht om te weten wie aangifte tegen hem doet en waarom er een zaak tegen hem gestart is.
Goede oplossingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:44 schreef drbrik het volgende:
Je kan anoniem blijven als het om je adres gaat als slachtoffer. Je kan namelijk ten tijde van je aangifte domicilie kiezen. Dat doe je dan met het adres van het politie bureau en niet je huisadres in de aangifte te laten zetten
Sorry geld dus alleen voor het slachtoffer inderdaad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |