De laatste post in dit topic wordt denk ik al door een mod geplaatst.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:51 schreef Penisbaard het volgende:
Degene met de laatste post in dit topic is de nieuwe mod
Jij heb je tijd wel gehadquote:
Ploert biedt zich aanquote:
Neequote:
beviel toch prima?quote:
Sarcasme hequote:
wie heeft jou losgelaten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:05 schreef beverton het volgende:
IK STEM VOOR PENISBAARD OF PAULTJE, DEZE TWEE USERS HEBBEN DE AFGELOPEN PERIODE LATEN ZIEN DAT ZIJN BESCHIKKEN OVER EEN RUGGENGRAAT EN EEN ECHTE LEIDERSVISIE.
^ wat hier boven staat moet je met een korreltje zand nemen ( zout ik weet het ), maar toch stem ik voor die 2
Ik stem ook op jouquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wie heeft jou losgelaten?
Ik ga je speciaal behandelen als ik blauw ben!!! al je topics gaan nog voor de fipo op slot.quote:
Whehehequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ga je speciaal behandelen als ik blauw ben!!! al je topics gaan nog voor de fipo op slot.
Jij wordt niet blauw.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ga je speciaal behandelen als ik blauw ben!!! al je topics gaan nog voor de fipo op slot.
Ze moeten wel! ik ben de enige die geschikt is. Heb mijn bifi al gemaild maar nog geen reactie gehadquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze moeten wel! ik ben de enige die geschikt is. Heb mijn bifi al gemaild maar nog geen reactie gehad
Ik stem voor Ludo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze moeten wel! ik ben de enige die geschikt is. Heb mijn bifi al gemaild maar nog geen reactie gehad
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oké dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben er voor uit gekomen dat ik een nazi ben.
Dat werd niet gewaardeerd.
Ah hier dusm heb je de rechten al? Of mis je die ook nog naast je kleurtjequote:
ik mis alles nog, ook de inloggegevens van de FTPserver waar alle foto's van de fobo's worden opgeslagenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah hier dusm heb je de rechten al? Of mis je die ook nog naast je kleurtje
De FA's zijn vast druk met al die password mails
Wat een dpomme actie als we nu al tegen de 600 mailtjes zitten te beantwoorden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
eindelijk antwoord van de opperkwalquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben er voor uit gekomen dat ik een nazi ben.
Dat werd niet gewaardeerd.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een dpomme actie als we nu al tegen de 600 mailtjes zitten te beantwoorden.
Doei bifi
maak gewoon iemand modquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een dpomme actie als we nu al tegen de 600 mailtjes zitten te beantwoorden.
Doei bifi
muay-toy word dan modquote:
KLB is er de afgelopen 1,5 week toch stukken beter op geworden man..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:57 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
eindelijk antwoord van de opperkwal![]()
![]()
samen met biogarde verreweg beste mod
gast ik ben serieus. ik vond je echt goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KLB is er de afgelopen 1,5 week toch stukken beter op geworden man..
Veeeeeeel minder bagger die open blijft.![]()
![]()
![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:30 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
gast ik ben serieus. ik vond je echt goed.
en wtf boeit het als er bagger overblijft. als het leuk is en users vinden het ook leuk zie ik geen problehm.
we zijn toch fucking tweakers niet
Veel plezier ermee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
BREAKING NEWS:
Ik ga een KLB FORUM internetsite oprichten.
Zonder mods.
netsplitter of PBquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:05 schreef beverton het volgende:
IK STEM VOOR PENISBAARD OF PAULTJE, DEZE TWEE USERS HEBBEN DE AFGELOPEN PERIODE LATEN ZIEN DAT ZIJN BESCHIKKEN OVER EEN RUGGENGRAAT EN EEN ECHTE LEIDERSVISIE.
^ wat hier boven staat moet je met een korreltje zand nemen ( zout ik weet het ), maar toch stem ik voor die 2
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
BREAKING NEWS:
Ik ga een KLB FORUM internetsite oprichten.
Zonder mods.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |