Klopt, die had ook al om een review gevraagd geloof ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:30 schreef Soempie het volgende:
Issenheimer komt me wel bekend voor, maar verder weet ik het zo niet.LadyBlack is hier de echte kenner.
Heb je ook niet nodig toch? Je kunt in je profiel gewoon je wachtwoord wijzigen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:39 schreef TradeMarkie het volgende:
ik weet m'n wachtwoord van de mail van deze account niet meer
vanavond maar ff mailen met fok, want nu ben ik alleen nog op mn laptop ingelogd
Bij mij lukt dat niet, omdat mijn oude wachtwoord al niet meer geldig is, en dat heb je nodig om een nieuwe aan te vragen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je ook niet nodig toch? Je kunt in je profiel gewoon je wachtwoord wijzigen.
Niet via de passmailer toch? Moet je alleen een werkend e-mail adres in je proefiel hebben staan. Als je dat niet hebt kun je PMen zolang je nog ingelogd bent.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bij mij lukt dat niet, omdat mijn oude wachtwoord al niet meer geldig is, en dat heb je nodig om een nieuwe aan te vragen.
Heel vervelend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:57 schreef Neleos het volgende:
Ik heb ff een pm gestuurd naar fok. Hopelijk werkt het. Want ik kan nu niet fokken op het werk en da's wel vervelend natuurlijk.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben helemaal happy!!!Heb mail gehad van mn scriptiebegeleider dat hij de hele zooi door heeft gestuurd naar de tweede lezer en dat het cijfer half september bekend gemaakt wordt!!
![]()
![]()
Dus toch geen reeks verbeteringen meer, oh ik ben blijijijijijijijij![]()
werkt, heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:39 schreef TradeMarkie het volgende:
ik weet m'n wachtwoord van de mail van deze account niet meer
vanavond maar ff mailen met fok, want nu ben ik alleen nog op mn laptop ingelogd
leuk om te horen LB.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben helemaal happy!!!Heb mail gehad van mn scriptiebegeleider dat hij de hele zooi door heeft gestuurd naar de tweede lezer en dat het cijfer half september bekend gemaakt wordt!!
![]()
![]()
Dus toch geen reeks verbeteringen meer, oh ik ben blijijijijijijijij![]()
U riep?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:30 schreef Soempie het volgende:
Issenheimer komt me wel bekend voor, maar verder weet ik het zo niet.LadyBlack is hier de echte kenner.
Felicitaties mogenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
leuk om te horen LB.![]()
![]()
Betekent zoiets dat een kleine felicitatie al op z'n plek is of is dat de goden verzoeken?
Ik heb al in m'n aantekeningen gebladerd, maar kon niks vinden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Isenheimer altaarstuk is dat werk van Mathias Grünewald, met die onwijs groen uitgeslagen Christus aan het kruis, met allemaal puisten en zweren en andere wondenDie moet je gezien hebben in college Soemp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |