Euj ik ben mede slachtoffer, omdat jij niks weet zit ik thuisquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:29 schreef MaddoxX het volgende:
Nou daar zit je dan, te bedenken wat te gaan doen op een dinsdag avond :]
Niemand heeft fatsoenlijke ideeen, omdat de auto ontbreekt aan het algehele plaatje![]()
Klacht: niet kunnen bedenken wat te gaan doen !
Misschiens kunnen jullie iets bedenken !
Ohjah, de fiets is geen optie.. we zijn lui!
Heb je n krat staan dan? want dan loop ik wel ff naar je toe zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:30 schreef MaddoxX het volgende:
Nee hax0ren is verboojen he!
Bier is het probleem niet!! Dat is allemaal aanwezig
ja bier is er xDquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heb je n krat staan dan? want dan loop ik wel ff naar je toe zo
Moeten wel nog ffies langs de stad
geen zin in nerd bezigheden..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:32 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Het laatste getal van Pi zoeken.
nee das niet tof bij mijquote:
geen zin om de apk te laten doen.. en de multieriem te vervangen..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Koop zelf een auto, zo duur zijn die dingen niet.
Dr staat er een op meneers oprit met n gare snaar en geen apkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Koop zelf een auto, zo duur zijn die dingen niet.
filmquote:
Daar ligt het m nou net niet helemaal. Ik geef toe.. we zijn lui !quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:34 schreef Fha het volgende:
Wat sneu dat je meteen niks weet om te doen als je geen beschikking hebt over een auto
Nou, ga die repareren dan, nu heb je alle tijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dr staat er een op meneers oprit met n gare snaar en geen apk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |