Klopt, die had ook al om een review gevraagd geloof ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:30 schreef Soempie het volgende:
Issenheimer komt me wel bekend voor, maar verder weet ik het zo niet.LadyBlack is hier de echte kenner.
Heb je ook niet nodig toch? Je kunt in je profiel gewoon je wachtwoord wijzigen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:39 schreef TradeMarkie het volgende:
ik weet m'n wachtwoord van de mail van deze account niet meer
vanavond maar ff mailen met fok, want nu ben ik alleen nog op mn laptop ingelogd
Bij mij lukt dat niet, omdat mijn oude wachtwoord al niet meer geldig is, en dat heb je nodig om een nieuwe aan te vragen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je ook niet nodig toch? Je kunt in je profiel gewoon je wachtwoord wijzigen.
Niet via de passmailer toch? Moet je alleen een werkend e-mail adres in je proefiel hebben staan. Als je dat niet hebt kun je PMen zolang je nog ingelogd bent.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bij mij lukt dat niet, omdat mijn oude wachtwoord al niet meer geldig is, en dat heb je nodig om een nieuwe aan te vragen.
Heel vervelend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:57 schreef Neleos het volgende:
Ik heb ff een pm gestuurd naar fok. Hopelijk werkt het. Want ik kan nu niet fokken op het werk en da's wel vervelend natuurlijk.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben helemaal happy!!!Heb mail gehad van mn scriptiebegeleider dat hij de hele zooi door heeft gestuurd naar de tweede lezer en dat het cijfer half september bekend gemaakt wordt!!
![]()
![]()
Dus toch geen reeks verbeteringen meer, oh ik ben blijijijijijijijij![]()
werkt, heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:39 schreef TradeMarkie het volgende:
ik weet m'n wachtwoord van de mail van deze account niet meer
vanavond maar ff mailen met fok, want nu ben ik alleen nog op mn laptop ingelogd
leuk om te horen LB.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben helemaal happy!!!Heb mail gehad van mn scriptiebegeleider dat hij de hele zooi door heeft gestuurd naar de tweede lezer en dat het cijfer half september bekend gemaakt wordt!!
![]()
![]()
Dus toch geen reeks verbeteringen meer, oh ik ben blijijijijijijijij![]()
U riep?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:30 schreef Soempie het volgende:
Issenheimer komt me wel bekend voor, maar verder weet ik het zo niet.LadyBlack is hier de echte kenner.
Felicitaties mogenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
leuk om te horen LB.![]()
![]()
Betekent zoiets dat een kleine felicitatie al op z'n plek is of is dat de goden verzoeken?
Ik heb al in m'n aantekeningen gebladerd, maar kon niks vinden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Isenheimer altaarstuk is dat werk van Mathias Grünewald, met die onwijs groen uitgeslagen Christus aan het kruis, met allemaal puisten en zweren en andere wondenDie moet je gezien hebben in college Soemp
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb al in m'n aantekeningen gebladerd, maar kon niks vinden.Kan het me in elk geval niet meer herinneren.
![]()
Ik kan me wel een Jezus met rastahaar herinneren.Het goud van de nimbus was weg.
Als beroepsnerd moet ik toch even naar het merk + typenummer vragen uit interessequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Even tussendoor
Heb bij wijze van totale verrassing, geregeld door mijn broer,van iedereen, een videocamera gekregen. De lichtste HD camera ter wereld![]()
![]()
Weet je toevallig wie die figuur rechts is?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit is trouwens die ranzige kruisiging van Isenheimer:
[ afbeelding ]
Ohja, dat zou wel eens kunnen. Hij staat er zo jolig bij, of zoiets...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:14 schreef Etcetera het volgende:
Is dat niet Pilatus?
Bronquote:Rechts staat Johannes de Doper, die een tekst lijkt uit te spreken: Illum oportet crescere, me autem minui. Hij moet groter worden, ik kleiner (Joh. 3:30), een tekst waarmee de immer bescheiden Doper al geruime tijd voor Jezus' dood aangaf hoe de verhoudingen lagen.
mja moet morgen naar stagequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:27 schreef Etcetera het volgende:
MaJo, als je de mexicaanse griep hebt, gewoon uitzieken. Tamiflu helpt toch niet.
In geval Mexicaanse griep... -> quarantaine.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:26 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik ben helemaal stukheb zowat de hele dag geslapen maar dat blijkt niet genoeg te zijn
ook nog eens verhoging (hopelijk geen mexicaanse griep
) dus een mooi excuus om wederom mijn bed op te zoeken
Nee dat is waarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Als je wel de tacohoest hebt, hebben zel liever toch niet dat je komt. Paniekerig gedoe altijdMaar goed, dat is Nederland blijkbaar
Van die dingen die je na 1x gebruiken weggooit? Want anders is het nog vrij nutteloosquote:
Ja, van die soort van Glorix natte schoonmaakdoekjes van papier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van die dingen die je na 1x gebruiken weggooit? Want anders is het nog vrij nutteloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |