abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72209353
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:57 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

De factuur kan je zelf opvragen. volgens C&B
[..]
Klopt, maar normaal gesproken krijg je een mail wanneer je de bestelling hebt gedaan en een mail als het bedrag van je bankrekening wordt gehaald. Zo is het altijd gegaan, behalve bij deze transactie.

Maar dan nog, het is aan hen te bewijzen dat ik iets besteld heb.
pi_72262065
Nou ze zijn lekker vlot met reageren zeg Nog helemaal niks...

En het lijkt er op dat dat geld ook niet terug geboekt kan worden, heb het nog niet terug op mijn rekening.. meestal gaat dat binnen 1-2 dagen.
pi_72458125
Nou, toen de 100,- euro teruggeboekt werd toen konden ze ineens wel reageren. Of ik het even over wilde maken, vermeerderd met 15,- euro

Nogmaals gewezen op de mails reeds verstuurd en vervolgens blijven ze bij het standpunt dat fraude onmogelijk is/was en dat ik moet betalen. Als ik tóch denk dat het fraude is of ik even aangifte wil doen.

Gereageerd dat ik mijn geld al terug heb en er dus geen strafbaar feit tegen mij is gepleegd, maar tegen hen en dat zij zelf aangifte moeten doen. Er aan toegevoegd dat ik verdere vorderingen graag vergezeld zie van IP-adressen waarvandaan besteld is. Nu maar weer afwachten...

Ik zie binnenkort de deurwaarder ongetwijfeld op de stoep staan
pi_72458314
Succes.
Facts don't care about your feelings
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 5 september 2009 @ 16:54:07 #30
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_72464093
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:47 schreef bijderechter het volgende:
Nou, toen de 100,- euro teruggeboekt werd toen konden ze ineens wel reageren. Of ik het even over wilde maken, vermeerderd met 15,- euro

Nogmaals gewezen op de mails reeds verstuurd en vervolgens blijven ze bij het standpunt dat fraude onmogelijk is/was en dat ik moet betalen. Als ik tóch denk dat het fraude is of ik even aangifte wil doen.

Gereageerd dat ik mijn geld al terug heb en er dus geen strafbaar feit tegen mij is gepleegd, maar tegen hen en dat zij zelf aangifte moeten doen. Er aan toegevoegd dat ik verdere vorderingen graag vergezeld zie van IP-adressen waarvandaan besteld is. Nu maar weer afwachten...

Ik zie binnenkort de deurwaarder ongetwijfeld op de stoep staan
Op moment dat ze geld van je willen hebben zijn ze altijd snel, dat is toch altijd zo.

Jammer alleen dat ze nooit op je eerste mail hebben gereageerd. Hopelijk doen ze het nu alsnog.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_72468096
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:49 schreef bijderechter het volgende:
Nou ze zijn lekker vlot met reageren zeg Nog helemaal niks...

En het lijkt er op dat dat geld ook niet terug geboekt kan worden, heb het nog niet terug op mijn rekening.. meestal gaat dat binnen 1-2 dagen.
Nee natuurlijk kan je het niet storneren, dat kan bij een eenmalige machtiging/overschrijving niet eens.
Heb je overigens als bij je online rekening van Click and Buy gekeken?
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:06 schreef bijderechter het volgende:
Laat zij maar bewijzen dat ik iets besteld heb. Tot die tijd betaal ik niets.
Eh... jawel. Je hebt betaald, nu moet jij zelf achter het geld aan, zij hoeven niks aan te tonen.
pi_72468300
Beste DirkH,

het geld is al terug. Het werkt via machtiging, dus dat kan gewoon teruggehaald worden
Online rekening bekeken ja, daar staat netjes een bestelling tussen, maar ik heb absoluut niks besteld!
pi_72493944
tvp
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_72494186
tvp
pi_72498254
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:33 schreef bijderechter het volgende:
Beste DirkH,

het geld is al terug. Het werkt via machtiging, dus dat kan gewoon teruggehaald worden
Online rekening bekeken ja, daar staat netjes een bestelling tussen, maar ik heb absoluut niks besteld!
Dan is er geen sprake van een eenmalige machtiging, want die kan je niet storneren. De manier waarop mag je dan hier uit leggen, wie weet kunnen we er wat van leren.
pi_72499404
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:50 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Dan is er geen sprake van een eenmalige machtiging, want die kan je niet storneren. De manier waarop mag je dan hier uit leggen, wie weet kunnen we er wat van leren.
Nou, ik weet niet hoe het bij andere banken zit, maar bij ABN kun je een machtiging (eenmalig maakt niet uit volgens mij) gewoon storneren, dat is zelfs 1 van de vragen bij het storneren, of het een machtiging betrof. Ik zou ook niet weten waarom die niet te storneren zijn.

Maar of het een eenmalige machtiging is weet ik niet, kan ook zijn dat het een doorlopende machtiging is die via C&B loopt. Het is in ieder geval zo dat ik nooit geld op de C&B rekening heb staan, maar toch aankopen kan doen via C&B, het bedrag wordt dan enkele dagen daarna automatisch afgeschreven.
pi_72503233
quote:
Op zondag 6 september 2009 21:14 schreef bijderechter het volgende:

Maar of het een eenmalige machtiging is weet ik niet, kan ook zijn dat het een doorlopende machtiging is die via C&B loopt. Het is in ieder geval zo dat ik nooit geld op de C&B rekening heb staan, maar toch aankopen kan doen via C&B, het bedrag wordt dan enkele dagen daarna automatisch afgeschreven.
Dat is dus een doorlopende machtiging. Bij een eenmalige machtiging mogen ze slechts 1 keer een bedrag afschrijven, vandaar ook eenmalig.
pi_72938276
Gisteren de eerste brief ontvangen... dat ik moet betalen, incassobureau etc.

Ik heb al diverse malen per mail aangegeven dat zij degenen zijn die gedupeerd zijn en niet ik en dat zij dus aangifte moeten doen...

Heb ook nog steeds geen antwoord op mijn vragen over het IP-adres en de niet ontvangen orderbevestiging en afschrijfbevestiging.
pi_72938499
Ik heb het al eens eerder gezegd maar ja. Je krijgt problemen nu... vooral met incassobureau's en nu heb je C&B ook niet meer als vriend.
pi_72938595
Gewoon fijn laten voorkomen desnoods. Ze moeten bewijzen dat jij die bestelling hebt geplaatst bij de rechter. Aangezien ze dit niet kunnen komt er waarschijnlijk nooit een zaak.

Beste wat je nu kunt doen is (aangetekend) brief schrijven dat je de vordering betwist en een zaak bij de kantonrechter met vertrouwen tegemoet ziet
pi_72938624
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd maar ja. Je krijgt problemen nu... vooral met incassobureau's en nu heb je C&B ook niet meer als vriend.

Ik ben niet afhankelijk van C&B. En als ik problemen krijg prima. Wettelijk gezien sta ik in mijn recht, alleen dat wil er nog niet in bij hen.

Het kan toch niet zo zijn dat als hun dienst op de één of andere manier te 'hacken' is de consument daar de dupe van is
pi_74026380
Nou het is dan toch zover. Ik had gedacht dat ze het er bij gingen laten zitten, maar ze zijn toch in zee gegaan met Intrum Justitia.

Die hebben er natuurlijk een riante 62,50 bij opgedaan, dus de som is nu totaal 162,50 geworden.

Meteen gereageerd dat ik niets besteld heb en dat de incassokosten niet volgens het rapport Voorwerk II zijn.

Maandag maar eens bellen met mijn rechtsbijstandverz.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:25:51 #43
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_74026531
Ben je lekker klaar mee zeg?
Maar hoe zit het dan met dat maximum van 20E in 1 keer?? Daar kun je het ook nog op gooien dan?
Succes.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_74026907
HAD HET NOU GEWOON LATEN AFSCHRIJVEN en later dan maar een kwestie van maken. Nu krijg je die maffia ook nog op je dak. Nou ja, ik ga er ook verder niks meer over zeggen, maar ik blijf mooi meekijken hoe je kaalgeplukt wordt.
pi_74027247
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:39 schreef YoshiBignose het volgende:
HAD HET NOU GEWOON LATEN AFSCHRIJVEN en later dan maar een kwestie van maken. Nu krijg je die maffia ook nog op je dak. Nou ja, ik ga er ook verder niks meer over zeggen, maar ik blijf mooi meekijken hoe je kaalgeplukt wordt.
Kan jij niet eens kappen met deze nutteloze posts? Ze zijn namelijk van geen enkele waarde....
Het gaat wel om 100 euro, dan maar voor laten komen. Niet bij laten zitten.
Zoals je zelf zegt: gewoon rechtsbijstandverzekering bellen over deze kwestie. En even afwachten wat daaruit vloeit
pi_74027381
Oh ja, gelukkig heeft hij jouw geweldige advies. Volgens mij heb ik hem direct al gewaarschuwd hiervoor (wat jij blijkbaar nutteloos noemt), maar dat wil er bij hem niet in. Meneer weet alles zelf zo goed. Fijn, nu zit hij met de consequenties.
pi_74027415
Beste Yoshi,

kun je niet voorspellen dat als ik achter mijn geld aan moet ik van Click&Buy verwezen wordt naar dat Duitse bedrijf en vice versa?

Op deze manier sta ik veel sterker, zij moeten namelijk bewijzen dat ik iets besteld heb ipv dat ik moet bewijzen dat ik ergens iets niet besteld heb.

En die maffia blaft hard, maar bijt zelden.

@ Miss Hobje, het bedrijf waarvan ik vermoedde dat zij achter de bestelling zaten waren het niet.
Het online spel wat ik speel is in Duitse handen en verkoopt coins. Het bedrijf die claimt dat ik er iets gekocht heb is ook een Duits bedrijf en verkoopt ook coins. Vandaar mijn verwarring en mijn vermoeden van fraude danwel een fout bij C&B.
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh ja, gelukkig heeft hij jouw geweldige advies. Volgens mij heb ik hem direct al gewaarschuwd hiervoor (wat jij blijkbaar nutteloos noemt), maar dat wil er bij hem niet in. Meneer weet alles zelf zo goed. Fijn, nu zit hij met de consequenties.
Ik heb nooit gezegd dat ik geen incassobureau op mijn dak zou krijgen, daar hield ik zeker rekening mee.
Maar dit is makkelijker dan zelf achter mijn geld aan te moeten.
pi_74027503

C&buy blijven stel oplichters. Tegenwoordig berekenen ze 25 eur per mislukte transactie. Kassa voor ze
pi_74027797
ondertussen al wat gehoord?
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_74028115
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:11 schreef oinkoink12 het volgende:
ondertussen al wat gehoord?
Dat zou wel heul vlot zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo