abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72163074
De radio doet mij eens te meer beseffen hoe treurig het gesteld is met de fantasie van de gemiddelde reclamemaker. Zo'n jongen wordt samen met zijn collega's dik betaald om een reclame te bedenken voor bijvoorbeeld Knorr en na dagenlange brainstormsessies staat er iemand met een luide knal op tafel op met de boodschap "Jongens, ik heb het! We verwerken er een boer in met een grappig accent! Dan zal iedereen een wereldgerecht kopen!1"

Knorr
Albert Heyn hamsterweken
Arce.nl
Veel andere bedrijven

Klacht: reclamemakers hebben totaal geen inspiratie meer en verwerken overal 'grappige' stemmetjes in.
Hoera! Weer een kuttopic!
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 09:05:49 #2
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72163140
Ik verbaas me ook dagelijks over die wangedrochten waar sommige bedrijven mee aan komen kakken, ik kan mij ook gewoon niet voorstellen dat ze zelf tevreden zijn met zo'n reclame
pi_72163157
Dat kutkind van het voedingcentrum op die vogelschommel.

"ontbijtgeentijd! ontbijtgeentijd! fietsen?pakdeautoweleffe! fietsen?pakdeautoweleffe!"

pi_72163187
Ik erger me aan die nagesynchroniseerde reclame over hoe vies een toiletblok kan worden in de plee. Zegt zo'n overdreven stem: "Ik durf het ZELFS niet met MIJN VINGERS aan te RAKEN". Jammer.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_72163199
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:05 schreef Penisbaard het volgende:
Ik verbaas me ook dagelijks over die wangedrochten waar sommige bedrijven mee aan komen kakken, ik kan mij ook gewoon niet voorstellen dat ze zelf tevreden zijn met zo'n reclame
Inderdaad, het is niet alsof reclames gratis worden gemaakt. En als je bekijkt waaar die bedrijven mee weten weg te komen....de tering
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72163305
quote:


Dit lijkt wel zo'n goedkope commercial van een regionale zender
pi_72163402
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:06 schreef fratsman het volgende:
Dat kutkind van het voedingcentrum op die vogelschommel.

"ontbijtgeentijd! ontbijtgeentijd! fietsen?pakdeautoweleffe! fietsen?pakdeautoweleffe!"

Ah lekker frikadellen

STERF HOERENKIND!!
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_72163429
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:21 schreef Schokbreker het volgende:

[..]

Ah lekker frikadellen

STERF HOERENKIND!!
En frikandellen zijn gewoon lekker...
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 09:24:33 #11
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72163461
Of die reclame van Axe Ik hoor hier minstens 10 keer per dag: "Shake your marakkas " ♪lalalala♪ "Muchos marakkas "

Grrrrr Stop die marakkas in je hol
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 09:25:19 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72163473
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:06 schreef fratsman het volgende:
Dat kutkind van het voedingcentrum op die vogelschommel.

"ontbijtgeentijd! ontbijtgeentijd! fietsen?pakdeautoweleffe! fietsen?pakdeautoweleffe!"


Elke keer hoop ik dat dat tyfuskind er vanaf pleurt maar helaas.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:28:30 #13
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_72163521
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:06 schreef fratsman het volgende:
Dat kutkind van het voedingcentrum op die vogelschommel.

"ontbijtgeentijd! ontbijtgeentijd! fietsen?pakdeautoweleffe! fietsen?pakdeautoweleffe!"


Eensch
Mij mag je er voor wakker maken.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:31:27 #14
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_72163575
Wendy van dijk
Lege virente, virent cuncta
pi_72163747
Ik denk dat de wens van het reclamebureau zwaarder weegt dan de wensen van de opdrachtgever. Reclamebureaus zijn bekende kunstenaars geworden die een geheel eigen stijl in de commercials laten zien. Het gaat niet zozeer meer om de boodschap die wordt gebracht maar om het plot.
Eens per jaar wordt bijvoorbeeld de Goude Loekie uitgereikt. En die gaat in de regel naar de leukste of meest opmerkelijke commercial. De gemiddelde consument herinnert zich niet de naam van het product of dienstverlener maar kan wel de commercial gedetailleerd beschrijven.
pi_72163754
Als men reclames nou leuk zou maken a la Centraal Beheer / Even Apeldoorn Bellen dan keek er nog iemand naar. En mensen die reclames quoten ("Goeiemoggel!" "Ik zeg: Doen!") mogen van mij door een tientonner overreden worden.

Ik snap reclamemakers niet. Het is echt niet zo moeilijk een minder-irritante reclame in elkaar te draaien en het doet je bedrijf/instelling alleen maar goed.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_72163856
Frank Lammers
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:56:16 #18
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72164018
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Als men reclames nou leuk zou maken a la Centraal Beheer / Even Apeldoorn Bellen dan keek er nog iemand naar. En mensen die reclames quoten ("Goeiemoggel!" "Ik zeg: Doen!") mogen van mij door een tientonner overreden worden.

Ik snap reclamemakers niet. Het is echt niet zo moeilijk een minder-irritante reclame in elkaar te draaien en het doet je bedrijf/instelling alleen maar goed.
Nee. Irritante reclame blijkt zeer effectief.
pi_72164088
er is wel eens onderzoek geweest en daaruit bleek dat irritante reclames beter blijven hangen dan "goeie" reclames en dat dit zelfs nog een positief effect heeft op de verkopen.
Irritante reclame = ergernis = blijft in je hoofd hangen = in de winkel zie je dat product en ben je toch geneigd het te pakken omdat je de ergernis alweer bent vergeten
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  Redactie Sport woensdag 26 augustus 2009 @ 10:00:44 #20
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72164122
Hamsterweken
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_72164129
Die reclame van die datingsite voor hoger opgeleiden.

"Deze reclame is niet bedoeld voor mensen...waarvoor hij niet bedoeld is."

pi_72164198
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:01 schreef Mozy het volgende:
Die reclame van die datingsite voor hoger opgeleiden.

"Deze reclame is niet bedoeld voor mensen...waarvoor hij niet bedoeld is."


Dat is toch best komisch
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 10:05:00 #23
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72164217
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:04 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Dat is toch best komisch
Nee, dat is kansloos.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_72164239
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:05 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Nee, dat is kansloos.
Klopt. Volgens mij was die reclame nog grappig bedoeld ook
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:16:18 #25
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72164465
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')