De laatste post in dit topic wordt denk ik al door een mod geplaatst.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:51 schreef Penisbaard het volgende:
Degene met de laatste post in dit topic is de nieuwe mod
Jij heb je tijd wel gehadquote:
Ploert biedt zich aanquote:
Neequote:
beviel toch prima?quote:
Sarcasme hequote:
wie heeft jou losgelaten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:05 schreef beverton het volgende:
IK STEM VOOR PENISBAARD OF PAULTJE, DEZE TWEE USERS HEBBEN DE AFGELOPEN PERIODE LATEN ZIEN DAT ZIJN BESCHIKKEN OVER EEN RUGGENGRAAT EN EEN ECHTE LEIDERSVISIE.
^ wat hier boven staat moet je met een korreltje zand nemen ( zout ik weet het ), maar toch stem ik voor die 2
Ik stem ook op jouquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wie heeft jou losgelaten?
Ik ga je speciaal behandelen als ik blauw ben!!! al je topics gaan nog voor de fipo op slot.quote:
Whehehequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ga je speciaal behandelen als ik blauw ben!!! al je topics gaan nog voor de fipo op slot.
Jij wordt niet blauw.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ga je speciaal behandelen als ik blauw ben!!! al je topics gaan nog voor de fipo op slot.
Ze moeten wel! ik ben de enige die geschikt is. Heb mijn bifi al gemaild maar nog geen reactie gehadquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze moeten wel! ik ben de enige die geschikt is. Heb mijn bifi al gemaild maar nog geen reactie gehad
Ik stem voor Ludo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze moeten wel! ik ben de enige die geschikt is. Heb mijn bifi al gemaild maar nog geen reactie gehad
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oké dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben er voor uit gekomen dat ik een nazi ben.
Dat werd niet gewaardeerd.
Ah hier dusm heb je de rechten al? Of mis je die ook nog naast je kleurtjequote:
ik mis alles nog, ook de inloggegevens van de FTPserver waar alle foto's van de fobo's worden opgeslagenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah hier dusm heb je de rechten al? Of mis je die ook nog naast je kleurtje
De FA's zijn vast druk met al die password mails
Wat een dpomme actie als we nu al tegen de 600 mailtjes zitten te beantwoorden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
eindelijk antwoord van de opperkwalquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben er voor uit gekomen dat ik een nazi ben.
Dat werd niet gewaardeerd.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een dpomme actie als we nu al tegen de 600 mailtjes zitten te beantwoorden.
Doei bifi
maak gewoon iemand modquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een dpomme actie als we nu al tegen de 600 mailtjes zitten te beantwoorden.
Doei bifi
muay-toy word dan modquote:
KLB is er de afgelopen 1,5 week toch stukken beter op geworden man..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:57 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
eindelijk antwoord van de opperkwal![]()
![]()
samen met biogarde verreweg beste mod
gast ik ben serieus. ik vond je echt goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KLB is er de afgelopen 1,5 week toch stukken beter op geworden man..
Veeeeeeel minder bagger die open blijft.![]()
![]()
![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:30 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
gast ik ben serieus. ik vond je echt goed.
en wtf boeit het als er bagger overblijft. als het leuk is en users vinden het ook leuk zie ik geen problehm.
we zijn toch fucking tweakers niet
Veel plezier ermee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
BREAKING NEWS:
Ik ga een KLB FORUM internetsite oprichten.
Zonder mods.
netsplitter of PBquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:05 schreef beverton het volgende:
IK STEM VOOR PENISBAARD OF PAULTJE, DEZE TWEE USERS HEBBEN DE AFGELOPEN PERIODE LATEN ZIEN DAT ZIJN BESCHIKKEN OVER EEN RUGGENGRAAT EN EEN ECHTE LEIDERSVISIE.
^ wat hier boven staat moet je met een korreltje zand nemen ( zout ik weet het ), maar toch stem ik voor die 2
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
BREAKING NEWS:
Zonder mods.
Je hebt m'n naam goed.quote:
Succes en groentenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
BREAKING NEWS:
Zonder mods.
Tering zeg, jij loopt ook echt in elk topic te roepen:quote:
Hoor ik daar jaloezie?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Tering zeg, jij loopt ook echt in elk topic te roepen:
"ik ben de nieuwe mod"
"Stem maar op mij!"
"Hier ben ik!!:Deinezzss!!"
"Hoi!:D"
"Ik denk dat ze hem al gevonden hebben"
Als je zo graag mod wilt worden lik je dan lekker in via een PM maar niet op het forum.
Nou ok, een beetje wel. Maar het is mn eigen schuld, ik heb ze al 3x afgewezen.quote:
En nu ben je boos omdat ze je niet meer vragen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou ok, een beetje wel. Maar het is mn eigen schuld, ik heb ze al 3x afgewezen.
Rancuneuze exmodquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
S_F is momenteel een niet nader te noemen mod aan het pijpen om tot de club van 5 toegelaten te worden.
Na het vertrek van SHE waren ze nog maar met 4
Pijpen
Don en Ad en dat bushokje
Nou, noem gewoon de namen hoor. Vrees niet. Er zal je niets overkomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
S_F is momenteel een niet nader te noemen mod aan het pijpen om tot de club van 5 toegelaten te worden.
Na het vertrek van SHE waren ze nog maar met 4
Pijpen
Don en Ad en dat bushokje
Ja ik ben eigenlijk al verzuurd voordat het al begonnen is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nu ben je boos omdat ze je niet meer vragen?
Erikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou, noem gewoon de namen hoor. Vrees niet. Er zal je niets overkomen.
Jij bent de verzuurde ex-mod die eigenlijk nooit mod geweest is?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja ik ben eigenlijk al verzuurd voordat het al begonnen is.
Ja, nog erger dan die Static gast.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent de verzuurde ex-mod die eigenlijk nooit mod geweest is?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Er moesten namen genoemd worden.
Ja, en welke username hoort bij deze namen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Er moesten namen genoemd worden.
Oh, tja, daar werd niet om gevraagd.....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, en welke username hoort bij deze namen?
Of je polio hebt?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, en welke username hoort bij deze namen?
Bij deze.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Oh, tja, daar werd niet om gevraagd.....
Geen idee, wellicht Barend of Marijke?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Tranellius misschien?
Misschien wel. 50% kans.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Tranellius misschien?
Straks wederom Alfred J. Kwak met die kraaienpartij shizzlequote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
Wilhelm is een infiltrant van mijn nazi partij.
Ik krijg alle info van achter de schermen van hem.
Eer hem hier:
HEIL WILHELM
Doe eens niet zo raar! tuig!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Tering zeg, jij loopt ook echt in elk topic te roepen:
"ik ben de nieuwe mod"
"Stem maar op mij!"
"Hier ben ik!!:Deinezzss!!"
"Hoi!:D"
"Ik denk dat ze hem al gevonden hebben"
Als je zo graag mod wilt worden lik je dan lekker in via een PM maar niet op het forum.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar! tuig!
Surveillance-Fiets is ook niet zomaar iemand. Hij is een fiets.
quote:lik je dan lekker in via een PM maar niet op het forum.
Als mod kreeg ie van mij eigenlijk altijd een mager zesje. Met uitzondering van maart 2008, toen zat ie op een 6,5.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar! tuig!
Surveillance-Fiets is ook niet zomaar iemand. Hij is een fiets.
Hij is nogsteeds een fiets hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Als mod kreeg ie van mij eigenlijk altijd een mager zesje. Met uitzondering van maart 2008, toen zat ie op een 6,5.
Op dat soort mensen zit een kwaliteitsforum natuurlijk niet te wachten.
Nee, gewoon dolfquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:56 schreef de_boswachter het volgende:
Die kraaien idd![]()
![]()
Die heette toch Adolf
Goh, bedankt voor het uitleggen van de diepere laag in het levensverhaal van Alfred J. Kwak. Een wereld gaat voor mij open.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar hij moest wel Adolf voorstellen.
met zijn leger outfit en snorretje.
Kan datquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, nog erger dan die Static gast.
Nou ja, Static vind ik eigenlijk altijd wel een beetje zielig. Hij heeft z'n werk, wellicht ergens een Thaise hoer waar ie dik voor moet betalen als ie er op wil en Fok! forum.quote:
Klinkt als een leven vol inhoudt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou ja, Static vind ik eigenlijk altijd wel een beetje zielig. Hij heeft z'n werk, wellicht ergens een Thaise hoer waar ie dik voor moet betalen als ie er op wil en Fok! forum.
Veel meer zit er gewoon niet in/aan/op.
Tsjah, het is maar waar je voor kiest.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klinkt als een leven vol inhoudt.
Fok till you diequote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Tsjah, het is maar waar je voor kiest.
Geloof me, er zijn echt mensen die buiten het forum verder niks hebben. Eigenlijk is dat best schokkend.quote:
Ik ken ze nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn echt mensen die buiten het forum verder niks hebben. Eigenlijk is dat best schokkend.
Ik heb enkel mijn wiskundebijlessen hierbuiten, maar heb nog geen nieuwe leerling voor de zondagavond gevondenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken ze nietEn als het echt zo is, dan is het behoorlijk schokkend inderdaad.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:32 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb enkel mijn wiskundebijlessen hierbuiten, maar heb nog geen nieuwe leerling voor de zondagavond gevonden
Ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:32 schreef Netsplitter het volgende:
FF geheel offtopic, maar ik zag net een slotje door ondeugend......
Ik ken ze in het echt gelukkig ook niet, maar op het forum zie je ze genoeg. Mensen met gemiddeld 100+ posts per dag. Of een enkeling die 1500 posts op een dag plaatst.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken ze nietEn als het echt zo is, dan is het behoorlijk schokkend inderdaad.
Je hebt het over Tong?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik ken ze in het echt gelukkig ook niet, maar op het forum zie je ze genoeg. Mensen met gemiddeld 100+ posts per dag. Of een enkeling die 1500 posts op een dag plaatst.![]()
Daar zou eigenlijk een beschermingsfilter voor moeten zijn.
Jep. Vergelijk het maar met WoW.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn echt mensen die buiten het forum verder niks hebben. Eigenlijk is dat best schokkend.
Goudvis heeft het een keer geflikt, meer dan 1500 posts binnen 24 uur.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt het over Tong?
Nou, meer dan 100 posts per dag zou onmogelijk moeten zijn.
Ik dacht dat wij vrriendjuhhs warenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Als mod kreeg ie van mij eigenlijk altijd een mager zesje. Met uitzondering van maart 2008, toen zat ie op een 6,5.
Op dat soort mensen zit een kwaliteitsforum natuurlijk niet te wachten.
Ik plaag je maar een beetje.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrriendjuhhs waren![]()
En hoezo 6,5 in maart 2008?
Jij mallerd!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik plaag je maar een beetje.
Ik ben dat soort van inlikken niet zo van je gewend.! (of zie ik dat helemaal verkeerd
)
Dus je komt terug?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij mallerd!
Zo inlikken werkt ook echt nietDat moet via mail of msn.
![]()
Maar ik ben zo geschikt voor deze functie dat ik niet eens hoef in te likken!!
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |