abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:46:27 #61
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_72158739
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar gaat het hier niet om. Dit heeft niets met kindersport te maken. Dit is gewoon krankzinnig gedrag. Het is te gek voor woorden dat hier uberhaupt discussie over plaatsvindt. Deze mensen zijn rijp voor een gesticht.
Ja, dat is inderdaad een stuk korter dan al die ellenlange posts die ik er over gedaan heb.

Dat dus.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_72158831
Nog wat info over de "record competitie": http://www.sail-world.com(...)e-record-books/60009
pi_72158833
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:46 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad een stuk korter dan al die ellenlange posts die ik er over gedaan heb.

Dat dus.
Toch waren jouw posts spot on.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:52:48 #64
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_72158928
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar gaat het hier niet om. Dit heeft niets met kindersport te maken. Dit is gewoon krankzinnig gedrag. Het is te gek voor woorden dat hier uberhaupt discussie over plaatsvindt. Deze mensen zijn rijp voor een gesticht.
Volvo Ocean race verbieden!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_72158977
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Volvo Ocean race verbieden!
Ach, je begint weer met je domme en achterlijke niet-onderbouwde gezever.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 00:01:48 #66
62292 MOVO
Homo duplex, Homo duplex!
pi_72159187
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Voor iemand met zo'n username doe je verrekte lang met die krant.
Et comme il y voit! et comme il est moqueur!
pi_72159390
pi_72159479
En als je nou gewoon gaat, wat gebeurd er dan? Boete van de leerplicht ambtenaar?
  Donald Duck held woensdag 26 augustus 2009 @ 00:18:13 #69
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_72159508
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 00:16 schreef Twest1 het volgende:
En als je nou gewoon gaat, wat gebeurd er dan? Boete van de leerplicht ambtenaar?
Dan sturen ze de Zeven Provinciën er op uit om haar op te pakken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 26 augustus 2009 @ 00:19:57 #70
62292 MOVO
Homo duplex, Homo duplex!
pi_72159543
En torpederen ze je bootje.
Et comme il y voit! et comme il est moqueur!
pi_72159681
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 00:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dan sturen ze de Zeven Provinciën er op uit om haar op te pakken.
Dat zie ik nog wel gebeuren. Er dient immers een keiharde vuist gemaakt te worden tegen nonconform gedrag! Bek dicht, naar school en de rest van je verdere leven braaf belasting betalen is het devies

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2009 00:27:36 ]
pi_72160343
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 00:16 schreef Twest1 het volgende:
Wel meer dan slechts een boete.Worst case scenario: Het gezag wordt dan aan een Gezinsvoogd toegekend (OTS, Jeugdzorg). En Laura zal dan bij de eerste haven waar zij aanlegt worden ingerekend door de plaatselijke politie en weer naar Nederland worden begeleid. Er zal dan ongetwijfeld een uithuisplaatsing volgen en de ouders riskeren tevens een gevangenisstraf.Ik denk dat er in dat geval weinig meer te zeilen valt voor het kind, tot ze 18 jaar is.

Met een zo grote drang naar vrijheid kun je jezelf dus behoorlijk aan banden leggen.
pi_72160888
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:

Goed, al zou ze nog de Nederlandse nationaliteit nog niet zelf kunnen opgeven. Dan heeft ze alsnog wel die andere nationaliteit. Ze is Nieuw-Zeelandse. Als ze naar dat land gaat, is ze gewoon burger van dat land.
Nee, als je naar een ander land gaat voor een periode langer dan 8 maanden, moet je je eerst hier laten uitschrijven (en dat kan dus niet, want de gemeente Wijk bij Duurstede weigert dat verzoek op dit moment in te willigen), en pas dan kun je je in een ander land inschrijven. Oók als je in bezit bent van meerdere paspoorten.
quote:
Geen idee hoe dat in Nieuw-Zeeland zit trouwens. Als ze daar ook die strenge schoolplicht hebben, lost verhuizen alsnog niks op natuurlijk
In Nieuw-Zeeland geldt een schoolplicht tot 15 jaar. Het hele plan om zich daar in te willen schrijven om zo aan de schoolplicht te ontsnappen, is dus nogal ondoordacht geweest.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:13:34 #74
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_72161299
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 00:59 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Wel meer dan slechts een boete.Worst case scenario: Het gezag wordt dan aan een Gezinsvoogd toegekend (OTS, Jeugdzorg). En Laura zal dan bij de eerste haven waar zij aanlegt worden ingerekend door de plaatselijke politie en weer naar Nederland worden begeleid. Er zal dan ongetwijfeld een uithuisplaatsing volgen en de ouders riskeren tevens een gevangenisstraf.Ik denk dat er in dat geval weinig meer te zeilen valt voor het kind, tot ze 18 jaar is.

Met een zo grote drang naar vrijheid kun je jezelf dus behoorlijk aan banden leggen.
Als ze van te voren contact heeft gehad met haar 2e land en daarvan toestemming heeft gekregen is er geen enkel land in de wereld die haar onder dwang naar Nederland kan sturen. Ze leeft dan immers onder haar 2e nationaliteit en vaart ook onder die nationaliteit en valt dan meteen buiten de Nederlandse wetgeving inzake dit probleem.
Ben wel heel benieuwd waar dit naar toe gaat. Jongeren mogen in Nederland ook karten, motorsporten, abseilen, raften en ga zo maar door. Kan nog leuke precedenten gaan scheppen.
pi_72161372
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:13 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Als ze van te voren contact heeft gehad met haar 2e land en daarvan toestemming heeft gekregen is er geen enkel land in de wereld die haar onder dwang naar Nederland kan sturen. Ze leeft dan immers onder haar 2e nationaliteit en vaart ook onder die nationaliteit en valt dan meteen buiten de Nederlandse wetgeving inzake dit probleem.
Ben wel heel benieuwd waar dit naar toe gaat. Jongeren mogen in Nederland ook karten, motorsporten, abseilen, raften en ga zo maar door. Kan nog leuke precedenten gaan scheppen.
Absoluut wel, ze is minderjarig dan en valt onder het gezag van de staat (igv OTS). De gemeente Wijk bij Duurstede weigert haar uit te schrijven (voorlopig).

Wat al die voorbeelden van sporten betreft... Ja dat mag allemaal, maar niet onder schooltijd
pi_72162362
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:23 schreef mschol het volgende:

[..]

alsof dat ene fuck uitmaakt
Natuurlijk. Jij maakte op je dertiende ook altijd braaf je huiswerk, zonder iemand om je dat te zeggen?
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_72162373
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:08 schreef willempjewever het volgende:

[..]

ze heeft al wel in haar eentje naar engeland gevaren, dus tja, weet niet of het zwaar is. Als je naar Engeland kan , dan kan je denk ik ook wel de wereld rond (neem aan dat het niet zo verschillend is). Ik word al zeeziek op de veerboot naar Terschelling
Je snapt toch wel dat er een groot verchil zit in het kanaal overvaren en over oceanen gaan? Daar is het water echt wat woester.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
pi_72162395
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:16 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Je ziet de krantenkoppen staan ' Nederlandse breekt wereldrecord' . Nee, dat zal niet gebeuren.

Want gevaarlijk en zo! Stel dat er iets gebeurt! Dat staan wij mooi voor lul zeg!

En ieder kind is hetzelfde en heeft alle uren op school heel hard nodig! Dus ook dit zeilwonderkind met een vwo advies mag niet even weg. Straks mist ze met wiskundeles de stelling van Pythagoras, en zal ze in de goot belanden!

Ieder land krijgt de krantenkoppen die het verdient. Dit maaiveldland zal geen wereldkampioen voortbrengen. Als ze twintig is komt ze op de Spelen uit voor Nieuw-Zeeland.
Je hebt inderdaad 2 mogelijkheden hier. De eerst: "Dertienjarige komt om door onverantwoord gedrag Nederlandsche Regering" en de tweede: "Nederlandse breekt wereldrecord"

Het zijn allebei uitersten, en als de tweede uitkomst vast zou staan, zou ik zeggen doen! Maar de eerste uitkomst is even waarschijnlijk. En ik wil liever geen risico lopen met het leven van een kind, ook al staat ze als gevolg daarvan niet op de OS.
Liever een gemiddelde dertienjarige dan een dode dertienjarige.
pi_72162882
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 07:55 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Natuurlijk. Jij maakte op je dertiende ook altijd braaf je huiswerk, zonder iemand om je dat te zeggen?
1 ding kan ik je vertellen: ik ben geen maatstaf wat betreft maken van huiswerk
er zijn zat leeftijdgenoten geweest die WEL gedisiplineerd hun huiswerk deden..
pi_72162930
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:49 schreef mschol het volgende:

[..]

1 ding kan ik je vertellen: ik ben geen maatstaf wat betreft maken van huiswerk
er zijn zat leeftijdgenoten geweest die WEL gedisiplineerd hun huiswerk deden..
Maar die deden dat omdat de docent of hun ouders hun daarop controleerde.
pi_72163121
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:52 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Maar die deden dat omdat de docent of hun ouders hun daarop controleerde.
ik deed ook niks, ookal controleerde ouders/docenten daarop
zegt dus niet zoveel..
pi_72164059
mwah, hangt er vanaf hoe streng je ouders zijn lijkt me..
pi_72164281
Ik vind het wel onzin, ze wil gewoon iets heftigs doen, als haar ouders het goed vinden hebben anderen er toch niets mee te maken?
Ik denk dat ze haar wel vertrouwen, anders zouden ze het toch niet goed vinden?
pi_72164341
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:13 schreef mschol het volgende:

[..]

zwaar.. maar aan de andere kant: ouders zijn ervaren zeilers, zijzelf heeft al veel gezeild.. dus waarom zou het niet kunnen?

misschien dat er wel een of 2 volgboten moeten zijn dat ze iig e.v.t. hulp snel kan krijgen indien nodig...
Volgboten, pretroute, etappes, vader die haar regelmatig bezoekt, gemotoriseerde zeilboot.. In welk opzicht is het dan nog een 'solo-zeiltocht'?
Bovendien: Als het haar zo gemakkelijk wordt gemaakt, dan is daarmee het bewijs geleverd dat het idd. te gevaarlijk en te stresserend is voor een opgroeiend meisje.
En wat is dan nog de reden om haar boven de wet te stellen?
pi_72164362
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:42 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Nee, het neerzetten van bijzondere gave prestaties ' boeit' idd niet.

Want er is gevaar aan verbonden, oh noes!

En ze is 'gewoon een eigenwijze puber.' Want alle pubers zijn hetzelfde. Het komt niet in ons hoofd op dat een 13 jarige geen nukkige breezah hoeft te zijn, omdat ze die fase al lang ontgroeid is.

Daarom gaan we als land ook niet dit wereldrecord op onze naam schrijven.
Het is idd. een onzinnige recordpoging..
Zou ze die fase ontgroeid zijn, of heeft ze nooit kind kunnen zijn?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:14:45 #86
8369 speknek
Another day another slay
pi_72164425
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:01 schreef UncleErnie het volgende:
Je hebt inderdaad 2 mogelijkheden hier. De eerst: "Dertienjarige komt om door onverantwoord gedrag Nederlandsche Regering" en de tweede: "Nederlandse breekt wereldrecord"
Ah ja, ze is immers het bezit van de Nederlandsche Regering.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72164485
wat n kutkind! iedereen moet naar school waarom mag zij dan lekker gaan varen?
ik ga toch ook naar school? waarom zou als het aan haar ligt dan, wel school mogen vermijden om lekker 2 jaar weg te gaan en dikke lul dat ze dr huiswerk maakt via internet
gwn zon kakker die t hoog in dr bol heeft tering kinderen:P

hoop dat er veel mensen met mij eens zijn
pi_72165426
Als ouder zijnde zou ik mijn kind dit niet zomaar laten doen. Ben er opzich wel voorstander van dat kinderen wat meer van de wereld zien enzo, maar dit is dan wel weer extreem.
Alleen de wereld rond op je dertiende... misschien kan het. Maar je bent toch kwetsbaar als 'blank dertienjarig meisje' Je weet niet wie je onderweg tegenkomt (waarschijnlijk niet zoveel mensen, maar toch).
Ongetwijfeld zal ze de boot behoorlijk onder controle hebben, maar daarmee is nog niet gezegd dat ze de reis aankan.
Dat is bij zo'n jong meisje waarschijnlijk ook moeilijk in te schatten.

(als ouder zou ik hier heel zenuwachtig van worden, je kind die op haar dertiende aan de andere kant van de wereld dobbert)
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  Redactie Sport woensdag 26 augustus 2009 @ 11:31:06 #89
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72166421
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:17 schreef mtchel112 het volgende:
ik ga toch ook naar school? waarom zou als het aan haar ligt dan, wel school mogen vermijden om lekker 2 jaar weg te gaan en dikke lul dat ze dr huiswerk maakt via internet

❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_72166518
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:17 schreef mtchel112 het volgende:

ik weet niet hoor maar ik heb liever dat een kind iets wil gaan doen (rondje om de wereld zeilen) dan dat ze niks doen behalve een halve dag op school zitten (en de andere halve dag thuis doorbrengen of buiten mensen irriteren)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')