wellusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:14 schreef Ritmo het volgende:
BT is echt geen kloon hoor.
Jij welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:14 schreef Ritmo het volgende:
BT is echt geen kloon hoor.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hallo, Allure_ hier typende vanuit de slaapkamer van dWc.
Hoi allure,quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hallo, Allure_ hier typende vanuit de slaapkamer van dWc.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:28 schreef Androoit het volgende:
[..]
Hoi allure,
triest dat je in een slaapkamer van een neger achter de pc zit. Bel me als je behoefte hebt aan een echte man.
Groetjes,
Androoit
[..]
Hoi allure,
triest dat je in een slaapkamer van een neger achter de pc zit. Bel me als je behoefte hebt aan een echte man.
Groetjes,
Androoit
Omdat ik Sabina heet en ik Saab genoemd wordquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:43 schreef postmortum het volgende:
wtf waarom noem je jezelf saab , dat is toch zo'n gare auto
beb je ook last van een vierkante reetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:18 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Omdat ik Sabina heet en ik Saab genoemd word
Oordeel zelf! Hier een recente pic:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
beb je ook last van een vierkante reet
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik ben jouw alter ego en heb daarmee recht op een eigen account!
Oh mijn god. Hoe krijgt ze dat nou voor elkaar?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:27 schreef Saaaaab het volgende:
Oordeel zelf! Hier een recente pic:
[ afbeelding ]
vrouwelijke vormen in proporties! Dat.. Saaaaaaab is a bit too much!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:47 schreef Saaaaab het volgende:
Vrouwelijke vormen, dat is toch woest aantrekkelijk?
heb ook de hele tijd het idee dat ik naar een lachspiegel aan het kijken benquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:50 schreef Smash-it het volgende:
Ik kan niet stoppen met naar die foto kijken.. fascinerend.
Die van jouw welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:47 schreef Saaaaab het volgende:
Vrouwelijke vormen, dat is toch woest aantrekkelijk?
Ik ben 2 maanden ouder als jouquote:
[..]
Hoi allure,
Groetjes,
Androoit
oh!quote:
Geen slotje stomme fietsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
oke bedankt postmortum.
slotje
Ik doop je nu Mercedesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:18 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Omdat ik Sabina heet en ik Saab genoemd word
Die kan je gebruiken als bijzettafel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:27 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oordeel zelf! Hier een recente pic:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |