Ja awesome hequote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
En haast niet te geloven, maar over 24 uur vlieg je al!!
Lief van ze.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja awesome he
Ik heb zulke coole dingen gekregen gisterenZoals een vlag van Amsterdam, waar mijn vrienden gisteren dingen op gingen schrijven
En een Hoe-overleef-ik-de-USA-zonder-mijn-Lotjes-pakket, met daarin een ingepakt pakje chocomel (nog van Lowlands), een armbandje gemaakt van zeiltouwtjes, door mijn naamgenootje, foto's van mij en mijn naamgenootjes, een mixcd'tje (met onder andere "Fuck You" van Lily Allen
) en een Kaiser Chiefs t-shirt omdat dat mijn hoogtepunt op Lowlands was
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dood aan de dode hoek. Verder deed ik alles goed, maarja, das niet genoeg. Examen verliep wel véél beter deze keer, dus nu heb ik er gewoon vrede mee. Ik heb straks gewoon hip een Amerikaans rijbewijs
Je bent flink verwend, wat lief!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja awesome he
Ik heb zulke coole dingen gekregen gisterenZoals een vlag van Amsterdam, waar mijn vrienden gisteren dingen op gingen schrijven
En een Hoe-overleef-ik-de-USA-zonder-mijn-Lotjes-pakket, met daarin een ingepakt pakje chocomel (nog van Lowlands), een armbandje gemaakt van zeiltouwtjes, door mijn naamgenootje, foto's van mij en mijn naamgenootjes, een mixcd'tje (met onder andere "Fuck You" van Lily Allen
) en een Kaiser Chiefs t-shirt omdat dat mijn hoogtepunt op Lowlands was
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem lekker alles meequote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lief van ze.
Moet je trouwens veel spullen apart laten versturen naar de US? Of heb je alles morgen bij je?
Ik weet hetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent flink verwend, wat lief!!
Ja tis niet andersquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Balen PS.
Begin je al een beetje zenuwachtig te worden voor je vertek?
Hoeveel vrienden hebben beloofd langs te koemen als je daar bent?
Dat zal flink slepen worden.quote:
Zo makkelijk werkt het helaas niet. De kans dat we meer afleveringen krijgen is heel klein, zo gaat dat gewoon in televisieland. Maar wellicht later weer een nieuw seizoenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah ok. Maar jij gaat het werk gewoon veel beter doen en pakt zijn/haar baan.
Maar jullie zijn nog niet hard bezig met de publiciteit rond de eerste uitzending. Tenminste, ik kan er nog niets over vinden?
Ik dacht drie of zes maanden. In die tijd mag je hier rondrijden maar daarna moet je wel een Nederlands rijbewijs halenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:55 schreef MaJo het volgende:
Ah balen PSMaar Amerikaans rijbewijs is ook tof
Is alleen niet geldig in Nederland toch?
Een halfjaar volgens mij. En als ik me niet vergis kan je t wel omwisselen voor een Frans rijbewijs, en daarna alsnog voor een Nederlandse. Moet je alleen even eerst naar Frankrijk migrerenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht drie of zes maanden. In die tijd mag je hier rondrijden maar daarna moet je wel een Nederlands rijbewijs halen
Welke?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Deze downloader heeft vanmiddag een cd gekocht
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:57 schreef MaJo het volgende:
We zijn nu echt van start gegaandat houdt in dat ik nu mijn eigen taken heb en vaste dingen die ik bij moet houden
FAT heeft de fijne eigenschap op allerlei soorten computers te werken, NTFS heeft dat nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:59 schreef Etcetera het volgende:
En eindelijk externe hd gekochtWD Elements 640 Gb, lijkt me toch wel genoeg voor backup schijf
Maar ding was FAT
Dus heb 'm naar NTFS geformatteerd. FAT
Als ik bestanden heb die groter zijn dan 4Gb wil ik die daar ook op kwijt kunnen hoor
Maar ik werk alleen op/met pc'squote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
FAT heeft de fijne eigenschap op allerlei soorten computers te werken, NTFS heeft dat niet
Dan is voor jou NTFS handiger, maar voor andere gebruikers misschien FATquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar ik werk alleen op/met pc'sEn dan ook nog alleen met pc's waarop Windows op staat
Een goed gevulde dag dus?quote:
Yupquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
NTFS? FAT? WTF?
Lama. Is vast computertaal.
NAT en NTFS zijn de manieren waarop een hd geformatteerd isquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
NTFS? FAT? WTF?
Lama. Is vast computertaal.
Heb je taken gekregen die je echt wil doen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yupde dag ging een stuk sneller nu ik vaste taken heb. En de redactievergadering die 4 uur duurde hielp ook wel mee
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Harde schijfindelingen. NTFS is prettig want kan bestanden van meer dan 4GB aan, maar werkt niet goed onder Linux of Mac zonder ingewikkeld te doen
Thx. Nu is het iets duidelijker.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NAT en NTFS zijn de manieren waarop een hd geformatteerd isEn verder weet ik er ook niet zoveel van
Behalve dan dat je een hd het beste NTFS kunt formatteren omdat FAT dus geen bestanden groter dan 4 Gb ondersteunt
en dan heb ik het puur over windows gebruik, van Mac heb ik helemaal geen verstand
Ja alleen maar leuke dingenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je taken gekregen die je echt wil doen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja alleen maar leuke dingenwe hebben het allemaal eerlijk verdeeld waardoor we alledrie dezelfde soort dingen moeten doen
zo moet ik 4 politici researchen en 4 tv programma's bijhouden
Dat zijn alleen de vaste klussenquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de vaste klussendaarnaast nog het nieuws bijhouden en de onderwerpen die in de uitzending komen uitdiepen en voorbereiden
Nice.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja alleen maar leuke dingenwe hebben het allemaal eerlijk verdeeld waardoor we alledrie dezelfde soort dingen moeten doen
zo moet ik 4 politici researchen en 4 tv programma's bijhouden
Jolly good.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik English breakfast als avondeten neem. Zometeen maar naar de supermarkt, eerst een nummer afluisteren dat ik voor het eerst op Lowlands heb gehoord
Tally ho!quote:
...... pip pip and bombs away!!quote:
Sweetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:17 schreef Soempie het volgende:
PS. voor als ik hier niet meer online ben voor je vertrek. Goede reis alvast! En we krijgen wel een update uit Amerika binnenkort toch? Heel stoer dat je dit gaat doen in elk geval.
Ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sweet
Wie wil krijgt sowieso het adres van mijn 'blog'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |