Inderdaad, het is niet alsof reclames gratis worden gemaakt. En als je bekijkt waaar die bedrijven mee weten weg te komen....de teringquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:05 schreef Penisbaard het volgende:
Ik verbaas me ook dagelijks over die wangedrochten waar sommige bedrijven mee aan komen kakken, ik kan mij ook gewoon niet voorstellen dat ze zelf tevreden zijn met zo'n reclame
Ah lekker frikadellenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:06 schreef fratsman het volgende:
Dat kutkind van het voedingcentrum op die vogelschommel.
"ontbijtgeentijd! ontbijtgeentijd! fietsen?pakdeautoweleffe! fietsen?pakdeautoweleffe!"![]()
![]()
En frikandellen zijn gewoon lekker...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:21 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ah lekker frikadellen
STERF HOERENKIND!!![]()
Elke keer hoop ik dat dat tyfuskind er vanaf pleurt maar helaas.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:06 schreef fratsman het volgende:
"ontbijtgeentijd! ontbijtgeentijd! fietsen?pakdeautoweleffe! fietsen?pakdeautoweleffe!"![]()
![]()
Eenschquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:06 schreef fratsman het volgende:
![]()
Nee. Irritante reclame blijkt zeer effectief.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Als men reclames nou leuk zou maken a la Centraal Beheer / Even Apeldoorn Bellen dan keek er nog iemand naar. En mensen die reclames quoten ("Goeiemoggel!" "Ik zeg: Doen!") mogen van mij door een tientonner overreden worden.
Ik snap reclamemakers niet. Het is echt niet zo moeilijk een minder-irritante reclame in elkaar te draaien en het doet je bedrijf/instelling alleen maar goed.
Dat is toch best komischquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:01 schreef Mozy het volgende:
Die reclame van die datingsite voor hoger opgeleiden.
"Deze reclame is niet bedoeld voor mensen...waarvoor hij niet bedoeld is."
Nee, dat is kansloos.quote:
Klopt. Volgens mij was die reclame nog grappig bedoeld ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |