Jezus! Waar is die shop? Iran ofzo?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:18 schreef murderH het volgende:
de goedkoopste was 15 euro voor een gram amnesia wiet
Dus dan kan je het thuis niet roken?? Of ga je als je thuis wilt roken naar een andere shop?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:22 schreef murderH het volgende:
In Geleen, en ik mag thuis gewoon roken. alleen wat ik in die shop koop, mag de shop niet verlaten :s
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:09 schreef murderH het volgende:
daar brak mijn klomp van dat ik de joint daar uitduwde en boos wegliep!
DAT ZAL ZE LEREN!!!1!1!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:09 schreef murderH het volgende:
Wat zei de verkoper?; mijn jointje wat doe je!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:09 schreef murderH het volgende:
daar brak mijn klomp van dat ik de joint daar uitduwde en boos wegliep
En een gouden tand, voor de echte Antiliaanse wiet-rokende pauperquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
¤15 p/g. Krijg je daar een doos vloe en tip, een slof sigaretten, een grinder en een bak aanstekers bij ofzo
.
Of vloei, gemaakt van Oost-Waziristaanse zijderupsen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
¤15 p/g. Krijg je daar een doos vloe en tip, een slof sigaretten, een grinder en een bak aanstekers bij ofzo
.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:32 schreef On het volgende:
[..]
Wat zei de verkoper?; mijn jointje wat doe je!
Nee. Hij zei:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:32 schreef On het volgende:
[..]
Wat zei de verkoper?; mijn jointje wat doe je!
"medewerkster"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Hij zei:
Die dope jonko die ik net heb geklapt is keihard masterlijk en sklyfo-flexable made swa! Nos spang, brotha!
Lol wtf, club of gen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:22 schreef murderH het volgende:
In Geleen, en ik mag thuis gewoon roken. alleen wat ik in die shop koop, mag de shop niet verlaten :s
Ik gok Dubai, gouden wietplanten enzo?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:21 schreef superworm het volgende:
[..]
Jezus! Waar is die shop? Iran ofzo?
de genquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:09 schreef murderH het volgende:
Jij houdt wel van baarden?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:09 schreef murderH het volgende:
anti-klacht: De afghaan was wel aardig lekker
Huh?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:22 schreef murderH het volgende:
Daar kun je het in sommige streken gewoon plukkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:21 schreef superworm het volgende:
[..]
Jezus! Waar is die shop? Iran ofzo?
quote:
Dit op zich zou eigenlijk een veel betere klacht zijn dan over de muziek... Ook al was t Usherquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
Dus als ik daar voor 25 piek superpolm of Caramel koop, dan moet ik die hele stash daar oproken?
jep, als je daar 5 gram koopt. dan moet je dat daar oprokenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:51 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dit op zich zou eigenlijk een veel betere klacht zijn dan over de muziek... Ook al was t Usher
Ga die icelator hasj een keer klappen en kom dan maar weer terugquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:29 schreef Skonk het volgende:
Afghaan.
Wat een gore hasj.
Sowieso hasj.
TS heeft liever Gerard Jolingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kutmuziek is altijd een terechte klacht.
Wat doe je nou stoer gast?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:00 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ga die icelator hasj een keer klappen en kom dan maar weer terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |