Thanksquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:24 schreef Isiolo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Weinig echte leuke onderschriften. Om die van Cara moest ik wel lachen.
Sch en Beschouw ruim beter dan de rest. Isiolo stomme spelfoudt.
Corrigeren heeft geen zin meer
Hier: [FAQ & FB] #104 Waar Tong terug verlangt naar de DOC-modquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:06 schreef voetballeh het volgende:
[ afbeelding ]
babovic wegens opname TBS-kliniek out tot 2015
overgens Prosac.....dat je me weer censureerd omdat ik het woord 'kneusjes' gebruik...![]()
mijn god.... als 'kneusjes' al niet meer kan, kan je 60% of meer van de posts op fok wel gaan verwijderen.
succes daarmee als dat je missie is, al bekruipt me het gevoel dat dit weer eens selectief was....lange tenen hebben ze hier hoor....
overgens wil ik een klacht indienen tegen dit gepest maar ik zie geen 'feedback' topic hier in het VBL forum, waar moet ik zijn om dit aan te kaarten?
Maar dat gozertje heb ik al lang geleden verstoten. Duikt-ie ineens hier opquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:33 schreef SCH het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat voetballeh een zoon van Beschouw is, nu valt het op zijn plaats
quote:-Isiolo-
-Han Peekel : " En wie ga jij nadoen ? "-
quote:-Mwanatabu -
-Anonieme investeerder slaagt er nog net in zich achter de pilaar te verstoppen-
quote:-Beschouw-
''Zie je wel, daar komt Tony met de cocaïne.''-
De opmaak is hier te vinden.quote:-voetballeh-
-babovic wegens opname TBS-kliniek out tot 2015-
Grappig, je bent zelf nu ook bekend.... en er gaat een puntje bij je afquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef voetballeh het volgende:
geweldige jurering, alle bekenden weer wat punten erbij. mooi zo.
Hoort ook zo. Zou eigenlijk in de OP opgenomen moeten worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef voetballeh het volgende:
Okee nu wordt ik het wel een beetje zat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef voetballeh het volgende:
Zet de foto er eens bij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:33 schreef Runselpink het volgende:
Robben lacht als boer met kiespijn nadat hij een contract tekent bij 't bestuur van Bayern Munchen
Valt tegen. Wel wat op deze week ja, maar morgen gewoon voetballen. 's Avonds een vent, 's ochtends een ventquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dus je hebt eindelijk leren zuipen.
Jammer dat jouw geweldige, scherpe en uitermate grappige onderschrift niet in de prijzen is gevallen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef voetballeh het volgende:
goed plan !quote:
Hij heeft het netjes gemeld, dus ik (als 2e) laat het nog even hangen tot ie komt, kee?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:19 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Succes allemaal.
Weet nog niet of ik jury op tijd kan doen. Hangt af van de finale van softbal-Europa 2-toernooi hier in Spijkenisse. Ik laat het nog wel weten.
quote:-Cara-
- Enige attractie op Robbeneiland populair bij jong en oud. -
quote:-opinionr-
- Balvast jeugdtalentje geeft demonstratie aan Robben -
quote:-showmelove-
-Toupet Robben trekt veel bekijks-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Russelpink-
-Robben lacht als boer met kiespijn nadat hij een contract tekent bij 't bestuur van Bayern Munchen-
2x min is plus !quote:Kutjury beloont dus anderen.
iddquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:00 schreef Isiolo het volgende:
Hmmmm....
Had Ruud toch op podium gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |