aan terug storten van geld zit meestal een max. aantal dagen dat het kan. let d'r op dat die 24 uur d'r net buiten vallen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:44 schreef bijderechter het volgende:
Ik geef ze nog 24 uur, om problemen met incassobureau's e.d. te voorkomen. Ik sta 100% in mijn recht, maar ik heb liever dat ze dat zelf gaan ondervinden dan dat ik straks moet gaan aantonen waarom ik mijn rekening niet betaalde..
Als ik morgen nog niks gehoord heb ga ik storneren, er van uitgaande dat dat kan..
30 dagen, als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:49 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
aan terug storten van geld zit meestal een max. aantal dagen dat het kan. let d'r op dat die 24 uur d'r net buiten vallen.
Het is nog lang geen 30 dagen na de afboeking.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:49 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
aan terug storten van geld zit meestal een max. aantal dagen dat het kan. let d'r op dat die 24 uur d'r net buiten vallen.
Of je belt Click & Buy even? Is vaak sneller dan e-mail, maar wel enger misschienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:02 schreef bijderechter het volgende:
Ik heb uiteraard alle partijen via mail gecontact, maar ik heb nog geen reactie gekregen.
quote:U kunt ons ook telefonisch bereiken, onder 020 7947919
Hoe wil jij aantonen dat je niets besteld hebt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:44 schreef bijderechter het volgende:
dan dat ik straks moet gaan aantonen waarom ik mijn rekening niet betaalde..
Dat had ik uiteraard meteen gedaan, maar dan krijg ik steeds te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 06:01 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Of je belt Click & Buy even? Is vaak sneller dan e-mail, maar wel enger misschien![]()
[..]
Das een hele goedequote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:22 schreef Consurechter het volgende:
Gewoon direct storneren. Zolang ze jou geen factuur hebben gestuurd, mogen ze toch niet naar een incassobureau.
Ik ben C&B nog nooit ergens anders voor gebruikt nee. En ik heb geen geld staan op mijn C&B account. Als ik wat koop via C&B halen ze dat later automatisch van mijn bankrekening af.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar ze kunnen niet zomaar geld van jouw C&B rekening afschrijven... Is dat browserspel enige waar je ooit C&B voor gebruikt hebt? Of is het een handmatige overboeking vanuit je C&B rekening geweest?
Als het via skimming is gedaan wel hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo werkt het helaas niet. Als ik jouw pinpas steel en ik weet de pincode en ik haal geld eraf en jij gaat naar de bank: heb ik niet gedaan, kheb geen bonnetje, het was iemand anders... dan krijg je echt je geld niet terug hoor
Duh, als je bewijs daarvoor hebt dan wel. Als je bewijs hebt dat het IP adres van de PC van betaling bijv. uit OEKRAINE komt dan heb je iets. Nu heb je niks en ben je de lul.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:05 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Als het via skimming is gedaan wel hoor.
De factuur kan je zelf opvragen. volgens C&Bquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:06 schreef bijderechter het volgende:
......IK heb geen factuur ontvangen......
quote:Wanneer wordt er een factuur aangemaakt?
Voor elke aankooptransactie wordt een factuur of een betalingsbewijs aangemaakt. In de Detailweergave van de desbetreffende aankooptransactie kunt u een HTML- of PDF-versie van de factuur/betalingsbevestiging opvragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |