Shakiraquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom staat dat mens in een of ander mini-jurkje te "dansen" als een bezopen bouwvakker van Antilliaanse afkomst?![]()
Bijna net zo erg als Shakira met haar "awoeeee" en epilepsie-schokkende bewegingen in She Wolf
Voorgaande clips niet dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:07 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind nieuwe clip van Shakira ook echt belachelijk.
Vroeger nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:08 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Voorgaande clips niet dan?
Or A Beautiful Nightmarequote:
RUNESCAPEquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:10 schreef Ypmaha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leuke banner![]()
De ironie
RuneScapequote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:10 schreef Ypmaha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leuke banner![]()
De ironie
Dat als reden gebruiken om RuneScape te spelenquote:
Niks mis met Shakira verder, maar ze mag wel eens een choreografe inhuren zeg, dat spastische gedoe is toch niet om aan te gluren...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:06 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Shakira![]()
![]()
1 van de mooiste vrouwen die deze planeet rijk is.
Maar wel een kutnummer. Ik kijk de clip dan ook zonder geluid.
Kip, het meest veelzijdige stukje kaas, vis!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:10 schreef Ypmaha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leuke banner![]()
De ironie
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:15 schreef Roscovitch het volgende:
Ik luister veel R&B maar er zijn weinig artiesten die ik meer haat dan Beyonce. Maargoed, ze is dik geworden dus dan mag het.
Waarom kan ik jou vorige post niet quoten?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:15 schreef Dropdown het volgende:
TOPICKAAP: Ypmaha belachelijk maken omdat hij Runescape speelt![]()
Welke?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:16 schreef Teezie het volgende:
[..]
Waarom kan ik jou vorige post niet quoten?
Jup.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:16 schreef Goofisch het volgende:
Ik wist toen ik op die screenshot klikte dat iedereen ging baggeren over zijn runscape.
KLB
Quote -quote:
een 12-jarige homoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:22 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Quote -x900
.
Mensen, check de postgeschiedenis van onze Ypmaha ofzo ook even. Hij is nu zekerweten 12.
Dat was ook een topic van mijquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:29 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Die Runescape speelt. Yphama? -> www.zelfmoord.nl
Groeten aan Lone_Archer
Heb me toendertijd de tyfus in gelachenquote:
Korte samenvattingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:32 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Heb me toendertijd de tyfus in gelachen
Goof (naar blijkt) opende een topic over zelfmoord.nl, dat er echte de mooiste verhalen stonden. Zo ook over Lone_Archer die zichzelf gevestigd had in een (boom)hut in zijn achtertuin. Hij was boos op zijn ouders, at nu wilde beesten die hij zelf met zijn kruisboog schoot, en hij zijn vader geraakt met zijn kruisboog (Vandaar Lone_Archerquote:
quote:
site over mensen die zelfmoord willen plegen en daar hun verhaal kwijt kunnen.quote:
Ik heb nog altijd dat beeld voor me dan ik dat mannetje zie zitten. wat verwildert in die achtertuin schieten op alles wat voorbij komtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:36 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Goof (naar blijkt) opende een topic over zelfmoord.nl, dat er echte de mooiste verhalen stonden. Zo ook over Lone_Archer die zichzelf gevestigd had in een (boom)hut in zijn achtertuin. Hij was boos op zijn ouders, at nu wilde beesten die hij zelf met zijn kruisboog schoot, en hij zijn vader geraakt met zijn kruisboog (Vandaar Lone_Archer)
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:36 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Goof (naar blijkt) opende een topic over zelfmoord.nl, dat er echte de mooiste verhalen stonden. Zo ook over Lone_Archer die zichzelf gevestigd had in een (boom)hut in zijn achtertuin. Hij was boos op zijn ouders, at nu wilde beesten die hij zelf met zijn kruisboog schoot, en hij zijn vader geraakt met zijn kruisboog (Vandaar Lone_Archer)
Ik denk wat post hij nou. Maar dat is het onderwerp van dit topic natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:40 schreef star_gazer het volgende:
En waarom schreeuwt dat mens altijd zo hard in plaats van te zingen?
Juist.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:41 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik denk wat post hij nou. Maar dat is het onderwerp van dit topic natuurlijk
Was ook even vergeten dat dit een topic wasquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:41 schreef Goofisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:41 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Maak je niet druk, als ze uitverdient is vinden ze haar ergens terug in een steegje.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Beyoncé![]()
Aandachtshoer eersteklas. Alle ex-bandleden van Destiny's Child glijden weer de anonimiteit in, maar deze diva moet nog eerst miljarden dollars vangen voordat ze met pensioen kan gaan.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:07 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind nieuwe clip van Shakira ook echt belachelijk.
Daarom had Kelly Rowland nog 'n vette hit met When Love Takes Over en had Michelle Williams in 2008 nog 't album Unexpected uitgebracht en is ze bezig met een nieuw album.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Beyoncé![]()
Aandachtshoer eersteklas. Alle ex-bandleden van Destiny's Child glijden weer de anonimiteit in, maar deze diva moet nog eerst miljarden dollars vangen voordat ze met pensioen kan gaan.
Knap irritant ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:24 schreef wise het volgende:
een van de weinige negerinnen die wel knap is
Er is een verschil tussen classy en trashyquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:10 schreef Goofisch het volgende:
Vrouwen die de nieuwe clip van shakira niks vinden
En daarbij zingt ze als een geitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen classy en trashy
Ik ook, ... een schop onder d'r derrière...dat mens verpest al jaren de ether met d'r nutteloze stemoefeningen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zou der wel geven.
dat "awoeeee" doet het em gewoon in dit topicquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom staat dat mens in een of ander mini-jurkje te "dansen" als een bezopen bouwvakker van Antilliaanse afkomst?![]()
Bijna net zo erg als Shakira met haar "awoeeee" en epilepsie-schokkende bewegingen in She Wolf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |