leuk tussen de olietankers doorlaveren... Ach, kunnen die ook eens een record vestigen. Er is er vast nog nooit eerder 1 geweest met een 14 jarig meisje door de schroef geprakt..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:08 schreef moussie het volgende:
[..]
Ooit gehoord van helikopters?
Daarnaast neemt zij dus de passaat-route, en die wordt nogal druk bevaren heb ik me laten vertellen
Je bent wel erg romantisch niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:18 schreef moussie het volgende:
[..]
Voor haar als zij haar droom moet vergeten wel ja ..
Die varen andere routes .. als je totaal geen verstand hebt van zeilen, zeekaarten en zeewegen hou dan ajb je mond zeg ..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
leuk tussen de olietankers doorlaveren... Ach, kunnen die ook eens een record vestigen. Er is er vast nog nooit eerder 1 geweest met een 14 jarig meisje door de schroef geprakt..
daar moeten wel meer pubers doorheen die een irreële droom hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:18 schreef moussie het volgende:
[..]
Zie het zo: je hebt ook van die mensen die zo gek zijn om een bergwand te beklimmen. En die donderen met enige regelmaat naar beneden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Natuurlijk is het hardstikke stoer.. maar ook hardstikke onverantwoord, naar mijn bescheiden mening..
En ik gun haar alles, maar ik vind niet dat alles moet mogen..
Even wachten hoor even mijn viool pakken voor de juiste stemming.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:18 schreef moussie het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een 13 jarige agent tegen kwam!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zie het zo: je hebt ook van die mensen die zo gek zijn om een bergwand te beklimmen. En die donderen met enige regelmaat naar beneden.
Zeilen is wellicht net zo gevaarlijk. Nu hebben we een 13 jarig exemplaar die ook de waaghals wil uithangen, en bereid is de ultieme prijs in de waagschaal te leggen.
En er twijfelt bijna niemand aan 'haar techniek' (Da's zeil jargon, net geleerdZe weet hoe ze met de touwen overweg moet, zoiets
).
En waar we ook mee doodverveelt worden is of het niet stiekem de droom van haar pa is. Dat kan best, maar is dat dan zoveel anders dan bv die 'politie-families', waar iedereen bij de politie gaat? Zijn dat ook niet de dromen van de ouders? Maar vinden we het dan niet erg omdat we politie agenten zelf wel handig vinden ofzo?
Ze lijkt het zelf niet met tegenzin te doen. Net als die meeste agenten die in de voetsporen van hun ouders treden.
de meesten hier hebben daar geen verstand van hoor en praten gewoon mee, maar het is altijd handig als iemand met verstand van zaken dan uitlegt hoe het wel zit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:19 schreef moussie het volgende:
[..]
Die varen andere routes .. als je totaal geen verstand hebt van zeilen, zeekaarten en zeewegen hou dan ajb je mond zeg ..
Hij heeft net zoveel recht om hier zijn mening te geven als jij toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:19 schreef moussie het volgende:
[..]
Die varen andere routes .. als je totaal geen verstand hebt van zeilen, zeekaarten en zeewegen hou dan ajb je mond zeg ..
Ik wel, ik snap dan ook niet zo goed waarom mensen hun pasgeboren kinderen op wereldreis nemen. Maar schijnbaar gaat het meestal goed. Ik ken ook wat mensen die al een paar jaar ergens met hun kinderen op een catamaran bij Nieuw Zeeland dobberen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:46 schreef Shitney het volgende:
Jij ziet dus echt serieus geen enkel probleem in een kind van de wereld afsluiten?
Zuchtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een 13 jarige agent tegen kwam!
We hadden het over druk bevaren routes, meen ik..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:19 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat is haar ook al overkomen. Dus waarschijnlijk is ze al zo fucked up dat we d'r beter de pacific op kunnen schoppen voordat ze een klasgenootje met een breezerflesje met kapotte hals te lijf gaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik wel, ik snap dan ook niet zo goed waarom mensen hun pasgeboren kinderen op wereldreis nemen. Maar schijnbaar gaat het meestal goed. Ik ken ook wat mensen die al een paar jaar ergens met hun kinderen op een catamaran bij Nieuw Zeeland dobberen.
Ik ga mijn 11 jarige een jaartje in zijn eentje alleen naar New York sturen. Ik wil namelijk ook zo'n wonderkind.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat er aan dat kind allerlei talenten worden toegeschreven. Ze kan zeilen als geen ander, is zelfstandig genoeg om het twee jaar in haar eentje te redden, is intelligent genoeg om achterstanden op school in te lopen, en kan beter tegen eenzaamheid dan menig volwassene.
Ik acht de kans uiterst klein dat een 13-jarig kind al deze talenten in zich verenigt.
Psies, niets om je druk om te maken dus, laat 'r lekker dobberen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is haar ook al overkomen. Dus waarschijnlijk is ze al zo fucked up dat we d'r beter de pacific op kunnen schoppen voordat ze een klasgenootje met een breezerflesje met kapotte hals te lijf gaat.
Bijdehand kind, mijn reet. Tis gewoon Rainman in pocketformaat.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:18 schreef moussie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
En er twijfelt bijna niemand aan 'haar techniek' (Da's zeil jargon, net geleerdZe weet hoe ze met de touwen overweg moet, zoiets
).
dat is het nou juist, alleen voor een landrot met nul zeeervaring is dit een ireële droom, mensen die er wel verstand van hebben, incluis diegenen die het eigenlijk afwijzen, geven toe dat zij het zou kunnen halen, zij heeft de ervaring daarvoor in huisquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar moeten wel meer pubers doorheen die een irreële droom hebben.
Dat wordt hier allemaal niet eens zo beschreven."Heel sporadisch"Het gaat om de betutteling,wat mij in ieder geval dwars zit .Het bijvoorbaat al kleinerend doen over pubers en alleen over school hebben dat ze zou missen..Enfin ik ga ff wat anders doen..Naar twitterquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat er aan dat kind allerlei talenten worden toegeschreven. Ze kan zeilen als geen ander, is zelfstandig genoeg om het twee jaar in haar eentje te redden, is intelligent genoeg om achterstanden op school in te lopen, en kan beter tegen eenzaamheid dan menig volwassene.
Ik acht de kans uiterst klein dat een 13-jarig kind al deze talenten in zich verenigt.
Nou, dan heb je toch niet goed gelezen:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:31 schreef moussie het volgende:
[..]
dat is het nou juist, alleen voor een landrot met nul zeeervaring is dit een ireële droom, mensen die er wel verstand van hebben, incluis diegenen die het eigenlijk afwijzen, geven toe dat zij het zou kunnen halen, zij heeft de ervaring daarvoor in huis
Een vijfjarige kleuter moet ook zijn droom vergeten dat ie met de schooljuf kan trouwen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:18 schreef moussie het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, het zeilen is een fad, flavour of the month, en het is niet alsof ze niet letterlijk op een boot is geboren, toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die kans loop je wel met een puber. De ene dag zijn ze wild van enthousiasme, en de andere dag is er geen bal meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |