abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79524304
quote:
Meeste Turken vinden Nederland vol
(Van een onzer verslaggevers). woensdag 24 maart 2010 | 10:00

Tekstgrootte

DEN HAAG (GPD) – Veel meer Turkse Nederlanders vinden dat Nederland te veel migranten telt dan Nederlanders zelf. Ze zijn ook veel meer op zichzelf dan andere bevolkingsgroepen. Huwelijken en vriendschappen vinden voornamelijk plaats in het eigen Turkse netwerk. Omgang met andere groepen van de samenleving is er nauwelijks.

Dit blijkt uit een onderzoek van het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) in opdracht van het ministerie van Wonen, Wijken en Integratie.

Het percentage Turken dat vindt dat de grens van het aantal migranten is bereikt is 58 procent, tegen 44 procent van de Nederlanders. Van de Marokkaanse, Surinaamse en Antilliaanse Nederlanders vindt ongeveer 33 procent dat er te veel buitenlanders zijn.
Lees verder http://www.destentor.nl/a(...)en-Nederland-vol.ece

Opvallend de conclusie dat Turken hun sociale netwerk vooral binnen de eigen bevolkingsgroep hebben, omdat veel Turken, zeker in vergelijking met veel andere bevolkingsgroepen, vaak nog vrij westers ingesteld zijn.
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:21:22 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_79524424
Het zijn de nieuwe chinezen
pi_79524441
Omgang met andere groepen is er nauwelijks lijkt me eigenlijk heel sterk. Verder weinig verassend onderzoek.
pi_79524477
Het is overigens wachten op het inkoppertje'
  PR/Manusje van alles woensdag 24 maart 2010 @ 11:22:55 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_79524494
No shit.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:24:10 #6
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_79524534
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:22 schreef IHVK het volgende:
Het is overigens wachten op het inkoppertje'
die van dat ze maar terug moeten gaan?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_79524580
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:24 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

die van dat ze maar terug moeten gaan?
Jup. Gezien het om
migranten gaat die vinden dat er teveel migranten zijn.
pi_79524631
Gevalletje pot verwijt de ketel ?
Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
pi_79524638
quote:
Meeste Turken vinden Nederland vol
(Van een onzer verslaggevers). woensdag 24 maart 2010 | 10:00

Tekstgrootte

DEN HAAG (GPD) – Veel meer Turkse Nederlanders vinden dat Nederland te veel migranten telt dan Nederlanders zelf. Ze zijn ook veel meer op zichzelf dan andere bevolkingsgroepen. Huwelijken en vriendschappen vinden voornamelijk plaats in het eigen Turkse netwerk. Omgang met andere groepen van de samenleving is er nauwelijks.

Dit blijkt uit een onderzoek van het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) in opdracht van het ministerie van Wonen, Wijken en Integratie.

Het percentage Turken dat vindt dat de grens van het aantal migranten is bereikt is 58 procent, tegen 44 procent van de Nederlanders. Van de Marokkaanse, Surinaamse en Antilliaanse Nederlanders vindt ongeveer 33 procent dat er te veel buitenlanders zijn.
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:26:43 #10
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_79524649
Racisme, discriminatie en demonisering!

DAT DIT KAN IN NL!
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:39:45 #11
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_79525161
Ha! En als 'wij' het zeggen, is de linkse hut te klein.

Maar die gasten hebben gewoon gelijk! Een overbevolkt land als NL moet de grenzen gewoon dicht gooien om leefbaar te blijven. Laten we eerst maar eens werk maken van alles wat hierbinnen rondloopt, voordat we weer van buiten verse onaangepasten en economisch onnuttigen halen!
We hebben hier nog veel te veel last van rel-Marokkanen, hooligans, uitleringsfraudeurs, beroepswerklozen en wat dies meer zij. Die hoeven we echt niet middels import in aantallen te laten groeien, zeker niet voordat we dat soort probleemgroepen hebben aangepakt.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:43:24 #12
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_79525297
Ja hehe.
Grenzen dicht. Massaimmigratie zorgt alleen maar voor ellende. Als we niet uitkijken zitten we de komende deccennia weer met allerlei onaangepaste Roemenen en Bulgaren. Dan kunnen we onszelf voor de kop slaan.
pi_79525393
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:39 schreef ElectricEye het volgende:

Ja apart dat ik nog niemand hier heb horen roepen dat die Turken maar rechtse PVVérs zijn. Hoe kan dat nou?
pi_79525557
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:26 schreef NotYou het volgende:
Lees: "Onder Turkse Nederlanders vindt een groter percentage mensen dat Nederland vol is dan onder autochtone kaaskoppen."
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_79525693
Maar ondertussen wel keurig PvdA stemmen?
pi_79525733
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:53 schreef MrX1982 het volgende:
Maar ondertussen wel keurig PvdA stemmen?
Want de PvdA wil de grenzen wagenwijd openzetten voor migranten?
pi_79525854
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:39 schreef ElectricEye het volgende:
Hoewel vol=vol ietwat onsmakelijk is, vind ik dit nog wel kunnen. Mensen, ik althans, ageren niet tegen Wilders omdat hij roept dat er teveel buitenlanders zijn, maar vanwege het feit dat Wilders een bepaalde groep buitenlanders wil uitsluiten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79525911
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoewel vol=vol ietwat onsmakelijk is, vind ik dit nog wel kunnen. Mensen, ik althans, ageren niet tegen Wilders omdat hij roept dat er teveel buitenlanders zijn, maar vanwege het feit dat Wilders een bepaalde groep buitenlanders wil uitsluiten.
Dus als hij iedereen wil uitsluiten heb je er geen probleem mee? Dat is toch nog steeds ook discriminatie, sterker nog, dat is erger dan 1 bepaalde groep uit te lichten
pi_79525945
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef Eminentie het volgende:

[..]

Lees verder http://www.destentor.nl/a(...)en-Nederland-vol.ece

Opvallend de conclusie dat Turken hun sociale netwerk vooral binnen de eigen bevolkingsgroep hebben, omdat veel Turken, zeker in vergelijking met veel andere bevolkingsgroepen, vaak nog vrij westers ingesteld zijn.
en bedankt!
pi_79526063
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dus als hij iedereen wil uitsluiten heb je er geen probleem mee? Dat is toch nog steeds ook discriminatie, sterker nog, dat is erger dan 1 bepaalde groep uit te lichten
Overigens, is het zeggen dat Nederland te veel allochtonen kent, niet echt een uitsluiting van een bepaalde groep.

Ik vind bijvoorbeeld ook dat we eerst de huidige problemen moeten oplossen, voor we nog meer groepen migranten kunnen toelaten in Nederland. (buiten de échte vluchtelingen én kennismigranten om)
Dit is overigens ook het standpunt van de meeste linkse partijen in Nederland.

Nu wordt er gedaan alsof links Nederland alle problemen in de samenleving ontkent en alle mensen uit heel de wereld naar Nederland wil halen. Dat is ook niet zo.
pi_79526104
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Als er goede redenen zijn om minder mensen binnen te laten, dan mag daar best over na wordne gedacht. Overigens ben ik geen voorstander van de kreet vol=vol. En uitsluiten vind ik een groot woord. Bovendien ben je dan tenminste consequent. In tegenstelling tot hetgeen dat Wilders voorstaat.
pi_79526185
Vol=vol is dan ook een interpretatie van de journalist of TS. Er staat dat ze vinden dat Nederland 'te veel' migranten kent. Ik zou die stelling niet onderschrijven, want ook dat vind ik een nare manier als je het over mensen hebt.

Echter, lijkt het mij zeker nu ook geen goed plan om nog meer grote groepen immigranten naar Nederland te laten komen, gezien er nu problemen zijn die wat aandacht vergen. (maar daar komt het ook goed mee, heb het volste vertrouwen erin )
pi_79526282
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:54 schreef IHVK het volgende:

[..]

Want de PvdA wil de grenzen wagenwijd openzetten voor migranten?
Voor het indammen van de migrantenstroom lijken ze in ieder geval niet te zijn.
pi_79526385
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:09 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Voor het indammen van de migrantenstroom lijken ze in ieder geval niet te zijn.
Poeh poeh, nou nou. En we hebben al zoveel last van de tsunami van buitenlanders.
pi_79526455
Ik citeer even iemand die reageert op de VK website:
quote:
Wat immigratie betreft is het juist Cohen geweest die de huidige zeer scherpe immigratiewetgeving gemaakt heeft. De strenge wetgeving waar Verdonk prat op ging was van Cohen.
Om maar iets te noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')