Dus als je een film niet begrijpt, is hij intellectueel? Ben jij dan niet gewoon dom? Gimme a breakquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:29 schreef -Angel- het volgende:
Wie kan mij een aantal intellectuele films noemen?
Dus niet de doorsnee film voor de lagere geschoolde bevolking van Nederland. Maar een film waarvan je zegt "zo deze film stimuleerde mijn hersencellen". Of een film die je na diverse keren te hebben gezien nog steeds niet begrijpt.
Ik ben benieuwd.
quote:Haha! TS heeft VMBO gedaan!
Kut nou heb jij het koekjequote:
Sorry Goof, delen?quote:
TS heeft de basisschool niet afgemaakt. Wat een opmaakfout zegquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:17 schreef NielsTriple het volgende:
Fok... Het enige forum in Nederland waar men trots is op topics als:
Laag opgeleiden... ...op texel.
Wat als laag-IQ aan de macht komt?
Het enige forum in Nederland waar mensen denken dat ze intellectueel zijn. Omdat ze op Fok! zitten.
Ik heb ooit een uitspraak gezien dat Fok! voor de jonge intellectuele mensch is. Waar zijn ze dan? Niet hier!
Nog een leuk voorbeeldje:
Intellectuele films.
[..]
Dus als je een film niet begrijpt, is hij intellectueel? Ben jij dan niet gewoon dom? Gimme a break
Dus:
Samenvatting: Fok!kers denken dat ze slimmer zijn dan de gemiddelde mens.
Klacht: Fok!kers denken dat ze slimmer zijn dan de gemiddelde mens.
De eerste die "Haha! TS heeft VMBO gedaan!" zegt, krijgt een koekje.
Okequote:
Dat zag ik al aan je onderschrift...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:21 schreef damsco het volgende:
Ik ben de enige FOK!er zonder enig intellectueel vermogen.
Dat denkt men niet. Men doet alsof. Voor de lol begrijp je.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:17 schreef NielsTriple het volgende:
Klacht: Fok!kers denken dat ze slimmer zijn dan de gemiddelde mens.
quote:
Jij ook altijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:21 schreef damsco het volgende:
Ik werk op de sociale werkplaats, maar heb op dit moment een uitkering. Ik ben de enige FOK!er zonder enig intellectueel vermogen.
En ja, jullie mogen mij aanraken.
Dan wel met een lange stokzweep hè, wil natuurlijk niet dat ik wordt besmet door jouw onwetendheid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:21 schreef damsco het volgende:
Ik werk op de sociale werkplaats, maar heb op dit moment een uitkering. Ik ben de enige FOK!er zonder enig intellectueel vermogen.
En ja, jullie mogen mij aanraken.
Jij bent dan de tweede, gezien dit een quote is van een andere user. Of bedoel je mijn ondertitel, dan ben je nog dommer als ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:21 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dat zag ik al aan je onderschrift...
30.quote:
quote:
haphapquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij bent dan de tweede, gezien dit een quote is van een andere user. Of bedoel je mijn ondertitel, dan ben je nog dommer als ik.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij bent dan de tweede, gezien dit een quote is van een andere user. Of bedoel je mijn ondertitel, dan ben je nog dommer als ik.
Ik wilde er niets over zeggen...quote:
Zwakkelingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:28 schreef donroyco het volgende:
Ik wilde hier een muay-toy-imititatie doen met een afbeelding van TS' dochtertje, maar aangezien mijn niveau bovengemiddeld aan dat van andere FOK!kers is, doe ik het niet..
Ruimte voor afbeelding:
[ afbeelding ]
Als jij denkt dat dat een overbite is, dan moet je je klapjosti-ogen eens goed de kost geven..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:36 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Anders heb ik hier nog wel een leuke foto, kan je ook wel iets mee denk ik:
Ooit iets aan die overbite willen doen?
Nee, ik liet alleen zien hoe het hier eraan toe gaat, en daar doe ik niet aan meequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:44 schreef NielsTriple het volgende:
Wat ben je stil, Swinkels?
Heb je geen opmerkingen meer over mijn dochter?
Nu niet terugkrabbelen, het wordt net wat leuker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, ik liet alleen zien hoe het hier eraan toe gaat, en daar doe ik niet aan mee
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef donroyco het volgende:
Mensen die het internet serieus nemen en je dan gaan opbellen_!
Ik vind inderdaad dat deze fok'ker dan ook mag laten zien hoe ruig hij is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:12 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Nu niet terugkrabbelen, het wordt net wat leuker.
Hoe is het weer in Arnhem? Hoelaat ga je morgen weg? Kom ik misschien wel ff uitzwaaien, samen met mijn dochter!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat deze fok'ker dan ook mag laten zien hoe ruig hij is.
Kom op, piemel van 21 cm, lekkere vriendin, overal over zeiken en je slaat 5 mensen in elkaar ofzo.
Dan moet Niels geen probleem zijn, toch?
Hij dacht grappig te zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maak van de gelegenheid gebruik om mijn vraag te beantwoorden
Lekker bij pizza!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:06 schreef damsco het volgende:
schultenbrau
XD is het kanker van het internet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:11 schreef Tamashii het volgende:
Ik hoor altijd dat Fok voor pubers is. XD
Dat dus, als is het bij sommigen wel op waarheid gebaseerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:22 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat denkt men niet. Men doet alsof. Voor de lol begrijp je.
:Squote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:28 schreef damsco het volgende:
[..]
XD is het kanker van het internet.![]()
![]()
Ja, zo heeft Danny jaaaaaaaren campagne gevoerd voor FOK! Je weet nooit of er een subsidietje hier of daar in zit he?quote:Ik heb ooit een uitspraak gezien dat Fok! voor de jonge intellectuele mensch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |