abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:06:37 #1
267361 mamav2
Nieuwsgierig!
pi_72143664
"Goedendag, U bent verbonden met de Online klantenservice. Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk doorverbonden".

5 minuten later:
"Goedemiddag u spreekt met ... waarmee kan ik u van dienst zijn?"
"Nou, ik heb sinds een paar dagen geen internet en telefonie meer. Ik heb de Livebox gereset en ik zag dat Online geen storingen heeft."
"Goed meneer, wilt u even de stekker van uw livebox uit het stopcontact halen en 30 seconden wachten?"

20 seconden later: "meneer, ik krijg een signaal binnen van uw modem, hij zou nu weer moeten werken"
"Euh sorry hoor, maar ik sta hier nog met de stekker in mijn hand, u kúnt geen signaal ontvangen!"
"Oh? Dan ben ik bang dat er een technische storing is. Ik zal uw probleem aan de technische dienst voorleggen, zij zullen uiterlijk morgen contact met u opnemen".

Zondagavond 19.45 uur (5 dagen later), telefoon van Online (via mobiel):
"Goedenavond meneer, ik heb hier een melding voor me liggen dat u een storing heeft in uw livebox."
(na 20 minuten proberen) "Ik ga een nieuwe livebox voor u bestellen, dat zult u uiterlijk vrijdag in huis hebben."

Vrijdags nog niks ontvangen, dus wéér een telefoontje richting de klantenservice:
"Nou meneer, ik zal uw melding doorgeven aan onze technische dienst, zij zullen contact met u opnemen".

Zaterdagavond 20.00 uur:
"Goedenavond, Online technische dienst, ik zie dat u geen telefonie en internet meer heeft?"
"Nee, al bijna 3 weken niet"
"Goed meneer, ik zal nu meteen een nieuwe livebox voor u bestellen, dan heeft u die uiterlijk vrijdag in huis."
"Hoe kan dat nou? Die was al besteld en die zou ik gisteren ontvangen!"
"Dan denk ik dat mijn collega verzuimt heeft die te bestellen maar maakt u zich geen zorgen, ik zorg ervoor dat het in orde komt"
"Weet u wat meneer? Steekt u die livebox maar in uw reet, ik hoef 'm al niet meer, ik zeg hierbij per direct mijn abonnement bij Online op!"
"Ik begrijp uw frustraties meneer, en ik kan u geen ongelijk geven als u uw abonnement wilt opzeggen. Online is in gebreke geweest. Belt u maandag even naar de klantenservice en vraag naar het storneringsformulier, u heeft recht op 3 weken teruggaaf."

Maandagochtend, klantenservice Online (weer via mobiel):
"Ik wil per direct mijn abonnement opzeggen (met uitleg)."
"Het spijt me meneer, dat is helaas niet mogelijk,wij hanteren een opzegtermijn van één maand."
"Dat interesseert me niet, ik heb al 3 weken geen internet en telefonie, dat probleem is nog steeds niet opgelost dus stel ik u in gebreke en beeindig mijn abonnement per vandaag!"
"Meneer, ik verbind u door met de technische dienst."
"Maar die wil ik helemaal niet...tuuuuut...tuuuttttt...."technische dienst, wat kan ik voor u doen?"
"Nou, eigenlijk niets, ik wou alleen mijn abonnement opzeggen."
"Geen probleem, ik verbind u weer door met de klantenservice"
"Meneer, u geeft aan dat uw livebox niet meer werkt zoals het hoort, daarvoor hebben wij de technische dienst"
"Ja, dat weet ik, daar heb ik al 2x mee gesproken maar omdat er fouten zijn gemaakt wil ik van het abo af."
"Indien er storingen zijn, zullen zij het oplossen, ik verbind u door."
(een hele boel woorden die niet voor herhaling vatbaar zijn)
"Sorry meneer, maar die mevrouw van de klantenservice snapt niet dat ik u niet eens wil spreken".
"Geen probleem, ik stuur u terug naar de klantenservice" (he he)
"Meneer, zoals ik u al zei hanteren wij een opzegtermijn van één maand, u kunt dus niet per direct opzeggen."
"Mevrouw, nogmaals...ik heb al ruim 3 weken géén internet en géén telefonie meer, wie betaalt mijn mobiele kosten voor het telkens naar het 0900 nummer bellen?"
"U heeft waarschijnlijk een storing in uw livebox, ik verbind u weer door met de technische dienst, zij kunnen u verder helpen"
"NEEEEE, ik wil de technische dienst niet meer!!!! U zorgt ervoor dat ik voor het einde van de week de schriftelijke bevestiging heb van mijn opzegging" En toen werd de verbinding verbroken...........................

De brief kwam 3 dagen later.
Maar ik krijg straks wel de rekening van m'n mobiele provider voor in totaal anderhalf uur bellen naar dat 0900 nummer van Online
Dat mens aan de telefoon snapte maar niet dat je iemand in gebreke kunt stellen en dat dat een reden is om een abonnement per direct op te zeggen pffffffffffffff.
Ze heeft ons tijdens het laatste gesprek serieus 3x met de technische dienst doorverbonden terwijl we dat niet eens wilden, het had toch geen zin, we wilden alleen het abonnement opzeggen.
Soms...héél soms wou ik maar dat ik iemand zo door de telefoon kon trekken
pi_72143724
Ik heb ook nog geen goede ervaringen met een klantenservice
Baby darling doll face honey
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:08:15 #3
69994 seto
-|||--------|||-
pi_72143727
Goedendag, U bent verbonden met de Klaagbaak. Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk doorverbonden.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_72143756
Wat een kuthoeren.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_72143778
Herkenbaar
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:10:30 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72143807
Online !!
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_72143829
pi_72143837
Terechte klacht.
Als kanker een naam had
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72143859
Je had beter akkoord kunnen gaan met een maand opzegtermijn ipv voor ¤45 te gaan bellen
pi_72143877
Whehe, wat een dom wijf had je dan aan de lijn zeg.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:12:38 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72143891
Onbegrijpelijk dat die helpdesks 'klantenSERVICE' genoemd mogen worden... (!)
pi_72143913
ZEER terechte klacht!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:13:38 #13
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_72143925
Hahaha, ik heb ook zo'n gezeik gehad met die livebox Wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben...
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:14:51 #14
131603 Afwazig
Serious business
pi_72143973
Leuk heh studenten met bijbaantjes op de 1e lijn van een helpdesk .
pi_72143985
terechte klacht.

en goed omschreven.
ik leefde helemaal met je mee.
pi_72143991
Bedrijven hanteren altijd een belscript voor dit soort zaken.

Standaard belscript:
Regel 1: het ligt aan de klant
Regel 2: als het niet aan de klant ligt, treedt regel 1 in werking.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72144088
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:15 schreef Hetiszover het volgende:
Bedrijven hanteren altijd een belscript voor dit soort zaken.

Standaard belscript:
Regel 1: het ligt aan de klant
Regel 2: als het niet aan de klant ligt, treedt regel 1 in werking.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_72144196
Ik heb op een helpdesk gewerkt, niks lekkerders dan een scheldende klant even laten uitrazen en dan vertellen dat je zo niet kan werken en dat ze mag afkoelen in de wachtrij van 30 minuten.

90% van de problemen lag overigens aan de klant, als je dat uitlegt dat zij iets verkeerd hebben gedaan, worden ze boos.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:28:54 #19
267361 mamav2
Nieuwsgierig!
pi_72144476
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:20 schreef Prosac het volgende:
Ik heb op een helpdesk gewerkt, niks lekkerders dan een scheldende klant even laten uitrazen en dan vertellen dat je zo niet kan werken en dat ze mag afkoelen in de wachtrij van 30 minuten.

90% van de problemen lag overigens aan de klant, als je dat uitlegt dat zij iets verkeerd hebben gedaan, worden ze boos.
In ons geval lag het dus wel degelijk aan de livebox, want in de brief stond dat we die mogen inleveren bij de gemeente, ze willen 'm niet eens terug.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:31:33 #20
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72144584
quote:

Ik heb al meerdere keren met een ''klantenservice' te maken gehad (helaas), maar het lag toch echt geen enkele keer aan mij.
Bij Online was het idd de LiveBox die ruk was (veel voorkomend probleem btw), en bij de PC's (Olidata, met een echt WAARDELOZE klantenservice, en Medion, met een goede klantenservice) was het gewoon iedere keer falende hardware.

Bij UPC had ik een probleem met de mediabox, en dar is toen zo'n mannetje voor langsgekomen, en nu is het wat beter (af en toe nog storing).
pi_72144716
Ik zat bij Internetplusbellen, nou was dat een drama, ala.. maar 90% lag aan het verkeerd interpreteren van de aansluitinstructies door de klant.
Verder ben ik kan ik wel zeggen dat service niet echt vooraan stond bij IPB. Klanten binnen 7 minuten helpen en anders oprotten als je te vaak daar boven zat. Zoiets komt de service ook niet ten goede, je bent vooral bezig zo snel mogelijk die klant af te schepen, vooral als je daarvoor een lange hebt gehad van 30 minuten, waardoor je gemiddelde omhoog springt.
pi_72144735
Oh.. en ik had natuurlijk ontzettend veel ongeinteresseerde collega's die zelf nauwelijks wisten wat ze deden en de grote onzin aan klanten vertelden.
pi_72144934
Morgen op marktplaats 2 liveboxen aangeboden
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:43:47 #24
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_72144939
quote:

Ik heb al vele malen meegemaakt dat men idd dacht dat het aan mij lag. De werkelijkheid was anders helaas

Echt, klantenservice, die mensen kunnen niks, ze zijn er alleen maar om mensen af te wimpelen en te frustreren... Helemaal achterlijk als je ze precies verteld wat het probleem is en dat ze dan alsnog de hele checklist afgaan
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:45:04 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_72144969
Had je het gesprek opgenomen of zo?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')