Dit topic is ook bedoelt om ervaringen uit te wisselen om te kijken of meer mensen ervaren hebben of het waar is wat ze zeggen over iemands schoenmaat.quote:
Inderdaad, godvertyfus zeg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:33 schreef LangeJan het volgende:
Ja, dat het kut is om goede schoenen te vinden in die maatDat is wat ze zeggen ja!
Het blijft een naamtopic. Derhalve slotje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit topic is ook bedoelt om ervaringen uit te wisselen om te kijken of meer mensen ervaren hebben of het waar is wat ze zeggen over iemands schoenmaat.
Hihi je username.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:33 schreef LangeJan het volgende:
Ja, dat het kut is om goede schoenen te vinden in die maatDat is wat ze zeggen ja!
Ja, en ook wegenbelasting en perkeerkosten enzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:35 schreef moonmovies het volgende:
Zeg Mozy, moet jij ontroerendgoed belasting betalen over die schoenen?
Het is waar dat mensen met grote schoenen ook grote sokken hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit topic is ook bedoelt om ervaringen uit te wisselen om te kijken of meer mensen ervaren hebben of het waar is wat ze zeggen over iemands schoenmaat.
Hebben ze buitenboordmotor?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, en ook wegenbelasting en perkeerkosten enzo.
Dat is niet wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is waar dat mensen met grote schoenen ook grote sokken hebben.
Huh whut, uitgewoond?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je bent gewoon kneiter hard uitgewoond.... was t lekker??
FAIL.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:42 schreef Kai-Itza het volgende:
Ik ben jaloers op Mozy dat hij een grotere schoenmaat dan mijn 47 heeft
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:42 schreef moonmovies het volgende:
Mozy's voeten zijn langer dan een a4tje
Het heeft ook zo zijn voordelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:42 schreef Kai-Itza het volgende:
Ik ben jaloers op Mozy dat hij een grotere schoenmaat dan mijn 47 heeft
Wie had het over voeten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als je iemand een schop onder zijn hol verkoopt
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan niet langskomen, ik ga binnenkort failliet en dan heb ik geen geld meer voor de trein.
Mozy.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:49 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]wie vult zn info daar serieus in?
Blijft geweldigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:50 schreef Aestivate het volgende:
Dat spinnetje.
http://www.27bslash6.com/overdue.html
En meer kans op een aanvaring met een hondendrolquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is waar dat mensen met grote schoenen ook grote sokken hebben.
Je pastte er niet meer bij denk ik, maar hij houdt nog wel van je hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:57 schreef Stoeprand het volgende:
Ik sta niet meer bij Mozy's favo-fokkers
Ja dat weet ik nu dus niet meer zekerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Je pastte er niet meer bij denk ik, maar hij houdt nog wel van je hoor.
Of elk ander ding waar mensen met maat <45 gewoon langslopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En meer kans op een aanvaring met een hondendrol
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als je iemand een schop onder zijn hol verkoopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |