die draaide over de aftiteling, ik vind hem echt stoerquote:Op woensdag 2 september 2009 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zijn overigens QT's handen die wurgen
Overigens blijft dit toch wel een ultiem nummer van de soundtrack
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ff beantwoord in een spoilerDat zou nog kunnen ja, volgende keer ga ik erop lettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja goh, het gaat over de Tweede Wereldoorlog (!!!) en een groepje nazi hunters(!!!!!!!!)quote:
quote:Lijkt wel een film van een beginnende regiseur, echt jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your prince, before you start kissing frogs
Dat stukje ook dat hij net iets te lang doorkauwt op z'n strudelquote:Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, close-up van de slagroom. Ik moest lachen, maar iedereen was stil, dus ik zat maar zachtjes te gniffelen
Dat smekken + die kop =quote:Op donderdag 3 september 2009 13:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat stukje ook dat hij net iets te lang doorkauwt op z'n strudel
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef Kings het volgende:
Gisteren gezien in Utrecht! Als ik had geweten dat er zoveel gemoord werd in de film was ik waarschijnlijk niet gegaan (ik vroeg nog tijdens de voorfilmpjes aan mn vrienden; waarom is de film eigenlijk 16+?) maar kheb geen moment spijt gehad dat ik gegaan ben! Alle spanning en humor maken de smerige (:p) scenes meeer dan goed. Fantastische afwisseling!Je romantiseert een Tarentino film op een bijna naïeve manier. Je haalt er iets vrouwelijks wat allesbehalve boeiend is. De rol van Shosanna is zwaar onderbelicht en het zogenaamde 'romantische' wat jij probeert te zien is slechts zeer oppervlakkig. Daarnaast, een film van Quentin Tarentino afkeuren op confronterend geweld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durf dan gewoon te zeggen dat je de film kut vindt, in plaats van er vrouwelijke vereisten in te proppen. Bleh.
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:57 schreef NvM het volgende:
[..]
Je romantiseert een Tarentino film op een bijna naïeve manier. Je haalt er iets vrouwelijks wat allesbehalve boeiend is. De rol van Shosanna is zwaar onderbelicht en het zogenaamde 'romantische' wat jij probeert te zien is slechts zeer oppervlakkig. Daarnaast, een film van Quentin Tarentino afkeuren op confronterend geweld?
Durf dan gewoon te zeggen dat je de film kut vindt, in plaats van er vrouwelijke vereisten in te proppen. Bleh.
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:57 schreef NvM het volgende:
[..]
Je romantiseert een Tarentino film op een bijna naïeve manier. Je haalt er iets vrouwelijks wat allesbehalve boeiend is. De rol van Shosanna is zwaar onderbelicht en het zogenaamde 'romantische' wat jij probeert te zien is slechts zeer oppervlakkig. Daarnaast, een film van Quentin Tarentino afkeuren op confronterend geweld?
Hoe vrouwelijk jij het ook vindt, het stukje dat Kings uitlicht zit er toch wel echt in.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:57 schreef NvM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja heel leuk. Christoph waltz was echt geniaal in zijn rol, met die krankzinnige lach op zijn kop de hele tijd.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat stukje ook dat hij net iets te lang doorkauwt op z'n strudel
Ga er dan op in held.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:15 schreef Kings het volgende:
[..]
![]()
Knap dat je deze conclusies uit mijn post hebt getrokken, maar je raakt kant noch wal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:46 schreef NvM het volgende:
[..]
Ga er dan op in held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff onder spoiler gezet![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door IHVK op 03-09-2009 15:17:16 ]Facts don't care about your feelings
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:46 schreef NvM het volgende:
[..]
Ga er dan op in held.First of all: Ik vond het een supergoede film, ik wilde alleen aangeven dat ik normaal niet naar zulke bloederige films ga, maar deze mij 100% meeviel. Meer als boodschap aan (softe) meisjes (zoals ik) (er werd hier eerder verkondigd dat het echt een mannenfilm is).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your prince, before you start kissing frogs
Ja echtquote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja goh, het gaat over de Tweede Wereldoorlog (!!!) en een groepje nazi hunters(!!!!!!!!)
[..]!!!
![]()
![]()
![]()
De vier 16-jarige vrouwelijke scholieren zeiden tegen elkaar tien minuten nadat Chapter 1 begonnen was "Saaie film hè...?" Later vonden ze het wel een jofele film denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Je hebt gelijk. Ook altijd wel grappig in de bios, dat als er bijv. iemand gescalpeerd wordt, je allemaal meisjes IEUW! hoort roepen en alle mannen lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |