Jezus! Waar is die shop? Iran ofzo?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:18 schreef murderH het volgende:
de goedkoopste was 15 euro voor een gram amnesia wiet
Dus dan kan je het thuis niet roken?? Of ga je als je thuis wilt roken naar een andere shop?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:22 schreef murderH het volgende:
In Geleen, en ik mag thuis gewoon roken. alleen wat ik in die shop koop, mag de shop niet verlaten :s
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:09 schreef murderH het volgende:
daar brak mijn klomp van dat ik de joint daar uitduwde en boos wegliep!
DAT ZAL ZE LEREN!!!1!1!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:09 schreef murderH het volgende:
Wat zei de verkoper?; mijn jointje wat doe je!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:09 schreef murderH het volgende:
daar brak mijn klomp van dat ik de joint daar uitduwde en boos wegliep
En een gouden tand, voor de echte Antiliaanse wiet-rokende pauperquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
¤15 p/g. Krijg je daar een doos vloe en tip, een slof sigaretten, een grinder en een bak aanstekers bij ofzo
.
Of vloei, gemaakt van Oost-Waziristaanse zijderupsen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
¤15 p/g. Krijg je daar een doos vloe en tip, een slof sigaretten, een grinder en een bak aanstekers bij ofzo
.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:32 schreef On het volgende:
[..]
Wat zei de verkoper?; mijn jointje wat doe je!
Nee. Hij zei:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:32 schreef On het volgende:
[..]
Wat zei de verkoper?; mijn jointje wat doe je!
"medewerkster"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Hij zei:
Die dope jonko die ik net heb geklapt is keihard masterlijk en sklyfo-flexable made swa! Nos spang, brotha!
Lol wtf, club of gen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:22 schreef murderH het volgende:
In Geleen, en ik mag thuis gewoon roken. alleen wat ik in die shop koop, mag de shop niet verlaten :s
Ik gok Dubai, gouden wietplanten enzo?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:21 schreef superworm het volgende:
[..]
Jezus! Waar is die shop? Iran ofzo?
de genquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:09 schreef murderH het volgende:
Jij houdt wel van baarden?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:09 schreef murderH het volgende:
anti-klacht: De afghaan was wel aardig lekker
Huh?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:22 schreef murderH het volgende:
Daar kun je het in sommige streken gewoon plukkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:21 schreef superworm het volgende:
[..]
Jezus! Waar is die shop? Iran ofzo?
quote:
Dit op zich zou eigenlijk een veel betere klacht zijn dan over de muziek... Ook al was t Usherquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
Dus als ik daar voor 25 piek superpolm of Caramel koop, dan moet ik die hele stash daar oproken?
jep, als je daar 5 gram koopt. dan moet je dat daar oprokenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:51 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dit op zich zou eigenlijk een veel betere klacht zijn dan over de muziek... Ook al was t Usher
Ga die icelator hasj een keer klappen en kom dan maar weer terugquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:29 schreef Skonk het volgende:
Afghaan.
Wat een gore hasj.
Sowieso hasj.
TS heeft liever Gerard Jolingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kutmuziek is altijd een terechte klacht.
Wat doe je nou stoer gast?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:00 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ga die icelator hasj een keer klappen en kom dan maar weer terug
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:40 schreef Skonk het volgende:
[..]
Wat doe je nou stoer gast?
Ik smoke je er duidelijk uit.
Wat voor slappe zak ben je dan om niet een opmerking over de muziek te maken tegen de medewerkster.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:09 schreef murderH het volgende:
zo, net terug uit de plaatselijke coffeeshop. Lang niet daargeweest dus dacht; ik rook even een jointje hier met oude bekenden. Kom ik de shop binnen, is er niet 1 van de oudere mensen waarmee ik wel eens daarzat.
Ook was wiet zo verschikkelijk duur dat ik noodgedwongen een gram hasj heb moeten kopen, dus ik begeef mij naar de rookruimte en draai me daar een joint. Het viel me op dat de muziek aardig relaxed was toen er een liedje van onze ome Bob opkwam. Ik steek mijn jointje op en ga lekker genieten van de heerlijke muziek.
Na mijn eerste 5/6 poffen van de joint hoor ik dat er aan de muziek geklungeld word en de nodige kutmuziek begint te spelen. Usher kwam mijn oren in, net als 50 cent en andere muziek waarover ik verder maar zal zwijgen.
ik werd een beetje boos en wou naar buiten lopen met mijn joint, want aan die muziek was immers geen bal te beleven. Met dat ik de shop uitloop roept de medewerkster mij terug, om mij te vertellen dat de gekochte waren alleen in die shop gebruikt mochten worden.
klacht: deze onzin hierboven
anti-klacht: De afghaan was wel aardig lekker
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:00 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ga die icelator hasj een keer klappen en kom dan maar weer terug
Waarom draaide ze deze shit niet dan!! geleen weet zellufquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:22 schreef murderH het volgende:
Waarschijnlijk had TS die joint nog in zn mond en was ie aan, en dat ze bij de shop hadden van: dalijk word je nog opgepakt, rook maar liever binnen op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:18 schreef Hagelkaas het volgende:
Dus je bent verplicht om in je eentje een gram hasj op te roken, want je mag het niet meenemen? Sure
Lastig als je de volle buit haaltquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:18 schreef Hagelkaas het volgende:
Dus je bent verplicht om in je eentje een gram hasj op te roken, want je mag het niet meenemen? Sure
Ja, want je wordt opgepakt als je een pit rookt op straatquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:24 schreef Plums het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had TS die joint nog in zn mond en was ie aan, en dat ze bij de shop hadden van: dalijk word je nog opgepakt, rook maar liever binnen op.
ofzo.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:05 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ja, want je wordt opgepakt als je een pit rookt op straat![]()
Vage gemeenteverordeningen daar
Is bullshit, shop heeft die "macht" om dat van je te vragen geeneens..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:24 schreef Plums het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had TS die joint nog in zn mond en was ie aan, en dat ze bij de shop hadden van: dalijk word je nog opgepakt, rook maar liever binnen op.
ofzo.
TS moet sowieso niet @ shop roken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is bullshit, shop heeft die "macht" om dat van je te vragen geeneens..
En als de domme doos achter de bar het kromme gedoogbeleid over serieus neemt, gewoon geen aandacht aan geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |