quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:03 schreef kotterfoto het volgende:Het is een blijft een kl..beest of zwam.Je moet er niet te lang bij nadenken want het is echt horror. We zitten nu op een hele dikke laag beton en het vochtprobleem is opgelost en nergens meer hout. De muren hebben weer gipsplaten en behang maar de financiele ellende heb ik nog wel een paar jaar...(tweede hypotheek.)Mag ik vragen welke verzekering u had.De mijne (nationale nederlanden )zegt dat ik niets uit de opstal/onboedel krijg maar dat ze alles willen verhalen op de buurman zijn aansprakelijkheid. En die zijn expert zegt dat ze niet aansprakelijk zijn...En daar zit je dan als jan met de pet..Hypotheek bij NN en verzekeringen en nu dus de tweede hypotheek ook ben hun .Fijne klantenbinding.....
Horror is het absoluut. Toen ik begon met slopen van mijn vloer en muren stond het huilen mij nader dan het lachen. En het was onder de vloer veel erger dan ik ooit had kunnen dromen.
Voor mensen die niet weten hoe het eruit ziet, dit kwam ik op een gegeven moment tegen op de vloer:
![]()
![]()
Dat ziet er raar uit, en is niet echt fris ofzo.
Na slopen van vloer (en wanden) ziet het er onder de vloer zo ui:
![]()
![]()
Totaal, maar dan ook totaal verrot hout.
Zelf draagbalken waren verrot (en daar loop je dan op O.o)
In het album zie je wel meer foto's met in principe troep erop (want huiszwam = troep)
Om op je vraag terug te komen: ik zat en zit met zowel hypotheek als verzekeringen bij de ABN-Amro.
Dat mijn verzekering heeft uitgekeerd heeft vermoedelijk te maken met het feit dat de lekkage (waarvan de huiszwam het gevolg was) bij mijzelf heeft plaatsgevonden, en niet via een ander.
Daardoor kom men niet heen en weer ping-pongen met betrekking tot de schuldvraag.
Uiteindelijke betaling heeft bijzonder lang op zich mogen wachten, en ik heb de handel eerst moeten voor financieren.