Toch gebeurt het, dus er moet een reden voor zijn. Ik denk dat het mensen zijn die zich niet op een andere manier kunnen onderscheiden, omdat ze niet zo uitblinken in deze prestatiemaatschappij.quote:
Precies, of opgroeien in een cultuur waar dergelijk machtsvertoon geweldig is. Hoe triest acties ook zijn, er is altijd een verklaring.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Toch gebeurt het, dus er moet een reden voor zijn. Ik denk dat het mensen zijn die zich niet op een andere manier kunnen onderscheiden, omdat ze niet zo uitblinken in deze prestatiemaatschappij.
Deze prestatiemaatschappij is tegelijkertijd een enorme zorgstaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Toch gebeurt het, dus er moet een reden voor zijn. Ik denk dat het mensen zijn die zich niet op een andere manier kunnen onderscheiden, omdat ze niet zo uitblinken in deze prestatiemaatschappij.
Kijken alleen is soms al genoeg, wtf?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:24 schreef Mirel het volgende:
Die jongen moest gewoon niet 'stoer' doen hoor je vaak genoeg. Wat dat moet betekenen snap ik niet.
daar kunnen ze elkaar tenminste onder begeleiding kapot schoppen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Buurthuis mèn. Die hebben ze niet weetje. Ja, weetje. Weetje.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daar kunnen ze elkaar tenminste onder begeleiding kapot schoppenschieten of steken.
als ik in een niet rationele bui naar het stembureau ga, die kans zit er aan te komen, ga ik ook op de juiste partij stemmen.quote:
Ik heb een hekel aan rascistenquote:
Leer het woord eerst eens fatsoenlijk spellen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan rascistenDat vind ik nou pas mensen met een lage intelligentie.
Whehehequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Leer het woord eerst eens fatsoenlijk spellen.
als jouw broer/zus/vader/moeder zonder reden in elkaar wordt getimmerd/ wordt overvallen door een stel straatterroristen, ongeacht etnicitieit, en de politie neemt geen waarneembare maatregelen, wil ik je nog wel eens een keer horen praten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan rascistenDat vind ik nou pas mensen met een lage intelligentie.
En dat mag wel van Allah? Kanker op man, donder vooral op uit MIJN fokking ziekenhuizen als allah je ziek maakt.quote:
Boehoe ik maak een spellingsfout, dat gebeurt wel eens als spellingscontrole niet aanstaat jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Leer het woord eerst eens fatsoenlijk spellen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Laertes het volgende:
[..]
En dat mag wel van Allah? Kanker op man, donder vooral op uit MIJN fokking ziekenhuizen als allah je ziek maakt.
Kan ik me uitzonderlijk over opwinden
Ja, het is zelfs zo erg dat _ik_ kanker als krachtterm gebruik.![]()
Ik zeg niet dat ze niet fout zijn, ik zeg enkel dat ze niet per se dom zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:46 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
als jouw broer/zus/vader/moeder zonder reden in elkaar wordt getimmerd/ wordt overvallen door een stel straatterroristen, ongeacht etnicitieit, en de politie neemt geen waarneembare maatregelen, wil ik je nog wel eens een keer horen praten.
Als je er niet achteraan gaat gebeurt er toch geen drol, juist omdat het zo vaak gebeurt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef afro het volgende:
tijdje terug ook inelkaar getyft met knuppel zonder aanleiding.
die jongens hadden in 2 weken daarvoor al 3 andere mensen gepakt.
ze kregen 1 maand cel half jaar voorwaardelijk
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Pfff. Waar gaat het heen met Nederland?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef afro het volgende:
Goede klacht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:13 schreef Laertes het volgende:
TLDR versie: De wereld is naar de kanker
11 maanden crimineel, 1 maand heilige boontje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Laertes het volgende:
[..]
En dat mag wel van Allah? Kanker op man, donder vooral op uit MIJN fokking ziekenhuizen als allah je ziek maakt.
was er juist achteraan gegaan meteen politie erbij maar pas half jaar alter zijn ze opgepakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:51 schreef Laertes het volgende:
[..]
Als je er niet achteraan gaat gebeurt er toch geen drol, juist omdat het zo vaak gebeurt.
quote:
Ho ho, krachttermen oké, maar kanker op man gaan we niet doen. Begrijp je woede, maar laten we elkaar a.u.b. als mensen behandelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Laertes het volgende:
[..]
Jeweettoch, weetje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Buurthuis mèn. Die hebben ze niet weetje. Ja, weetje. Weetje.
het ging vooral om stukje ''MIJN''quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:54 schreef Laertes het volgende:
[..]
![]()
Het is toch zo? Hypocrisie ten voeten uit als je het mij vraagt!
Het zijn geen mensenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ho ho, krachttermen oké, maar kanker op man gaan we niet doen. Begrijp je woede, maar laten we elkaar a.u.b. als mensen behandelen.
Je hebt je topic, je kan je ei kwijt ook al leent KLB zich niet echt voor dit soort discussies. Hou het netjes, want anders kom ik zo weer kijken.
Sorry hoor, maar het is inmiddels redelijk frustrerend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ho ho, krachttermen oké, maar kanker op man gaan we niet doen. Begrijp je woede, maar laten we elkaar a.u.b. als mensen behandelen.
Je hebt je topic, je kan je ei kwijt ook al leent KLB zich niet echt voor dit soort discussies. Hou het netjes, want anders kom ik zo weer kijken.
Oh zo, hihiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:57 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
het ging vooral om stukje ''MIJN''
Mensen over het algemeen.quote:
Ik ben nauwelijks op de hoogte van zijn politiek eerlijk gezegd, maar ik geloof dat ze over het algemeen voor zwaardere straffen pleiten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:43 schreef Dlocks het volgende:
Gaat Wilders ook hooligans zoals die op het strandfeest afgelopen weekend het land uit zetten? Of loopt daar teveel van zijn achterban tussen?
Neuh, snap je frustratie best. Maar kanker dit, kanker dat (en aanverwanten) is niet wat we op FOK! willen herbergen. Daar zijn andere forums voor op het wereldwijde interwebs.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:04 schreef Laertes het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het is inmiddels redelijk frustrerend.
Vooral dat je als burger, die de rest met rust laat, bang moet zijn om van reëele dingen iets te zeggen, voor het geval je een verkeerd persoon aanspreekt... Het klinkt misschien heel close minded en wereldvreemd, maar ik vind het raar dat die balans zo ontieglijk scheef is.
Waar moet het anders?
[..]
Oh zo, hihi
En weet je niet waar ze altijd hangen / hoe ze uitzien ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef afro het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |