Lief van ze.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja awesome he
Ik heb zulke coole dingen gekregen gisterenZoals een vlag van Amsterdam, waar mijn vrienden gisteren dingen op gingen schrijven
En een Hoe-overleef-ik-de-USA-zonder-mijn-Lotjes-pakket, met daarin een ingepakt pakje chocomel (nog van Lowlands), een armbandje gemaakt van zeiltouwtjes, door mijn naamgenootje, foto's van mij en mijn naamgenootjes, een mixcd'tje (met onder andere "Fuck You" van Lily Allen
) en een Kaiser Chiefs t-shirt omdat dat mijn hoogtepunt op Lowlands was
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dood aan de dode hoek. Verder deed ik alles goed, maarja, das niet genoeg. Examen verliep wel véél beter deze keer, dus nu heb ik er gewoon vrede mee. Ik heb straks gewoon hip een Amerikaans rijbewijs
Je bent flink verwend, wat lief!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja awesome he
Ik heb zulke coole dingen gekregen gisterenZoals een vlag van Amsterdam, waar mijn vrienden gisteren dingen op gingen schrijven
En een Hoe-overleef-ik-de-USA-zonder-mijn-Lotjes-pakket, met daarin een ingepakt pakje chocomel (nog van Lowlands), een armbandje gemaakt van zeiltouwtjes, door mijn naamgenootje, foto's van mij en mijn naamgenootjes, een mixcd'tje (met onder andere "Fuck You" van Lily Allen
) en een Kaiser Chiefs t-shirt omdat dat mijn hoogtepunt op Lowlands was
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem lekker alles meequote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lief van ze.
Moet je trouwens veel spullen apart laten versturen naar de US? Of heb je alles morgen bij je?
Ik weet hetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent flink verwend, wat lief!!
Ja tis niet andersquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Balen PS.
Begin je al een beetje zenuwachtig te worden voor je vertek?
Hoeveel vrienden hebben beloofd langs te koemen als je daar bent?
Dat zal flink slepen worden.quote:
Zo makkelijk werkt het helaas niet. De kans dat we meer afleveringen krijgen is heel klein, zo gaat dat gewoon in televisieland. Maar wellicht later weer een nieuw seizoenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah ok. Maar jij gaat het werk gewoon veel beter doen en pakt zijn/haar baan.
Maar jullie zijn nog niet hard bezig met de publiciteit rond de eerste uitzending. Tenminste, ik kan er nog niets over vinden?
Ik dacht drie of zes maanden. In die tijd mag je hier rondrijden maar daarna moet je wel een Nederlands rijbewijs halenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:55 schreef MaJo het volgende:
Ah balen PSMaar Amerikaans rijbewijs is ook tof
Is alleen niet geldig in Nederland toch?
Een halfjaar volgens mij. En als ik me niet vergis kan je t wel omwisselen voor een Frans rijbewijs, en daarna alsnog voor een Nederlandse. Moet je alleen even eerst naar Frankrijk migrerenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht drie of zes maanden. In die tijd mag je hier rondrijden maar daarna moet je wel een Nederlands rijbewijs halen
Welke?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Deze downloader heeft vanmiddag een cd gekocht
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:57 schreef MaJo het volgende:
We zijn nu echt van start gegaandat houdt in dat ik nu mijn eigen taken heb en vaste dingen die ik bij moet houden
FAT heeft de fijne eigenschap op allerlei soorten computers te werken, NTFS heeft dat nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:59 schreef Etcetera het volgende:
En eindelijk externe hd gekochtWD Elements 640 Gb, lijkt me toch wel genoeg voor backup schijf
Maar ding was FAT
Dus heb 'm naar NTFS geformatteerd. FAT
Als ik bestanden heb die groter zijn dan 4Gb wil ik die daar ook op kwijt kunnen hoor
Maar ik werk alleen op/met pc'squote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
FAT heeft de fijne eigenschap op allerlei soorten computers te werken, NTFS heeft dat niet
Dan is voor jou NTFS handiger, maar voor andere gebruikers misschien FATquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar ik werk alleen op/met pc'sEn dan ook nog alleen met pc's waarop Windows op staat
Een goed gevulde dag dus?quote:
Yupquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
NTFS? FAT? WTF?
Lama. Is vast computertaal.
NAT en NTFS zijn de manieren waarop een hd geformatteerd isquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
NTFS? FAT? WTF?
Lama. Is vast computertaal.
Heb je taken gekregen die je echt wil doen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yupde dag ging een stuk sneller nu ik vaste taken heb. En de redactievergadering die 4 uur duurde hielp ook wel mee
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Harde schijfindelingen. NTFS is prettig want kan bestanden van meer dan 4GB aan, maar werkt niet goed onder Linux of Mac zonder ingewikkeld te doen
Thx. Nu is het iets duidelijker.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NAT en NTFS zijn de manieren waarop een hd geformatteerd isEn verder weet ik er ook niet zoveel van
Behalve dan dat je een hd het beste NTFS kunt formatteren omdat FAT dus geen bestanden groter dan 4 Gb ondersteunt
en dan heb ik het puur over windows gebruik, van Mac heb ik helemaal geen verstand
Ja alleen maar leuke dingenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je taken gekregen die je echt wil doen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja alleen maar leuke dingenwe hebben het allemaal eerlijk verdeeld waardoor we alledrie dezelfde soort dingen moeten doen
zo moet ik 4 politici researchen en 4 tv programma's bijhouden
Dat zijn alleen de vaste klussenquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de vaste klussendaarnaast nog het nieuws bijhouden en de onderwerpen die in de uitzending komen uitdiepen en voorbereiden
Nice.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja alleen maar leuke dingenwe hebben het allemaal eerlijk verdeeld waardoor we alledrie dezelfde soort dingen moeten doen
zo moet ik 4 politici researchen en 4 tv programma's bijhouden
Jolly good.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik English breakfast als avondeten neem. Zometeen maar naar de supermarkt, eerst een nummer afluisteren dat ik voor het eerst op Lowlands heb gehoord
Tally ho!quote:
...... pip pip and bombs away!!quote:
Sweetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:17 schreef Soempie het volgende:
PS. voor als ik hier niet meer online ben voor je vertrek. Goede reis alvast! En we krijgen wel een update uit Amerika binnenkort toch? Heel stoer dat je dit gaat doen in elk geval.
Ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sweet
Wie wil krijgt sowieso het adres van mijn 'blog'
Een huisgenoot van me die ik goed mocht heeft maandenlang in Nieuw-Zeeland gezeten en hield ook een blog bij. Eerste drie weken oid nog wel bijgehouden, daarna ook niet meerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:02 schreef Soempie het volgende:
Ik moet bekennen dat ik zelf het/de? blog van een heel goede vriend niet eens lees.![]()
De blogs die Soempie en ik niet lezen zijn natuurlijk niet geschreven door PSquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker motiverend voor PS.
Ik zal het zeker lezen. Net als alle andere blogs van vrienden.
ik zoek zo'n smiley die een vinger de lucht in steekt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sweet
Wie wil krijgt sowieso het adres van mijn 'blog'
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De blogs die Soempie en ik niet lezen zijn natuurlijk niet geschreven door PS
kom kom, als je op een festival staat en je hebt al een paar biertjes (oid) op dan is dit zeer luisterbare muziekquote:
Nouja, ik vind het lulliger te zeggen dat ik het ga lezen en het vervolgens af laat weten. Ik neem aan dat er zat andere mensen zijn die het wel graag willen lezen. Het is niet zo dat ik het niet WIL lezen trouwens. Bij die vriend wil ik ook graag alle verhalen horen, maar dat bespreken we dan wel als we elkaar zien of als ik hem op msn spreek.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker motiverend voor PS.
Ik zal het zeker lezen. Net als alle andere blogs van vrienden.
Nouja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
@PS; HT, Soempie, Jojo en ik willen dus graag het adres van jouw blog.
quote:
Bij die vriend van mij is het ook zo gegaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een huisgenoot van me die ik goed mocht heeft maandenlang in Nieuw-Zeeland gezeten en hield ook een blog bij. Eerste drie weken oid nog wel bijgehouden, daarna ook niet meer
Veel plezier in het park!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
Tussen 2 noorderzonbezoekjes in: PS, kut dat je niet geslaagd bent vandaag voor je rijbewijs, maar zoals ik zei: over 4 jaar rijd je hier appeltje-eitje even af, want dan rij je al 4 jaar in de States.... no worries dusEerst een goeie vlucht gewenst, en tot snel!!
Zo, en dan ga ik nu een warme trui opscharrelen en dan weer naar het Noorderplantsoen
Peace is van 74 dus dat gaat niet en ik ben een woman... dus die 2 opties gaan niet op. Ik ben het Diaan73. Peace is op de andere pc aan het kijken of hij de browsers weer goed operationeel krijgt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
Wie hebben we nu aan de lijn? Diaanman of peace73?
Hoi Diaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Peace is van 74 dus dat gaat niet en ik ben een woman... dus die 2 opties gaan niet op. Ik ben het Diaan73. Peace is op de andere pc aan het kijken of hij de browsers weer goed operationeel krijgt.
Heeft die gozer nou een helicopter gekocht voor 27,13??quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
R/C Helicopter aangekomen, geopend door douane
De malloot.
Mag ik één keer raden? Internet Explorer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Peace is van 74 dus dat gaat niet en ik ben een woman... dus die 2 opties gaan niet op. Ik ben het Diaan73. Peace is op de andere pc aan het kijken of hij de browsers weer goed operationeel krijgt.
Speelgoedhelikopter, de TS aldaar is nog niet eens bevoegd voor een rijbewijs.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heeft die gozer nou een helicopter gekocht voor 27,13??
Nee, dat waren de kosten voor het invoeren na controle door de douane.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heeft die gozer nou een helicopter gekocht voor 27,13??
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mag ik één keer raden? Internet Explorer?
Hoi peaceman!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]maar ook Firefox... heb jij een idee??
Zo weer onder mn eigen account.![]()
Alles goed Diaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ook een geinig muziekje jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef wyccie het volgende:
PS, alvast een goede reis. Jammer van je rijbewijs, maar dat maak je heus wel goed in Amerika.
Tim, goede herrie.
Dit vind ik ook zo heerlijk:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil graag trouwens even frustratie spreiden!Met allebei gaat het niks worden ivm de toch wel erg grote afstand, dus probeer er niet al te veel aan te denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil graag trouwens even frustratie spreiden!Natuurlijk gedrag. Je bent morgen "buiten bereik". De mannen willen er voor zorgen dat zij "in beeld" blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Op zich wel. Alleen even balen van de pc. 2 weken geleden was de voeding kapot en nu dit weer. Grrrr. Maar verder gaat alles goed. En met jou?quote:
Snotterig, maar zo direct 2 paracetamolletjes en een flink glas whisky. Morgen weer beter dus. (hoop ik)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op zich wel. Alleen even balen van de pc. 2 weken geleden was de voeding kapot en nu dit weer. Grrrr. Maar verder gaat alles goed. En met jou?
Leuke foto's en leuk shirt van KC![]()
Ik denk dat de mannen hier ook gelijk hebben.
Pijnstillers + alcohol is geen toffe combi, is mij geleerdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Snotterig, maar zo direct 2 paracetamolletjes en een flink glas whisky. Morgen weer beter dus. (hoop ik)
Vitamine C bruistabletten werken ook goed. Beterschap. Toen ik zwanger was en hoofdpijn had, moest ik 2 paracetamolletjes innemen met colaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Snotterig, maar zo direct 2 paracetamolletjes en een flink glas whisky. Morgen weer beter dus. (hoop ik)
Hoe kan het dan dat het wel goed werkt?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pijnstillers + alcohol is geen toffe combi, is mij geleerd
Met cola? Da's nieuw voor mij. Misschien eens proberen. Nee ik ben niet zwanger.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vitamine C bruistabletten werken ook goed. Beterschap. Toen ik zwanger was en hoofdpijn had, moest ik 2 paracetamolletjes innemen met cola, dat zou de werking versterken.
Ik ben gelukkig al tijden niet meer echt verkouden geweest. Wel af en toe last van een opspelende allergie, maar dat is de volgende dag weer over.
Morgen ben ik lekker vrij
Ik denk dat het ook voor niet-zwangeren hetzelfde werkt. Je hebt immers ook paracetamol met caffeīne.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met cola? Da's nieuw voor mij. Misschien eens proberen. Nee ik ben niet zwanger.
Dat zou idd goed kunnen (dat het door de airco komt).quote:Maar ik gok dat de snotterigheid door de airco komt. Maar dat merk ik morgen wel.
Voel ik me niet beter dan ga ik maar langs de MGD om te checken of ik niet toevallig de tacohoest heb.
Alcohol versterkt pijnstillers vaak. Je kan daarom met een mengsel van pijnstillers en alcohol (eventueel aangevuld met slaaptabletten) zelfmoord plegen. Nu zal het met 1 a 2 pilletjes wel meevallen, maar ik neem het risico liever niet. In de meeste gevallen werkt een Jägermeister-Red Bull voor mij ook primaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat het wel goed werkt?
Ja vast, maar het is niet leukquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben het denk ik wel met Tim en Cobra eens
Die combo heft de effecten toch op?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alcohol versterkt pijnstillers vaak. Je kan daarom met een mengsel van pijnstillers en alcohol (eventueel aangevuld met slaaptabletten) zelfmoord plegen. Nu zal het met 1 a 2 pilletjes wel meevallen, maar ik neem het risico liever niet. In de meeste gevallen werkt een Jägermeister-Red Bull voor mij ook prima
Morgen ben je die gasten al vergeten. Er gaat een nieuwe wereld voor je open. En je room-mate was toch hot?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja vast, maar het is niet leuk
Ja dat dacht ik eerder. Werkt niet, en al helemaal niet nu ze dit doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Morgen ben je die gasten al vergeten. Er gaat een nieuwe wereld voor je open. En je room-mate was toch hot?
PM maar namen en adressen. Dan garandeer ik dat ze het nooit meer doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerder. Werkt niet, en al helemaal niet nu ze dit doen
Ik weet niet of zijn voornaam op die van jou lijkt. Maar foutjes zijn zo gemaakt.quote:En ik ga naar de USA he. Denk je nou echt dat ze me met een gozer op de kamer zetten
De voornaam van mijn kamergenote kan mākkelijk van een man zijn. maar het is niet zo..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
PM maar namen en adressen. Dan garandeer ik dat ze het nooit meer doen.![]()
[..]
Ik weet niet of zijn voornaam op die van jou lijkt. Maar foutjes zijn zo gemaakt.
En dan praat ik uit ervaring. Ik heb in de US op een vliegbasis wel eens een kamer moeten mogen delen met een Duitse vrouwlijke militair wiens voornaam in US ogen waarschijnlijk mannelijk was.
Vastlopen?? Heb jij toevallig ook de desktop van Hyves gedownload?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
diaan, mijn IE doet het nu ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |