Toch gebeurt het, dus er moet een reden voor zijn. Ik denk dat het mensen zijn die zich niet op een andere manier kunnen onderscheiden, omdat ze niet zo uitblinken in deze prestatiemaatschappij.quote:
Precies, of opgroeien in een cultuur waar dergelijk machtsvertoon geweldig is. Hoe triest acties ook zijn, er is altijd een verklaring.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Toch gebeurt het, dus er moet een reden voor zijn. Ik denk dat het mensen zijn die zich niet op een andere manier kunnen onderscheiden, omdat ze niet zo uitblinken in deze prestatiemaatschappij.
Deze prestatiemaatschappij is tegelijkertijd een enorme zorgstaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Toch gebeurt het, dus er moet een reden voor zijn. Ik denk dat het mensen zijn die zich niet op een andere manier kunnen onderscheiden, omdat ze niet zo uitblinken in deze prestatiemaatschappij.
Kijken alleen is soms al genoeg, wtf?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:24 schreef Mirel het volgende:
Die jongen moest gewoon niet 'stoer' doen hoor je vaak genoeg. Wat dat moet betekenen snap ik niet.
daar kunnen ze elkaar tenminste onder begeleiding kapot schoppen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Buurthuis mèn. Die hebben ze niet weetje. Ja, weetje. Weetje.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daar kunnen ze elkaar tenminste onder begeleiding kapot schoppenschieten of steken.
als ik in een niet rationele bui naar het stembureau ga, die kans zit er aan te komen, ga ik ook op de juiste partij stemmen.quote:
Ik heb een hekel aan rascistenquote:
Leer het woord eerst eens fatsoenlijk spellen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan rascistenDat vind ik nou pas mensen met een lage intelligentie.
Whehehequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Leer het woord eerst eens fatsoenlijk spellen.
als jouw broer/zus/vader/moeder zonder reden in elkaar wordt getimmerd/ wordt overvallen door een stel straatterroristen, ongeacht etnicitieit, en de politie neemt geen waarneembare maatregelen, wil ik je nog wel eens een keer horen praten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan rascistenDat vind ik nou pas mensen met een lage intelligentie.
En dat mag wel van Allah? Kanker op man, donder vooral op uit MIJN fokking ziekenhuizen als allah je ziek maakt.quote:
Boehoe ik maak een spellingsfout, dat gebeurt wel eens als spellingscontrole niet aanstaat jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Leer het woord eerst eens fatsoenlijk spellen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Laertes het volgende:
[..]
En dat mag wel van Allah? Kanker op man, donder vooral op uit MIJN fokking ziekenhuizen als allah je ziek maakt.
Kan ik me uitzonderlijk over opwinden
Ja, het is zelfs zo erg dat _ik_ kanker als krachtterm gebruik.![]()
Ik zeg niet dat ze niet fout zijn, ik zeg enkel dat ze niet per se dom zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:46 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
als jouw broer/zus/vader/moeder zonder reden in elkaar wordt getimmerd/ wordt overvallen door een stel straatterroristen, ongeacht etnicitieit, en de politie neemt geen waarneembare maatregelen, wil ik je nog wel eens een keer horen praten.
Als je er niet achteraan gaat gebeurt er toch geen drol, juist omdat het zo vaak gebeurt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef afro het volgende:
tijdje terug ook inelkaar getyft met knuppel zonder aanleiding.
die jongens hadden in 2 weken daarvoor al 3 andere mensen gepakt.
ze kregen 1 maand cel half jaar voorwaardelijk
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Pfff. Waar gaat het heen met Nederland?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef afro het volgende:
Goede klacht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:13 schreef Laertes het volgende:
TLDR versie: De wereld is naar de kanker
11 maanden crimineel, 1 maand heilige boontje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Laertes het volgende:
[..]
En dat mag wel van Allah? Kanker op man, donder vooral op uit MIJN fokking ziekenhuizen als allah je ziek maakt.
was er juist achteraan gegaan meteen politie erbij maar pas half jaar alter zijn ze opgepakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:51 schreef Laertes het volgende:
[..]
Als je er niet achteraan gaat gebeurt er toch geen drol, juist omdat het zo vaak gebeurt.
quote:
Ho ho, krachttermen oké, maar kanker op man gaan we niet doen. Begrijp je woede, maar laten we elkaar a.u.b. als mensen behandelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Laertes het volgende:
[..]
Jeweettoch, weetje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Buurthuis mèn. Die hebben ze niet weetje. Ja, weetje. Weetje.
het ging vooral om stukje ''MIJN''quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:54 schreef Laertes het volgende:
[..]
![]()
Het is toch zo? Hypocrisie ten voeten uit als je het mij vraagt!
Het zijn geen mensenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ho ho, krachttermen oké, maar kanker op man gaan we niet doen. Begrijp je woede, maar laten we elkaar a.u.b. als mensen behandelen.
Je hebt je topic, je kan je ei kwijt ook al leent KLB zich niet echt voor dit soort discussies. Hou het netjes, want anders kom ik zo weer kijken.
Sorry hoor, maar het is inmiddels redelijk frustrerend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ho ho, krachttermen oké, maar kanker op man gaan we niet doen. Begrijp je woede, maar laten we elkaar a.u.b. als mensen behandelen.
Je hebt je topic, je kan je ei kwijt ook al leent KLB zich niet echt voor dit soort discussies. Hou het netjes, want anders kom ik zo weer kijken.
Oh zo, hihiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:57 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
het ging vooral om stukje ''MIJN''
Mensen over het algemeen.quote:
Ik ben nauwelijks op de hoogte van zijn politiek eerlijk gezegd, maar ik geloof dat ze over het algemeen voor zwaardere straffen pleiten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:43 schreef Dlocks het volgende:
Gaat Wilders ook hooligans zoals die op het strandfeest afgelopen weekend het land uit zetten? Of loopt daar teveel van zijn achterban tussen?
Neuh, snap je frustratie best. Maar kanker dit, kanker dat (en aanverwanten) is niet wat we op FOK! willen herbergen. Daar zijn andere forums voor op het wereldwijde interwebs.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:04 schreef Laertes het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het is inmiddels redelijk frustrerend.
Vooral dat je als burger, die de rest met rust laat, bang moet zijn om van reëele dingen iets te zeggen, voor het geval je een verkeerd persoon aanspreekt... Het klinkt misschien heel close minded en wereldvreemd, maar ik vind het raar dat die balans zo ontieglijk scheef is.
Waar moet het anders?
[..]
Oh zo, hihi
En weet je niet waar ze altijd hangen / hoe ze uitzien ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef afro het volgende:
Als je je zo gedraagt ben je in mijn ogen ENORM dom.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet fout zijn, ik zeg enkel dat ze niet per se dom zijn
eens.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je je zo gedraagt ben je in mijn ogen ENORM dom.
Je mag dan gelijk hebben....maar dat is helemaal niet relevant hier.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:33 schreef bananablues het volgende:
[..]
eens.
Als je beetje voor de lol mensen in elkaar gaat slaan heb je wel degelijk een kronkel in je hersenen. Of wordt er bedoeld dat ze misschien wel goed zijn in wiskunde sommetjes maken? Maar dat heeft er niet veel mee te maken.
Terechte klacht btw. Maar vergeet niet dat er ook heel veel goede mensen zijn
Veranderdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:42 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Je mag dan gelijk hebben....maar dat is helemaal niet relevant hier.
Relativeren doe je maar ergens anders
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:35 schreef IkBenOzan het volgende:
Laatst is mijn pa beroofd van zijn portemonnee met 650 euro erin, voor een politiebureau.Eigen camera's van de politie hebben het opgenomen. Die marokkaan deed lastig omdat mijn pa stond te roken tijdens ramadan. Niet echt sprake van geweld, meer geduw en snel zijn portemonnee grijpen. Triest volk
Ik heb ook gelijk besloten om op de juiste partij te stemmen, weg met die trieste mensen.
![]()
Niet als de inhoud van die portomennee wordt verdeeld aan arme moslimsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:03 schreef Ofanders het volgende:
[..]
je kan toch maar beter roken dan een protemenee stelen tijdens de ramadan!!
Ramadanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:18 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Niet als de inhoud van die portomennee wordt verdeeld aan arme moslims![]()
Hoe durf je ook te gaan roken tijdens de ramadan, heb je dan helemaal geen moraal?
Het kan ook een Conduct Disorder zijn (http://nl.wikipedia.org/wiki/Antisociale_gedragsstoornis). Of door opvoeding komen, door omstandigheden (groepsbeinvloeding, je wordt anders zelf in elkaar geslagen of whatever). Agressie verhaalt zich niet altijd naar intelligentie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je je zo gedraagt ben je in mijn ogen ENORM dom.
Dan is het dus niet genetisch bepaald, leeftijd verandert niks aan de genen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:21 schreef tho_Omas het volgende:
Dat is genetisch bepaald. Omdat hun voorvader de liefde bedreven met de 11 jarige zusjes.
Dat levert inderdaad leuke taferelen op ja!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:24 schreef Laertes het volgende:
[..]
Kijken alleen is soms al genoeg, wtf?
Maar mensen met een hoog interlect zullen zich sneller van deze externe factoren bewust worden. Kennis i smacht!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het kan ook een Conduct Disorder zijn (http://nl.wikipedia.org/wiki/Antisociale_gedragsstoornis). Of door opvoeding komen, door omstandigheden (groepsbeinvloeding, je wordt anders zelf in elkaar geslagen of whatever). Agressie verhaalt zich niet altijd naar intelligentie.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat levert inderdaad leuke taferelen op ja!
"wat jij kijk?"
"hetzelfde als jij.."
"wat kijk je dan![]()
"
"hoe constateer je dat iemand zonder zelf te kijken?"
"kankah ******, ***** blabla *****."
""
Weer zoiets. Daar word ik echt moedeloos van.quote:
wat mij betreft is geen enkele oplossing hard genoeg voor zulk tuig. sowieso verplichte sterilisatie zodat nageslacht wordt voorkomen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:57 schreef koffiegast het volgende:
Mijn pa in de auto laatst, kiddos van 17-18 die over de weg rennen in de garage (wat doen ze daar uberhaupt?), pa vraagt of ze aan kant gaan. Wat gebeurt er? Mijn pa wordt in zijn auto door het raampje in zijn gezicht geslagen, bril kapot en hechting. Nee het is wel mooi geweest, moeilijke jeugd mijn reet... enkel een asociale psychopaat is in staat dit soort dingen te doen.
Opknopen die bak, of ze nou nederlander zijn of niet.
Zodra je zelf ook maar een vinger wijst, krijg je meer klappen en politie staat je niet bij... als je ook maar iets jegens de anderen doet ben jij de lul en niet de aanrichter. Absurd.
Wat moet er van worden als dat soort mensen later gaan werken? Ik snap niet dat we uberhaupte een softe houding er tegenover houden en meer geld in steken om ze bezig te houden? Stuur ze dan gelijk het leger in als je ze bezig wilt houden.
"make my day"quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:16 schreef Laertes het volgende:
[..]
Wat is daar een goeie reactie op dan?
Ze hebben geen fucking reden om gefrustreerd te zijn. Al helemaal niet in Nederland.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:05 schreef switchboy het volgende:
Too Long Did Not Read --> TLDNR
dan ga ik nu je verhaaltje lezen![]()
Antwoord op vraag TS:
Dat komt omdat dat tokkievolk een onderontwikkeld intellect heeft. En omdat het daardoor z'n frustraties niet verbaal kan uiten moet het fysiek. En ze zijn gefrustreerd door hun kleine fallus waardoor ze het op random mensen uiten die wel rond het gemiddelde hangen
En dan maar hopen dat de persoon in kwestie geen schroevendraaier op zak heeft of iets dergelijks.quote:
Dit is uiteraard een generaliseringquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:21 schreef Kapitein_Kruimel het volgende:
Ik heb laatst een verklaring gehoord wat erop neerkwam dat kinderen in Marokko vooral door de school opgevoed worden. Omdat de mensen die naar Nederland trekken vooral uit de arme gedeelten van Marokko komen en zich heel erg vasthouden aan hun eigen cultuur die er diep ingebakken zit, gaan zij ervan uit dat hun kinderen in Nederland ook opgevoed worden op school. Hier is dat alleen niet zo, waardoor die kinderen eigenlijk zonder opvoeding opgroeien. Dat én het feit dat Marokkaanse jongens schijnbaar meer testosteron in hun bloed hebben heeft blijkbaar zo'n uitwerking.
Niet dat dit iets goedpraat, maar het zou een verklaring kunnen zijn.
Dat is zeker een verklaring. Als ze al opgevoed worden is het vaak slecht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:21 schreef Kapitein_Kruimel het volgende:
Ik heb laatst een verklaring gehoord wat erop neerkwam dat kinderen in Marokko vooral door de school opgevoed worden. Omdat de mensen die naar Nederland trekken vooral uit de arme gedeelten van Marokko komen en zich heel erg vasthouden aan hun eigen cultuur die er diep ingebakken zit, gaan zij ervan uit dat hun kinderen in Nederland ook opgevoed worden op school. Hier is dat alleen niet zo, waardoor die kinderen eigenlijk zonder opvoeding opgroeien. Dat én het feit dat Marokkaanse jongens schijnbaar meer testosteron in hun bloed hebben heeft blijkbaar zo'n uitwerking.
Niet dat dit iets goedpraat, maar het zou een verklaring kunnen zijn.
It's not the message it's the deliveryquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:16 schreef Laertes het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de persoon in kwestie geen schroevendraaier op zak heeft of iets dergelijks.
Volgens mij kan je dan beter de volgende tactiek toepassen:quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:02 schreef switchboy het volgende:
[..]
It's not the message it's the delivery
En als ze beginnen te rammen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:59 schreef fs180 het volgende:
Volgens mij kun je beter fatsoenlijk taalgebruik gebruiken. Op onverklaarbare wijze snappen ze niets meer van je. Je haalt ze in uit hun beschermde milieu van 'ik ben kankah stoer en jij zijn kaaskop'. Door de verandering zal de berber verslagen zijn door verwarring en aandachting je bevelen opvolgen.
Als je over straat loopt en een groepje spreekt je aan, gewoon Nee zeggen je ding doen, totaal niet luisteren wat ze te zeggen hebben.. het zijn neit kleine kinderen en zo moet je ze behandelen.
Zucht, dat kansloze genegeer is juist het gedrag wat ze verwachten. Je moet er een beetje in meegaan beetje op dezelfde toon en slang leuk reageren en het is al niet grappig meer om te doen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:59 schreef fs180 het volgende:
Volgens mij kun je beter fatsoenlijk taalgebruik gebruiken. Op onverklaarbare wijze snappen ze niets meer van je. Je haalt ze in uit hun beschermde milieu van 'ik ben kankah stoer en jij zijn kaaskop'. Door de verandering zal de berber verslagen zijn door verwarring en aandachting je bevelen opvolgen.
Als je over straat loopt en een groepje spreekt je aan, gewoon Nee zeggen je ding doen, totaal niet luisteren wat ze te zeggen hebben.. het zijn neit kleine kinderen en zo moet je ze behandelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |