Laat ik het zo zeggen, ik vind dat met levenslang voorzichtig omgesprongen dient te worden. Maar als het dan opgelegd wordt, dan dient het ook daadwerkelijk levenslang te zijn. Volgens mij is dat, zeker in het huidige politieke klimaat, niet voor discussie vatbaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:59 schreef Vale17 het volgende:
De opvatting die ik hier proef is het idee van de sleutel op slot en nooit meer openmaken. Bovenstaande even om aan te geven, dat deze opvatting gezien de historie, gezien het EVRM, niet een legitieme opvatting behelst. Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat ik vind wat in deze zaak is gebeurd, goed valt te praten. Het is werkelijk onverklaarbaar dat de administratie op eigen houtje een straf van de rechter omzet. En ja, TBS is gericht op terugbrenging in de maatschappij, dus verklaarbaar is het verlof zeer zeker.
Kortom: de vraag of levenslang ook daadwerkelijk levenslang is, is, eufemistisch gezegd, voor discussie vatbaar. Maar wat hier is gebeurd, valt niet goed te praten.
Vreselijk voor zijn vrouw en de democratie , verder kan ik er geen medelijden mee hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een profeet vind ik wat erg overdreven maar hij had op veel punten gelijk. Het was alleen een beetje een zielige man die een loser uitstraling had.
Daarbij omringde hij zich met dubieuze figuren, het monster van Laakkwartier als lijfwacht bijvoorbeeld en ook echte racisten die bij de partij kwamen. Dit was ook wel een beetje het gevolg omdat hij als een paria behandeld werd.
Het meest schandalige wat er gebeurde was de brand in het hotel waarbij zijn vrouw een been verloor en Janmaat psychisch brak. Heel links nederland stond te juichen bij deze aanslag en de daders werden nooit gepakt terwijl het wel duidelijk was wie er achter deze aanslag zaten.
Hoezo dat nou weer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zijn ook vaak lid van een politieke partij hoor. Zeg ook niet dat het vanuit de partij komt maar het is typisch een Groen Links opvatting om dit soort besluiten te nemen.
Kijk! Een echte linkserd, ze bestaan nog!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:59 schreef kitao het volgende:
[..]
Vreselijk voor zijn vrouw en de democratie , verder kan ik er geen medelijden mee hebben.
Iemand die zich omringt met "echte rascisten" mag wel eens wakker geschud worden.
Maar hoe lang is dit eigenlijk geleden , ik kan het me amper herinneren.
Ik mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld is?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:14 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Wat was Janmaat toch ook eigenlijk een intelligente man, een profeet bijna, die dit soort dingen al zeer vroeg doorhad. Jammer dat hij niet de overtuigingskracht had om mensen al vroeg van zijn gelijk te overtuigen. De misdadige hetze van links tegen hem hielp daar natuurlijk ook niet echt aan mee.
Wie dat heeft gedaan, weten ze bij Groenlinks heus wel. Daar zitten immers ook de mensen achter de RaRa-aanslagen enzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:35 schreef Pedroso het volgende:
Het meest schandalige wat er gebeurde was de brand in het hotel waarbij zijn vrouw een been verloor en Janmaat psychisch brak. Heel links nederland stond te juichen bij deze aanslag en de daders werden nooit gepakt terwijl het wel duidelijk was wie er achter deze aanslag zaten.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:09 schreef JodyBernal het volgende:
Het is gewoon heel knap hoe links Janmaat kapot heeft gemaakt. Als je maar hard genoeg roept dat Janmaat een "echte rascist" is en dat hij zich enkel laat omringen door "echte rascisten", dan gaat iedereen dat geloven. Zeker als de media het kritiekloos van politici overnemen en er nog een schepje bovenop doen. Dan wordt het vanzelf van kwaad tot erger, aangezien uiteindelijk alleen tuig zich nog met die man wil associëren. Een sterk staaltje links-extremistische karaktermoord van de gevestigde orde.
De waarheid is natuurlijk dat Janmaat een zeer intelligente man was, met een briljant inzicht in (toekomstige) maatschappelijke problemen. Iets wat de gemiddelde linkserd met zijn holle praatjes compleet ontbeert. Als we destijds wat beter naar Janmaat hadden geluisterd, dan had Nederland er nu stukken beter voorgestaan.
Waarom is dat erg? En waarom mag Wilders al dat soort vergelijkingen dan wel maken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
en Fatima Elatik die de Hitler-vergelijking maar weer eens van stal haalt.
Ik moet de linkserd zijn persistentie wel nageven! Zelfs als de geschiedenis al lang en breed heeft uitgewezen dat al zijn beweringen tot de categorie "leugenachtige onzin en haatzaaierij" mogen worden gerekend, blijft hij deze verkondigen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]Janmaat was een ordinaire racist en geen intelligente man.
Janmaat was veel slimmer dan Wilders als het gaat om IQ. De man voorzag 25 jaar geleden, toen Wilders nog met soldaatjes speelde, al misstanden waar de meesten van ons nu pas achterkomen, zoals het failliet van de multiculturele samenleving. Dan ben je gewoon briljant.quote:Wilders is ook een racist maar wel een intelligente man.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:35 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Ik moet de linkserd zijn persistentie wel nageven! Zelfs als de geschiedenis al lang en breed heeft uitgewezen dat al zijn beweringen tot de categorie "leugenachtige onzin en haatzaaierij" mogen worden gerekend, blijft hij deze verkondigen.
Denk niet dat Janmaat een racist was, wel veel volgelingen van hem. Als je nu de standpunten van Janmaat vergelijkt met de politiek van nu dan kan je moeilijk zeggen dat deze extreem waren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]Janmaat was een ordinaire racist en geen intelligente man. Wilders is ook een racist maar wel een intelligente man.
Neehoor. Dat zijn juist de fabeltjes van links.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:41 schreef SCH het volgende:
[..]Janmaat had een hekel aan buitenlanders, aan allochtonen en mensen met een kleurtje.
Nee, hij is niet schandalig behandeld en hij was natuurlijk wel een racist. Het ging hem echt om afkomst en kleur.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk niet dat Janmaat een racist was, wel veel volgelingen van hem. Als je nu de standpunten van Janmaat vergelijkt met de politiek van nu dan kan je moeilijk zeggen dat deze extreem waren.
Het is nu gemeengoed bij vele partijen.
Als je Wilders vergelijkt met Janmaat dan is Wilders veel extremer.
Ik denk ook niet dat Janmaat briljant was maar dom was ie zeker niet. Wel een beetje een zielig figuur.
Je bent het toch wel met me eens dat ie schandalig is behandeld door de politiek destijds. Niemand wilde met hem praten, hij zat alleen in de kamer omdat niemand in zijn nabijheid wilde zitten en de weinige keren dat hij spreektijd kreeg werd dat onder constant boe-geroep en geschreeuw onverstaanbaar gemaakt.
Noem is wat racistische uitspraken van hem dan ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, hij is niet schandalig behandeld en hij was natuurlijk wel een racist. Het ging hem echt om afkomst en kleur.
Daar ga ik niet eens over in discussie. Je bent slim genoeg om dat zelf te begrijpen.quote:
Nee. Waarom mag je geen vergelijjkingen over Wilders maken? Ook niet met de nazi-tijd? En waarom mag Wilders dat wel. Graag een antwoord en niet zo'n laffe ontkenning of nietszeggend antwoord.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Daar ga ik niet eens over in discussie. Je bent slim genoeg om dat zelf te begrijpen.
http://www.rijnlandmodel.nl/media/hetze_janmaat_bron_fennema.htmquote:De omstreden politicus Hans Janmaat overleed vorig jaar juni, een maand na Pim Fortuyn. Maar terwijl de laatste na zijn dood in steeds bredere kring waardering oogst, heeft de eerste zijn slechte naam behouden. De Hoge Raad oordeelde onlangs dat Janmaat terecht veroordeeld is wegens het aanzetten tot haat
Misschien is het je ontgaan dat hij er voor is veroordeeld.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Noem is wat racistische uitspraken van hem dan ?
quote:Zijn verkiezingsleuzen "Vol = Vol", "Eigen Volk Eerst" en later "Wij schaffen, zodra we de mogelijkheid en de macht hebben, de multiculturele samenleving af" leidden tot veroordelingen door de rechterlijke macht op grond van discriminatie en respectievelijk "het aanzetten tot etnische zuiveringen".
Nee, "die zak" is allang dood. Kapotgemaakt door links en net voor zijn rehabilitatie door het Europees Hof van Justitie overleden, zogenaamd "aan een hartkwaal". Hoogstwaarschijnlijk gewoon één van de vele moorden die de Linkse Kerk op haar inktzwarte geweten heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef kitao het volgende:
Kunnen we dit topic geen andere titel geven :
Moordenaar Janmaat weer op vrije voeten ?
Of leeft die zak niet meer ?
.
Word je zelf niet doodmoe van al dat gezeik op links?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:39 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Nee, "die zak" is allang dood. Kapotgemaakt door links en net voor zijn rehabilitatie door het Europees Hof van Justitie overleden, zogenaamd "aan een hartkwaal". Hoogstwaarschijnlijk gewoon één van de vele moorden die de Linkse Kerk op haar inktzwarte geweten heeft.
Nou , je gaat wel erg ver , lijkt nog erger als de 9/11 complottheorie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:39 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Nee, "die zak" is allang dood. Kapotgemaakt door links en net voor zijn rehabilitatie door het Europees Hof van Justitie overleden, zogenaamd "aan een hartkwaal". Hoogstwaarschijnlijk gewoon één van de vele moorden die de Linkse Kerk op haar inktzwarte geweten heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |