abonnement Unibet Coolblue
pi_72146097
Het is geloof ik bijna onmogelijk om ergens nog een kluis te huren voor mijn waardevolle spullen.
Weten jullie een bank waar het nog kan? En wat de kosten ongeveer zijn?
ne okuyon, bokmu var?
pi_72146797
Om wat voor goederen gaat het? Bij veel bedrijventerrein zit tegenwoordig wel een ruimte/box-verhuur-toko.
pi_72147243
Rabobank
50 euro p jr.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:03:06 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72147391
Sommige Rabo-kantoren doen het nog iig.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72147420
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:40 schreef Alicey het volgende:
Om wat voor goederen gaat het? Bij veel bedrijventerrein zit tegenwoordig wel een ruimte/box-verhuur-toko.
Juwelen.
Rabobank? Even op de website kijken SNS en ING doen het niet in ieder geval.

http://www.rabobank.nl/zoeken/context/particulieren/?z01=kluis&z41=1 geeft weinig resultaat
ne okuyon, bokmu var?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:07:41 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72147538
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:04 schreef saban het volgende:

[..]

Juwelen.
Rabobank? Even op de website kijken SNS en ING doen het niet in ieder geval.

http://www.rabobank.nl/zoeken/context/particulieren/?z01=kluis&z41=1 geeft weinig resultaat
Als je er klant bent en je wil een kluisje is er waarschijnlijk wel wat mogelijk. Ze verdienen er niks op dus het is echt een service voor bestaande klanten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72147587
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:07 schreef eleusis het volgende:

[..]

Als je er klant bent en je wil een kluisje is er waarschijnlijk wel wat mogelijk. Ze verdienen er niks op dus het is echt een service voor bestaande klanten.
Morgen eens bellen dan
Wat doen mensen met tien/honderd duizenden euro's aan juwelen? Toch niet thuis in een simpel kluis? Niet dat ik tienduizenden euro's aan juwelen hebt, maar toch is het voor mij te waardevol om het thuis te bewaren.
ne okuyon, bokmu var?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:10:13 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72147599
Kluis die in/aan de muur zit... Een gewone vrijstaande kluis nemen ze gewoon integraal mee
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72147637
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:09 schreef saban het volgende:

[..]

Morgen eens bellen dan
Wat doen mensen met tien/honderd duizenden euro's aan juwelen? Toch niet thuis in een simpel kluis? Niet dat ik tienduizenden euro's aan juwelen hebt, maar toch is het voor mij te waardevol om het thuis te bewaren.
Rabo dus ABN doet het ook al niet meer dus wij zijn er blij mee.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_72147902
ABN in Eindhoven centrum heeft nog wel kluizen hoor.
pi_72149264
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:04 schreef saban het volgende:

[..]

Juwelen.
Rabobank? Even op de website kijken SNS en ING doen het niet in ieder geval.

http://www.rabobank.nl/zoeken/context/particulieren/?z01=kluis&z41=1 geeft weinig resultaat
ING verhuurt ook gewoon kluizen hoor.

Het is bij veel banken wel de voorwaarde dat je er al klant bent en dat je inkomen gestort wordt op je rekening bij die bank. Kosten variëren volgens mij per kantoor (soort eigen winkeltje, vandaar dat er ook niet veel op het internet over te vinden is)

Gewoon even bij je eigen bankfiliaal langsgaan dus.
pi_72151226
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:10 schreef eleusis het volgende:
Kluis die in/aan de muur zit... Een gewone vrijstaande kluis nemen ze gewoon integraal mee
ligt er toch wel aan hoe zwaar deze is......
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:35:59 #13
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_83147148
Rabobank: Voorwaarde dat je minimaal 3 produkten afneemt
ING Bank: Alles is vol, straks naar Rotterdam rijden, schijnt nog een kluis vrij te zijn.
De rest: Doet niet meer aan kluisjes verhuren
pi_83162401
Hier hetzelfde probleem, kan geen grotere meer krijgen.

Tis toch bizar, ze zijn allemaal vol en amper beschikbaar maar er is nog steeds vraag naar
pi_83164798
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier hetzelfde probleem, kan geen grotere meer krijgen.

Tis toch bizar, ze zijn allemaal vol en amper beschikbaar maar er is nog steeds vraag naar
ik weet nog wel een plek met lege kluisjes...
ze zijn alleen wel open gebroken en je moet medewerker van justitie zijn om erbij te komen
pi_83186032
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier hetzelfde probleem, kan geen grotere meer krijgen.

Tis toch bizar, ze zijn allemaal vol en amper beschikbaar maar er is nog steeds vraag naar
Vanwege de kosten denk ik. Een (klein) kluis kost bij de ING ~ 50,- per jaar.
Laten we zeggen dat ze 2.000 kluizen per pand hebben, dan hebben ze 100.000 aan inkomsten per jaar. Dat is 8.300 per maand, daarvan moeten ze het personeel, onderhoud, pand, verzekering etc betalen.
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:53:33 #18
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_83186684
Ik heb vroeger een kluisje gehuurd maar ben daar op een gegeven moment mee gestopt.
Best lastig om je spullen te halen en terug te brengen als je een fulltime baan hebt. En als ik juwelen alleen maar heb om ze in de kluis te leggen, wat heb je er dan nog aan?
pi_83206266
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:53 schreef caroline88 het volgende:
Ik heb vroeger een kluisje gehuurd maar ben daar op een gegeven moment mee gestopt.
Best lastig om je spullen te halen en terug te brengen als je een fulltime baan hebt. En als ik juwelen alleen maar heb om ze in de kluis te leggen, wat heb je er dan nog aan?
Het zijn in mijn geval ook waardevolle papieren als originele diploma's, verzekering polissen, etc. Dingen die ik nodig heb mocht mijn huis affakkelen. Juwelen heb ik om, voor zover ik ze heb
pi_83214070
http://www.vdhsafes.nl/occasions.htm

Juiste kluis kopen met juiste dekkingswaarde. Expert van de verzekering langs laten komen en de boel is verzekerd. En een amateur inbreker gaat die kluis niet openen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_83214237
Tis juist het idee dat het buiten mijn huis ligt. 30 min brandwerend is ook niet echt je van het....
pi_83214317
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Tis juist het idee dat het buiten mijn huis ligt. 30 min brandwerend is ook niet echt je van het....
Je bank zal niet veel hoger halen dan 30min brandwerend. Geloof mij maar.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_83215473
Ik wil best op je dure spulletjes letten (sieraden, telefoons, laptops en andere waardevolle dingen), kost je maar 15 euro per jaar. Ben wel van plan begin augustus 4 jaar richting Polen te vertrekken trouwens.
pi_83239397
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Je bank zal niet veel hoger halen dan 30min brandwerend. Geloof mij maar.
Hoe groot acht jij de kans dat mijn huis EN de bank tegelijk in vlammen opgaan?
pi_83239544
je originelen bij de bank..
is de kans dat een bank af fikt niet mogelijk ofzo?
hoeft je huis verder niet voor af te fikken..
pi_83239590
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:11 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hoe groot acht jij de kans dat mijn huis EN de bank tegelijk in vlammen opgaan?
De kans dat de bank in de fik vliegt is net zo groot als dat jouw huis in de fik vliegt. Het enig verschil is dat diefen weten dat er bij de bank wat te halen valt en bij jou is het maar de vraag.
pi_83240559
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:11 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hoe groot acht jij de kans dat mijn huis EN de bank tegelijk in vlammen opgaan?
Hoeft toch niet tegelijk in de fik te gaan?

Als die bank in de fik staat ben je al je belangrijke zooi kwijt. Maar heb je gelukkig nog wel een bed om in te slapen.
Als je huis in de fik staat heb je niks meer, alleen nog wel die belangrijke zooi.

( en dan ligt dat kluissleuteltje ergens onder het puin )
pi_83255038
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:11 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hoe groot acht jij de kans dat mijn huis EN de bank tegelijk in vlammen opgaan?
Ik bedoel dus, dat ze niet 'veiliger' liggen bij de bank en al helemaal niet op het gebied van brandveiligheid. Misschien dat het dure 'horloge' er nog toonbaar uit ziet na 10minuten brand, maar je belangrijk papieren zijn dan allang weggesmolten door de hitte.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_83255114
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Misschien dat het dure 'horloge' er nog toonbaar uit ziet na 10minuten brand, maar je belangrijk papieren zijn dan allang weggesmolten door de hitte.
huh
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_83255146
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:40 schreef Alicey het volgende:
Om wat voor goederen gaat het? Bij veel bedrijventerrein zit tegenwoordig wel een ruimte/box-verhuur-toko.
lijkt me geen goeie plek voor waardevolle spullen.
pi_83275434
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:38 schreef covie het volgende:

[..]

Hoeft toch niet tegelijk in de fik te gaan?

Als die bank in de fik staat ben je al je belangrijke zooi kwijt. Maar heb je gelukkig nog wel een bed om in te slapen.
Als je huis in de fik staat heb je niks meer, alleen nog wel die belangrijke zooi.

( en dan ligt dat kluissleuteltje ergens onder het puin )
Nee, maar dan heb je toch je win-win situatie al te pakken?

Huis brand af: je hoeft je niet de blubber te zoeken naar alle belangrijke paperassen, die liggen bij de bank en je weet waar ze zijn. Maakt het een stuk makkelijker na zo'n brand.
Bank brand af: je hebt je huis nog, tijd zat om de papieren opnieuw te regelen en weer onder te brengen bij een bank oid.

Je zou het ook kunnen oplossen met kruislings uitwisselen met bv een broer of zus trouwens.
pi_83370681
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

huh
Er is een groot verschil qua uitsteltijd. Een horloge houdt het langer vol dan een dure postzegel. De kluis zelf wordt ook binnen steeds warmer en warmer. En een postzegel zal veel eerder wegsmelten (bij een lagere temperatuur) dan een horloge.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_83370693
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 5 december 2010 @ 19:52:46 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89560694
Grappig, geenstijl linkt naar dit topique.
http://www.geenstijl.nl/m(...)ber_bankenalarm.html
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89563536
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:52 schreef Maanvis het volgende:
Grappig, geenstijl linkt naar dit topique.
http://www.geenstijl.nl/m(...)ber_bankenalarm.html
De kluizen liggen vol. (Zie hier als u bij NL-bank een kluis wilt huren).

Ik als TS, heb inmiddels een kluis bij ING :)
pi_96088545
Spam

[ Bericht 97% gewijzigd door HeatWave op 28-04-2011 14:47:21 ]
  donderdag 28 april 2011 @ 14:12:32 #37
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_96088770
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2010 11:38 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Vanwege de kosten denk ik. Een (klein) kluis kost bij de ING ~ 50,- per jaar.
Laten we zeggen dat ze 2.000 kluizen per pand hebben, dan hebben ze 100.000 aan inkomsten per jaar. Dat is 8.300 per maand, daarvan moeten ze het personeel, onderhoud, pand, verzekering etc betalen.
Onderhoud aan de kluisjes zal praktisch niets zijn. Net als de verzekering want de inhoud van een bankkluisje valt niet onder de verzekering van de bank. De overige kosten hebben ze sowieso wel.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:13:18 #38
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_96088802
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef LarryBird het volgende:

[..]

lijkt me geen goeie plek voor waardevolle spullen.
Zo vaak wordt er anders niet in ingebroken :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')