Euj ik ben mede slachtoffer, omdat jij niks weet zit ik thuisquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:29 schreef MaddoxX het volgende:
Nou daar zit je dan, te bedenken wat te gaan doen op een dinsdag avond :]
Niemand heeft fatsoenlijke ideeen, omdat de auto ontbreekt aan het algehele plaatje![]()
Klacht: niet kunnen bedenken wat te gaan doen !
Misschiens kunnen jullie iets bedenken !
Ohjah, de fiets is geen optie.. we zijn lui!
Heb je n krat staan dan? want dan loop ik wel ff naar je toe zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:30 schreef MaddoxX het volgende:
Nee hax0ren is verboojen he!
Bier is het probleem niet!! Dat is allemaal aanwezig
ja bier is er xDquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heb je n krat staan dan? want dan loop ik wel ff naar je toe zo
Moeten wel nog ffies langs de stad
geen zin in nerd bezigheden..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:32 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Het laatste getal van Pi zoeken.
nee das niet tof bij mijquote:
geen zin om de apk te laten doen.. en de multieriem te vervangen..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Koop zelf een auto, zo duur zijn die dingen niet.
Dr staat er een op meneers oprit met n gare snaar en geen apkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Koop zelf een auto, zo duur zijn die dingen niet.
filmquote:
Daar ligt het m nou net niet helemaal. Ik geef toe.. we zijn lui !quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:34 schreef Fha het volgende:
Wat sneu dat je meteen niks weet om te doen als je geen beschikking hebt over een auto
Nou, ga die repareren dan, nu heb je alle tijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dr staat er een op meneers oprit met n gare snaar en geen apk
Heuts is dichtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nou, ga die repareren dan, nu heb je alle tijd, ondertussen muziekje erbij, pilsje
.
JIJ bent lui, IK hou niet zo van mezelf in het zweet werken met dit weerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:35 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Daar ligt het m nou net niet helemaal. Ik geef toe.. we zijn lui !
Werken etc dat moet in je aard liggen
Lekker he.. samen met vriendenquote:
Dat dus, wees eens liev en help onsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:40 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Lekker he.. samen met vrienden?
Neuh ik prefereer dat dat meestal voor me gedaan word incl. andere dingen zonder vrienden erbij ! Echter is dat niet mogelijk vanavond
Even ter info: dit komt niet vaak voor, dat we zonder ideeen zitten
Ik had wat betere ideeen van jullie alllen verwacht
quote:
+ heroes is overrated ga Quake live spelen ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:46 schreef MaddoxX het volgende:
Ach pleur op met je gamendie tijd heb ik gehad. Das me gans saai geworden.. af en toe x is gamen wel tof.. maar niet nu.
schiet ens opquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
+ heroes is overrated ga Quake live spelen ofzo
Huur nog een film en zodra maikuuul terug in slaap is gevallen, leg je zijn hand in koud/lauw waterquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:35 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
filmweetje hoe afgezaagd dat is.. laatst ook al gedaan en maikuuul viel in slaap
( The killing room was de film )
moet je ook een -goede- film uitzoekenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:35 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
filmweetje hoe afgezaagd dat is.. laatst ook al gedaan en maikuuul viel in slaap
( The killing room was de film )
Omg jaja ben ff wat anders aan nd trekken en ff iets te roken bouwen, geef me 10 min?quote:
Moet je je nog mooi maken voor je vriendje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omg jaja ben ff wat anders aan nd trekken en ff iets te roken bouwen, geef me 10 min?
da deed ik vanochtend.... schiete er uit het neits 2 stofzuigertjes voor mien nuus..... en ik rie op nun voorangwegquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:54 schreef sinadO het volgende:
Dan ga je toch hendig sjiek slippen op je brommertje?
En dan omstebeurt natuurlijk, eerlijk delen he?
Jah sort of, ik ben de playerah van ons 2, dus ik moet wel n beetje netjes voor de dag komen danquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:58 schreef sinadO het volgende:
[..]
Moet je je nog mooi maken voor je vriendje?
Ik twijfel, is dit het meest trieste topic van vandaag of.....?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah sort of, ik ben de playerah van ons 2, dus ik moet wel n beetje netjes voor de dag komen dan
heh bah, hoef mn bank niet vies te hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Huur nog een film en zodra maikuuul terug in slaap is gevallen, leg je zijn hand in koud/lauw water
geen brommerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:54 schreef sinadO het volgende:
Dan ga je toch hendig sjiek slippen op je brommertje?
En dan omstebeurt natuurlijk, eerlijk delen he?
gelukkig heb ik geen hond. kankerbeestenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:58 schreef Rosbief het volgende:
Verwen jezelf en je hond door pindakaas op je piem0l te smeren.
is goeiequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omg jaja ben ff wat anders aan nd trekken en ff iets te roken bouwen, geef me 10 min?
Jup, wanna call ze #c4r3p0lice?!!einzzquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:03 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik twijfel, is dit het meest trieste topic van vandaag of.....?
boh dat dat dikke beest nog uberhaubt op de kast ken komen xDquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jup, wanna call ze #c4r3p0lice?!!einzz
Geef me nog een aditional 5 minuten en dan benk onderweg. Die pauper kat wil niet van mn kast af komen
OI! t lieve beestje weegt nu nog maar n schamele 5.x kgquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:06 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
boh dat dat dikke beest nog uberhaubt op de kast ken komen xD
quote:
Wtf hebben ze in 45 graden met oversuizende kogels aan een lange Gstar broekquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:13 schreef MaddoxX het volgende:
Extra bonus klacht: Mijn leete g-star (weetz) broek heeft een gat aan de reetkant van de broeknu hebk m net in de prullerbaks gedaan! of moet ik m in de vuilbak doen voor de afrikaantjes
Na eerst alle gegevens van klanten van Valve tevoorschijn te halen (incl creditcard gegevens) en jezelf hier nog redelijk goed vanaf weten te brengen, nog zeggen "Nee hax0ren is verboojen he!"quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:30 schreef MaddoxX het volgende:
Nee hax0ren is verboojen he!
Bier is het probleem niet!! Dat is allemaal aanwezig
Snel haal je post weg !quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Snel haal je post weg !
Dalijk ziet martijn dat je onder mijn ip post en krijgt hij argwaan dat je misschien bij me bent !!!
Ik herhaal: haal je post weg voordat het telaat is !!!!
Ach, je kent ons geeneensquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |