abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2009 @ 22:10:22 #226
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_72382369
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat zijn overigens QT's handen die wurgen

Overigens blijft dit toch wel een ultiem nummer van de soundtrack

die draaide over de aftiteling, ik vind hem echt stoer
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_72383096
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:15 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ff beantwoord in een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou nog kunnen ja, volgende keer ga ik erop letten
  woensdag 2 september 2009 @ 22:43:26 #228
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_72383738
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 02:51 schreef amstelveentje het volgende:
emotieloos en smakeloos.

ja goh, het gaat over de Tweede Wereldoorlog (!!!) en een groepje nazi hunters(!!!!!!!!)
quote:
Lijkt wel een film van een beginnende regiseur, echt jammer.
!!!
pi_72388007
Eindelijk gezien Vond het een heerlijke film, lekker divers, lang en zo Tarantino als het maar kan.

Toch elke keer weer veel te genieten als de beste man een film maakt

Hoogtepunten waren voor mij Pitt en natuurlijk Waltz, maar ook verder vond ik de cast geweldig. De soundtrack zit (weer) erg goed in elkaar, de dialogen bouwen de spanning prachtig op en hij heeft een gaaf einde.

8/10
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
  donderdag 3 september 2009 @ 02:05:58 #230
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_72388770
Vanavond gezien. Topfilm!!

De zaal was overigens totaal uitverkocht, en er was behoorlijk applaus na de film
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_72396130
Gisteren gezien in Utrecht! Als ik had geweten dat er zoveel gemoord werd in de film was ik waarschijnlijk niet gegaan (ik vroeg nog tijdens de voorfilmpjes aan mn vrienden; waarom is de film eigenlijk 16+?) maar kheb geen moment spijt gehad dat ik gegaan ben! Alle spanning en humor maken de smerige (:p) scenes meeer dan goed. Fantastische afwisseling!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_72396344
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, close-up van de slagroom. Ik moest lachen, maar iedereen was stil, dus ik zat maar zachtjes te gniffelen
Dat stukje ook dat hij net iets te lang doorkauwt op z'n strudel
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_72396573
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:02 schreef Agiath het volgende:

[..]

Dat smekken + die kop =
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 3 september 2009 @ 13:16:11 #234
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72396711
Ik vond dat stukje met die films in de tram ook wel erg droog.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 3 september 2009 @ 13:44:15 #235
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72397459
ha, zaterdagavond ga ik hem checken, verheug me er in ieder geval op, zeker als ik de reacties hier zie
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72397818
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef Kings het volgende:
Gisteren gezien in Utrecht! Als ik had geweten dat er zoveel gemoord werd in de film was ik waarschijnlijk niet gegaan (ik vroeg nog tijdens de voorfilmpjes aan mn vrienden; waarom is de film eigenlijk 16+?) maar kheb geen moment spijt gehad dat ik gegaan ben! Alle spanning en humor maken de smerige (:p) scenes meeer dan goed. Fantastische afwisseling!
SPOILER
Je romantiseert een Tarentino film op een bijna naïeve manier. Je haalt er iets vrouwelijks wat allesbehalve boeiend is. De rol van Shosanna is zwaar onderbelicht en het zogenaamde 'romantische' wat jij probeert te zien is slechts zeer oppervlakkig. Daarnaast, een film van Quentin Tarentino afkeuren op confronterend geweld?

Durf dan gewoon te zeggen dat je de film kut vindt, in plaats van er vrouwelijke vereisten in te proppen. Bleh.
  donderdag 3 september 2009 @ 14:14:01 #237
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72398363
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:57 schreef NvM het volgende:

[..]

Je romantiseert een Tarentino film op een bijna naïeve manier. Je haalt er iets vrouwelijks wat allesbehalve boeiend is. De rol van Shosanna is zwaar onderbelicht en het zogenaamde 'romantische' wat jij probeert te zien is slechts zeer oppervlakkig. Daarnaast, een film van Quentin Tarentino afkeuren op confronterend geweld?

Durf dan gewoon te zeggen dat je de film kut vindt, in plaats van er vrouwelijke vereisten in te proppen. Bleh.
True. Maar het was wel een goede scène, daar moet ik haar gelijk in geven.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_72398371
vanaaf ernaar toe
hoge verwachtingen maar komt helemaal goed als ik reacties hier zo lees
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_72398423
quote:

[..]

Knap dat je deze conclusies uit mijn post hebt getrokken, maar je raakt kant noch wal.
pi_72398479
quote:

[..]

Hoe vrouwelijk jij het ook vindt, het stukje dat Kings uitlicht zit er toch wel echt in.
Vind het juist wel stoer dat ze niet de film af gaat lopen zeiken, maar er nog iets aantrekkelijks voor haar in terug ziet.
Beter dan het wijf dat constant een rij voor me met haar mobieltje zat te spelen en "tyfus film" zat te roepen.
SPOILER
pi_72398618
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:02 schreef Agiath het volgende:

[..]

Haha ja heel leuk. Christoph waltz was echt geniaal in zijn rol, met die krankzinnige lach op zijn kop de hele tijd.
pi_72399419
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:15 schreef Kings het volgende:

[..]

Knap dat je deze conclusies uit mijn post hebt getrokken, maar je raakt kant noch wal.
Ga er dan op in held.
SPOILER
pi_72399739
[
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:46 schreef NvM het volgende:

[..]

Ga er dan op in held.
SPOILER
SPOILER
  Redactie Frontpage donderdag 3 september 2009 @ 15:03:50 #244
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72399870
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[
[..]
SPOILER
SPOILER
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72399914
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[
[..]
SPOILER
SPOILER
pi_72399939
SPOILER
ff onder spoiler gezet

[ Bericht 20% gewijzigd door IHVK op 03-09-2009 15:17:16 ]
Facts don't care about your feelings
pi_72403391
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:46 schreef NvM het volgende:

[..]

Ga er dan op in held.
SPOILER
First of all: Ik vond het een supergoede film, ik wilde alleen aangeven dat ik normaal niet naar zulke bloederige films ga, maar deze mij 100% meeviel. Meer als boodschap aan (softe) meisjes (zoals ik) (er werd hier eerder verkondigd dat het echt een mannenfilm is).
SPOILER
pi_72404105
Je hebt gelijk. Ook altijd wel grappig in de bios, dat als er bijv. iemand gescalpeerd wordt, je allemaal meisjes IEUW! hoort roepen en alle mannen lachen
Facts don't care about your feelings
pi_72404283
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef Timo20 het volgende:

[..]

ja goh, het gaat over de Tweede Wereldoorlog (!!!) en een groepje nazi hunters(!!!!!!!!)
[..]

!!!
Ja echt
  donderdag 3 september 2009 @ 19:34:47 #250
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_72408175
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Je hebt gelijk. Ook altijd wel grappig in de bios, dat als er bijv. iemand gescalpeerd wordt, je allemaal meisjes IEUW! hoort roepen en alle mannen lachen
De vier 16-jarige vrouwelijke scholieren zeiden tegen elkaar tien minuten nadat Chapter 1 begonnen was "Saaie film hè...?" Later vonden ze het wel een jofele film denk ik.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')