Juwelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:40 schreef Alicey het volgende:
Om wat voor goederen gaat het? Bij veel bedrijventerrein zit tegenwoordig wel een ruimte/box-verhuur-toko.
Als je er klant bent en je wil een kluisje is er waarschijnlijk wel wat mogelijk. Ze verdienen er niks op dus het is echt een service voor bestaande klanten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:04 schreef saban het volgende:
[..]
Juwelen.
Rabobank? Even op de website kijken SNS en ING doen het niet in ieder geval.
http://www.rabobank.nl/zoeken/context/particulieren/?z01=kluis&z41=1 geeft weinig resultaat
Morgen eens bellen danquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:07 schreef eleusis het volgende:
[..]
Als je er klant bent en je wil een kluisje is er waarschijnlijk wel wat mogelijk. Ze verdienen er niks op dus het is echt een service voor bestaande klanten.
Rabo dus ABN doet het ook al niet meer dus wij zijn er blij mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:09 schreef saban het volgende:
[..]
Morgen eens bellen dan
Wat doen mensen met tien/honderd duizenden euro's aan juwelen? Toch niet thuis in een simpel kluis? Niet dat ik tienduizenden euro's aan juwelen hebt, maar toch is het voor mij te waardevol om het thuis te bewaren.
ING verhuurt ook gewoon kluizen hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:04 schreef saban het volgende:
[..]
Juwelen.
Rabobank? Even op de website kijken SNS en ING doen het niet in ieder geval.
http://www.rabobank.nl/zoeken/context/particulieren/?z01=kluis&z41=1 geeft weinig resultaat
ligt er toch wel aan hoe zwaar deze is......quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:10 schreef eleusis het volgende:
Kluis die in/aan de muur zit... Een gewone vrijstaande kluis nemen ze gewoon integraal mee
ik weet nog wel een plek met lege kluisjes...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier hetzelfde probleem, kan geen grotere meer krijgen.
Tis toch bizar, ze zijn allemaal vol en amper beschikbaar maar er is nog steeds vraag naar
Vanwege de kosten denk ik. Een (klein) kluis kost bij de ING ~ 50,- per jaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier hetzelfde probleem, kan geen grotere meer krijgen.
Tis toch bizar, ze zijn allemaal vol en amper beschikbaar maar er is nog steeds vraag naar
Het zijn in mijn geval ook waardevolle papieren als originele diploma's, verzekering polissen, etc. Dingen die ik nodig heb mocht mijn huis affakkelen. Juwelen heb ik om, voor zover ik ze hebquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:53 schreef caroline88 het volgende:
Ik heb vroeger een kluisje gehuurd maar ben daar op een gegeven moment mee gestopt.
Best lastig om je spullen te halen en terug te brengen als je een fulltime baan hebt. En als ik juwelen alleen maar heb om ze in de kluis te leggen, wat heb je er dan nog aan?
Je bank zal niet veel hoger halen dan 30min brandwerend. Geloof mij maar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Tis juist het idee dat het buiten mijn huis ligt. 30 min brandwerend is ook niet echt je van het....
Hoe groot acht jij de kans dat mijn huis EN de bank tegelijk in vlammen opgaan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je bank zal niet veel hoger halen dan 30min brandwerend. Geloof mij maar.
De kans dat de bank in de fik vliegt is net zo groot als dat jouw huis in de fik vliegt. Het enig verschil is dat diefen weten dat er bij de bank wat te halen valt en bij jou is het maar de vraag.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:11 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hoe groot acht jij de kans dat mijn huis EN de bank tegelijk in vlammen opgaan?
Hoeft toch niet tegelijk in de fik te gaan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:11 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, dat ze niet 'veiliger' liggen bij de bank en al helemaal niet op het gebied van brandveiligheid. Misschien dat het dure 'horloge' er nog toonbaar uit ziet na 10minuten brand, maar je belangrijk papieren zijn dan allang weggesmolten door de hitte.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:11 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
huhquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Misschien dat het dure 'horloge' er nog toonbaar uit ziet na 10minuten brand, maar je belangrijk papieren zijn dan allang weggesmolten door de hitte.
lijkt me geen goeie plek voor waardevolle spullen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:40 schreef Alicey het volgende:
Om wat voor goederen gaat het? Bij veel bedrijventerrein zit tegenwoordig wel een ruimte/box-verhuur-toko.
Nee, maar dan heb je toch je win-win situatie al te pakken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:38 schreef covie het volgende:
[..]
Hoeft toch niet tegelijk in de fik te gaan?
Als die bank in de fik staat ben je al je belangrijke zooi kwijt. Maar heb je gelukkig nog wel een bed om in te slapen.
Als je huis in de fik staat heb je niks meer, alleen nog wel die belangrijke zooi.
( en dan ligt dat kluissleuteltje ergens onder het puin )
Er is een groot verschil qua uitsteltijd. Een horloge houdt het langer vol dan een dure postzegel. De kluis zelf wordt ook binnen steeds warmer en warmer. En een postzegel zal veel eerder wegsmelten (bij een lagere temperatuur) dan een horloge.quote:
De kluizen liggen vol. (Zie hier als u bij NL-bank een kluis wilt huren).quote:Op zondag 5 december 2010 19:52 schreef Maanvis het volgende:
Grappig, geenstijl linkt naar dit topique.
http://www.geenstijl.nl/m(...)ber_bankenalarm.html
Onderhoud aan de kluisjes zal praktisch niets zijn. Net als de verzekering want de inhoud van een bankkluisje valt niet onder de verzekering van de bank. De overige kosten hebben ze sowieso wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vanwege de kosten denk ik. Een (klein) kluis kost bij de ING ~ 50,- per jaar.
Laten we zeggen dat ze 2.000 kluizen per pand hebben, dan hebben ze 100.000 aan inkomsten per jaar. Dat is 8.300 per maand, daarvan moeten ze het personeel, onderhoud, pand, verzekering etc betalen.
Zo vaak wordt er anders niet in ingebrokenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef LarryBird het volgende:
[..]
lijkt me geen goeie plek voor waardevolle spullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |