Dat vind ik erg vreemd heb geen hypotheek bij de rabobank en heb gewoon een kluisje, sterker nog ken mensen zonder rekening bij rabobank die daar toch een kluis hebbenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:30 schreef SarahD. het volgende:
Bij welke bank kun je kluisjes huren voor waardevolle papieren e.d.? Ik heb namelijk geinformeerd bij de ABN, SNS en Postbank en bij geen van allen is dit mogelijk. En de Rabo heeft wel kluisjes, maar die kun je alleen huren indien je er zowel een rekening als hypotheek hebt lopen.
Weet iemand bij welke bank je nog wel gewoon kluisjes kunt huren?
Die heb je op het station ook welquote:Op zondag 13 juli 2008 22:15 schreef Plots het volgende:
In Zaandam hier heb je een kantoor van PTT. Daar kom pakketjes binnen, en gaan dan naar adressen. In dit gebouw had je ook kluisjes
Dat is dan een "oud" contract. Zoals eerder aangegeven verdienen banken er bar weinig aan en om die reden sterft het uit...quote:Op zondag 13 juli 2008 22:12 schreef Locusta het volgende:
Mijn vader heeft wel een kluis bij de ABNDaar zitten dus idd. belangrijke papieren in, doopkaarsen (dus voorwerpen met emotionele waarde
), etc.
Dat zijn postbussenquote:Op zondag 13 juli 2008 22:15 schreef Plots het volgende:
In Zaandam hier heb je een kantoor van PTT. Daar kom pakketjes binnen, en gaan dan naar adressen. In dit gebouw had je ook kluisjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |