abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82530089
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef doorgeplaatst het volgende:
Ik ben nieuwsgierig na het effect van de verkiezingen op deze cijfers.

http://www.wijblijvenhier.nl/index.php
Die site is waanzin, vooral hoe ze hun gekleurde oordeel alweer klaar hebben over israel.

http://www.wijblijvenhier(...)mte-noch-vrees!.html
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82530580
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 00:09 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Andersom eerder als alleen de laag of onopgeleide over blijven:P
Denk je nu echt dat de wereldkampioen over-een-kam-scheren het dan ook maar een ruk kan schelen wat voor opleiding die fascistische, seksistische en gevaarlijke moslims hebben?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_82530691
Totaal niet, dat snap ik maar als er toch maar een groep ervan weggaat ziet hij denk ik liever niet de hoogopgeleide vertrekken.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  woensdag 9 juni 2010 @ 01:21:20 #64
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_82532433
Wat een kulbericht, de hoogopgeleiden zullen misschien wel vertrekken maar de parasiterende kansarmen blijven gewoon.
pi_82532506
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 01:21 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat een kulbericht, de hoogopgeleiden zullen misschien wel vertrekken maar de parasiterende kansarmen blijven gewoon.
Mede dankzij de fratsen van onze nationale rattenvanger!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 9 juni 2010 @ 08:28:14 #66
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_82534718
Dit land, dit continent loopt op zijn laatste tenen. Wie weg kan, zou hier weg moeten. Ik geef die mensen groot gelijk.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_82535273
Het voordeel is dat je ze straks wel over een kam kunt scheren, want de goede zijn vertrokken. Het nadeel is dat hoogopgeleide Nederlanders vertrekken, want het zijn gewoon Nederlanders. Ach uiteindelijk is het allemaal gezeik. Iedereen zeikt maar wat uit verveling.
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:15:20 #68
215628 woid
let's get Friendly
pi_82535640
quote:
Jonge Turken en Marokkanen keren massaal terug naar hun geboorteland.

...

Bovendien is in Turkije en Marokko een grote behoefte aan hoogopgeleiden.
ze denken massaal hoog opgeleid te zijn?

(sorry, flauw grapje, ik weet het, ik zal het niet meer doen)
pi_82536332
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 01:25 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Mede dankzij de fratsen van onze nationale rattenvanger!
Ik vraag mij dat eigenlijk af. Ik denk trouwens dat dit alles niet alleen gaat gelden voor de Turken en Marokkanen, maar iedereen die de kansen ook in een ander land heeft liggen. Het is nu eenmaal zo dat iemand met twee nationaliteiten die deur van Nederland op een kier kunnen laten staan.... en weg kan gaan wanneer de financiële uitzichten wat minder zijn en het andere paspoort meer perspectieven kan bieden.

Mja, had dus al zoiets verwacht.

Ik vind het alleen allemaal wel vreemd, want in een ander topic lees ik weer hele andere argumenten van Turken waarom ze misschien zouden kunnen willen vertrekken. Meeste Turken vinden Nederland vol

Ik vraag mij trouwens überhaupt af of deze turken en Marokkanen wel waren gebleven wanneer Wilders niet in de politiek had gezeten. Was er vroeger geen partij was die een bevolkingsgroep weg zette als gelovigen liever niet etc. Zeg maar jaren dertig.

Ik vind trouwens GL (ook al heeft de partij ook goede punten) ook discriminerende voorstellen uitten. Roepen ook hoogopgeleide mensen dat ze om die reden weggaan. Ik geloof ook daar dus niet zo in.

Mja, uiteraard hoop ik niet dat ze gaan, maar denk dat er niet alleen Turken en Marokkanen zullen gaan. Is niets vreemds dat mensen naar een ander land gaan wanneer een land niet meer aan hun eisen van welvaart (waar ze recht op menen te hebben door hun studie) tegemoet kunnen komen.

Denk dus niet dat het Wilders alleen is. Denk zelfs dat de meesten wel gewoon waren gebleven wanneer Nederland het economisch wel heel goed had gedaan. Of dat die mensen überhaupt niet waren gebleven.

De mensen met de lagere opleidingen. Die zouden juist graag willen vertrekken omdat voor deze mensen het WEL zwaar gaat worden. Denk alleen dat de landen van het andere paspoort (heb ik het niet alleen over Turken en Marokkanen) deze laagloners niet echt welkom gaan heten. Nederland is echt één van de weinige landen die NOG niet kijkt naar hoeveel winst de van een asielzoeker te halen valt.

Het zou wel één van de redenen kunnen zijn waarom er besloten werd om de basisbeurs aan te gaan pakken. Ook Nederland investeert liever in Nederland.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:11:35 #70
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_82537275
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:56 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Wat gek, het gebeurt ook met Nederlanders. Heel veel hoogopgeleiden gaan naar het buitenland. Misschien heeft het ook een andere oorzaak.
Inderdaad, ik ben ook weg uit Nederland. Over het algemeen hebben alleen hoog opgeleide kansen in het buitenland.
mai pen rai
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:13:47 #71
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_82537365
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 08:28 schreef Ringo het volgende:
Dit land, dit continent loopt op zijn laatste tenen. Wie weg kan, zou hier weg moeten. Ik geef die mensen groot gelijk.
Dat is ook weer zo Europa doet het niet zo goed, door de linkse club die de schulden maar op laat lopen en het aantal ambtenaren laat toenemen.
mai pen rai
pi_82537681
Yes
(1)Eindelijk hoor ik dan geen Kanker dit en kanker dat in de treinen/bussen/trams!
(2)Eindelijk worden de Nederlandse meiden met rust gelaten
(1000) geen tijd om alles op te noemen...

Go PVV
-webicon is verwijderd omdat het problemen veroorzaakt in oudere layouts -
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:24:45 #73
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_82537781
Dus de hoogopgeleide allochtonen vertrekken en het tuig blijft hier.

Ja, echt reden voor feest.
pi_82538687
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:40 schreef paddy het volgende:

[..]
Nederland is echt één van de weinige landen die NOG niet kijkt naar hoeveel winst de van een asielzoeker te halen valt.

Over het algemeen waren Turken en Marokkanen juist geen asielzoeker!!
En als het goed is kijkt geen enkel land naar de winst die op een asielzoeker te halen valt!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_82538750
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef niet_links het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo Europa doet het niet zo goed, door de linkse club die de schulden maar op laat lopen en het aantal ambtenaren laat toenemen.
De schulden die ontstaan zijn door de vrije markt op rechtse wijze te laten falen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:48:13 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82538756
die hoogopgeleiden komen met hangende pootjes terug.

buurmans zand is altijd bruiner.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_82538797
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:22 schreef Peanuty het volgende:
Yes
(1)Eindelijk hoor ik dan geen Kanker dit en kanker dat in de treinen/bussen/trams!
(2)Eindelijk worden de Nederlandse meiden met rust gelaten
(1000) geen tijd om alles op te noemen...

Go PVV
Ja, want Benno L. en Joran van der S. zijn Turks en Marokkaans.
pi_82539170
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:40 schreef paddy het volgende:
.....
De mensen met de lagere opleidingen. Die zouden juist graag willen vertrekken omdat voor deze mensen het WEL zwaar gaat worden.
......
Juist niet. In West-Europa heb je het als onderklasse vele malen beter dan in de rest van de wereld en Europese landen. Alleen dat is al een reden om hier te blijven omdat de andere opties vele malen slechter zijn.
Zoals ze in Afrika zeggen wanneer je zegt dat Europa niet meer is wat het is geweest: "hoe slecht het daar ook is, het is altijd duizend keer beter dan hier", en dus blijven ze komen. En de onderklasse die hier zit zal hier blijven want zodra ze hun blik richten op andere niet West-Europese landen kan de enige constatering zijn dat je daar als onderklasse en zwakkeren nog slechter af bent dan hier in Nederland.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 11:01:26 #79
137949 Disana
pi_82539421
Ik hoorde vorige week op de radio een allochtone wetenschapper die met zijn gezin de benen heeft genomen naar Dubai omdat hij niet wil dat zijn kinderen in deze sfeer van haat en wantrouwen opgroeien. Ik geef hem geen ongelijk, voor kinderen is het belangrijk zich gewenst te voelen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:12:34 #80
215628 woid
let's get Friendly
pi_82539966
aaahhhh

hoge voetbal opleiding...!!

klik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')