Lees verder http://www.destentor.nl/a(...)en-Nederland-vol.ecequote:Meeste Turken vinden Nederland vol
(Van een onzer verslaggevers). woensdag 24 maart 2010 | 10:00
Tekstgrootte
DEN HAAG (GPD) – Veel meer Turkse Nederlanders vinden dat Nederland te veel migranten telt dan Nederlanders zelf. Ze zijn ook veel meer op zichzelf dan andere bevolkingsgroepen. Huwelijken en vriendschappen vinden voornamelijk plaats in het eigen Turkse netwerk. Omgang met andere groepen van de samenleving is er nauwelijks.
Dit blijkt uit een onderzoek van het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) in opdracht van het ministerie van Wonen, Wijken en Integratie.
Het percentage Turken dat vindt dat de grens van het aantal migranten is bereikt is 58 procent, tegen 44 procent van de Nederlanders. Van de Marokkaanse, Surinaamse en Antilliaanse Nederlanders vindt ongeveer 33 procent dat er te veel buitenlanders zijn.
die van dat ze maar terug moeten gaan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:22 schreef IHVK het volgende:
Het is overigens wachten op het inkoppertje'
Jup. Gezien het omquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die van dat ze maar terug moeten gaan?
quote:Meeste Turken vinden Nederland vol
(Van een onzer verslaggevers). woensdag 24 maart 2010 | 10:00
Tekstgrootte
DEN HAAG (GPD) – Veel meer Turkse Nederlanders vinden dat Nederland te veel migranten telt dan Nederlanders zelf. Ze zijn ook veel meer op zichzelf dan andere bevolkingsgroepen. Huwelijken en vriendschappen vinden voornamelijk plaats in het eigen Turkse netwerk. Omgang met andere groepen van de samenleving is er nauwelijks.
Dit blijkt uit een onderzoek van het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) in opdracht van het ministerie van Wonen, Wijken en Integratie.
Het percentage Turken dat vindt dat de grens van het aantal migranten is bereikt is 58 procent, tegen 44 procent van de Nederlanders. Van de Marokkaanse, Surinaamse en Antilliaanse Nederlanders vindt ongeveer 33 procent dat er te veel buitenlanders zijn.
Ja apart dat ik nog niemand hier heb horen roepen dat die Turken maar rechtse PVVérs zijn. Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:39 schreef ElectricEye het volgende:
Ha! En als 'wij' het zeggen, is de linkse hut te klein.
Lees: "Onder Turkse Nederlanders vindt een groter percentage mensen dat Nederland vol is dan onder autochtone kaaskoppen."quote:
Want de PvdA wil de grenzen wagenwijd openzetten voor migranten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:53 schreef MrX1982 het volgende:
Maar ondertussen wel keurig PvdA stemmen?
Hoewel vol=vol ietwat onsmakelijk is, vind ik dit nog wel kunnen. Mensen, ik althans, ageren niet tegen Wilders omdat hij roept dat er teveel buitenlanders zijn, maar vanwege het feit dat Wilders een bepaalde groep buitenlanders wil uitsluiten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:39 schreef ElectricEye het volgende:
Ha! En als 'wij' het zeggen, is de linkse hut te klein.
Dus als hij iedereen wil uitsluiten heb je er geen probleem mee? Dat is toch nog steeds ook discriminatie, sterker nog, dat is erger dan 1 bepaalde groep uit te lichtenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoewel vol=vol ietwat onsmakelijk is, vind ik dit nog wel kunnen. Mensen, ik althans, ageren niet tegen Wilders omdat hij roept dat er teveel buitenlanders zijn, maar vanwege het feit dat Wilders een bepaalde groep buitenlanders wil uitsluiten.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef Eminentie het volgende:
[..]
Lees verder http://www.destentor.nl/a(...)en-Nederland-vol.ece
Opvallend de conclusie dat Turken hun sociale netwerk vooral binnen de eigen bevolkingsgroep hebben, omdat veel Turken, zeker in vergelijking met veel andere bevolkingsgroepen, vaak nog vrij westers ingesteld zijn.
Overigens, is het zeggen dat Nederland te veel allochtonen kent, niet echt een uitsluiting van een bepaalde groep.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus als hij iedereen wil uitsluiten heb je er geen probleem mee? Dat is toch nog steeds ook discriminatie, sterker nog, dat is erger dan 1 bepaalde groep uit te lichten
Als er goede redenen zijn om minder mensen binnen te laten, dan mag daar best over na wordne gedacht. Overigens ben ik geen voorstander van de kreet vol=vol. En uitsluiten vind ik een groot woord. Bovendien ben je dan tenminste consequent. In tegenstelling tot hetgeen dat Wilders voorstaat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus als hij iedereen wil uitsluiten heb je er geen probleem mee? Dat is toch nog steeds ook discriminatie, sterker nog, dat is erger dan 1 bepaalde groep uit te lichten
Voor het indammen van de migrantenstroom lijken ze in ieder geval niet te zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Want de PvdA wil de grenzen wagenwijd openzetten voor migranten?
Poeh poeh, nou nou. En we hebben al zoveel last van de tsunami van buitenlanders.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Voor het indammen van de migrantenstroom lijken ze in ieder geval niet te zijn.
Om maar iets te noemen.quote:Wat immigratie betreft is het juist Cohen geweest die de huidige zeer scherpe immigratiewetgeving gemaakt heeft. De strenge wetgeving waar Verdonk prat op ging was van Cohen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |