abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72280481
* meldt...

Ik heb even een kloon aangemaakt voor OUD, het kan zijn dat hier ook mee post maar dan zet hij wel even een in zijn post

We hebben besloten een poging te wagen, gezien onze leeftijden (40+) weten we dat eea niet al te soepel hoeft te verlopen, maar dat weerhoudt ons er niet van het toch te proberen.
pi_72281021
Soneal!!

ik slik sinds ik ben gestopt met de pil foliumzuur, slikken jullie dat ook allemaal? Weten jullie of het nog uitmaakt welk merk? Ik slik Mama Puur van VSM. ik vond het trouwens best een stap om ze te halen bij de drogist
pi_72281036
Welkom Soneal! Hopelijk gaat het 'ondanks' de leeftijd vlotjes!

En op iedereen reageren lukt niet altijd hoor, maar je kunt altijd even teruglezen en dan op iedereen reageren.

Ik heb vrijdag mijn NOD... voel weer van alles en niks. Kunnen weer kwaaltjes zijn die ergens anders door komen, maar ook positief kunnen zijn. Het blijft een lastige week, die laatste.

Suuzz, ja ik slik Gravitamon omdat die lekker klein zijn en er zit van alles in. Ben vegetariėr, dus dan kun je wel extra ijzer enzo gebruiken. Mooi meegenomen. De eerste keer dat spul kopen is even apart, maar de tweede keer al niet meer hoor. Net als met condooms. En zwangerschapstesten.
pi_72281460
Sjee, wat een nieuwe lading in een keer. Welkom allemaal!

Pff, ik snap er bij mezelf even weer eens niets van. Ik heb spotting, en mijn temperatuur is in een keer zomar omhoog. Maar ik ben net ongesteld geweest... Ik heb zo'n gevoel dat het deze maand dus ook niets gaat worden.
pi_72281684
MinnieMin, wat gek... heel vervelend zo'n lichaam die allemaal rare dingen doet.

Keshet, gefeliciteerd (en ik hoop dat wij allemaal snel mogen volgen!!)

Afgelopen donderdag en vrijdag had ik twee knal positieve ovu-testen, hebben we maar meteen gebruik van gemaakt ...

En het klussen is nog niet over, morgen krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_72281783
Ff een tijdje niet op het forum gepost, iets met geresette wachtwoorden en niet meer weten welk e-mailadres erbij hoort, maar het is gelukt

Wil een modje mijn nod op 26 september zetten?
Heb alweer een week bloedverlies achter de rug, waarna gister eindelijk de menstruatie doorzette. EInd van de week naar de gyn, ben heel benieuwd, maar ook heel spannend.

FuchsiaRoze, PinkPrincess, Lektralove, Soneal en Suuzzz welkom
Veel nieuwen hier, tijd om door te stromen naar Z&G.

Tierr; wat vervelend dat je aan de clomid zit en een hsg krijgt. Maar ik hoop voor je dat het wel gaat helpen! Wat is de reden van de clomid en de hsg?

Iedereen die door is naar de volgende ronde

Keshet; proficiat met het tweede streepje!

Minniemin; vervelend dat je lichaam zo raar doet.

Baldria; wat leuk, klussen in jullie nieuwe huis! Proficiat met de sleutel! In ieder geval wel veel afleiding
pi_72282148
even zonder echt terug te lezen wel even een voor Keshet!
Mardis, hoe was je vakantie? (je ging toch op vakantie?) Fijn dat het goed met je gaat.
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:04:49 #158
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72282351
Keshet wat goed (en heel snel toch?) gefeliciteerd

Soneal en Suuzz,welkom
Er moeten hier echt veel 2e streepjes gaan vallen hoor,heb het hier nog nooit zo druk meegemaakt het afgelopen jaar!

Ik heb voor de 3e dag een positieve ovu-test,beetje vreemd vind ik,denk namelijk gister mijn eisprong gehad te hebben,maar zeker weten doe ik dat ook niet.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72282820
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:44 schreef Poezebeest het volgende:
Tierr; wat vervelend dat je aan de clomid zit en een hsg krijgt. Maar ik hoop voor je dat het wel gaat helpen! Wat is de reden van de clomid en de hsg?
Reden is mijn erg onregelmatige cyclus (met lang niet altijd een ei) en het uitblijven van een zwangerschap na ongeveer een jaar proberen.. daarnaast zijn de zwmmers van mijn man ook niet super, dus vandaar in de medische molen.. hsg om hopelijk wat vervelende dingen uit te sluiten en de clomid om een goede eisprong op te wekken..

Voor jou ook spannend: eind van de week naar de gyn... wat verwacht je er zelf van?
(Hoe zat het ook alweer bij jou? Erg onregelmatige cyclus?)

Guess en minniemin... wat raar bij jullie... niks aan, die onzekerheid...
pi_72283072
Snap hem Tierr, hoop dat het resultaat geeft!

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten, laat het gewoon over me heen komen. Ha zei dat we een vruchtbaarheidsonderzoek zouden krijgen, ik zie het wel. Ik ben doorverwezen omdat ik vijf dagen na mijn eisprong al bloedverlies heb, teveel voor spotting, te weinig voor een echte menstruatie, tot het uiteindelijk wel echt doorzet. Maakte ik me zorgen over waarna de ha ons gelijk doorgestuurd heeft.
pi_72283238
Guess, 3 dagen positieve ovutest kan wel hoor. Dat heb ik ook weleens gehad. Dan zou hij morgen wel weer lichter moeten worden... Hij kan niet eeuwig positief blijven, tenzij het een andere reden heeft.
pi_72283574
Keshet toch nog 2 streepjes in augustus erbij!
Van Harte! Nog een weekje volhouden dan kan je je leif om de nek vliegen

Soneal welkom hoop dat jij en je ook nog 2 streepjes gaan krijgen!

PZE heel veel succes met deze laatste week! hoop dat je wachten beloond wordt

hmmm minniemin wat vervelend dat je lichaam zulke streken uithaalt

Baldria en nu maar afwachten, maar in ieder geval gefeliciteerd alvast voor morgen!

Poezebeest ook een spannend weekje dus eigenlijk voor jou, hoop dat de gyn wat duidelijkheid kan bieden

Guess, misschien heb je een extra dagje gekregen omdat grieperig was?
nee zonder dollen ik zou het niet weten, naar wat ik ervan begrepen heb testen die ovutesten Lh waardes, misschien is je ei wel geweest op dag 2 van je positieve test en heb je nu nog veel Lh?

ik heb vooral steken alsof ik ongesteld moet worden, maar zowel links als rechts geen idee wat ik daar nou van moet vinden
pi_72284857
Dank voor het warme welkom

Keshet veel plezier in Z&G en ik hoop dat er nog velen volgen
pi_72285137
Jammer Fuchsia, een snel resultaat is iedereen gegund.
Op naar de tweede poging dan maar.

Vervelend dat je alleen bent Keshet, dit is toch iets dat je graag wilt delen.

Welkom Soneal!
Niet geschoten is altijd mis, toch?
(Ik ben ook 36 dus niet meer zo jong, we zien wel of het nog lukt.
Als je wat ouder bent sta je misschien ook wat nuchterder tegenover de kans dat het niet meer gaat lukken denk ik.)

@Suuzz, ik doe mijn uiterste best om elke dag een pilletje foliumzuur te slikken maar vergeet het regelmatig.
Nou ja, beter iets dan niets.
@PZE: ik ben ook vegetarier, dus misschien moet ik ook maar aan de Gravitamon als mijn potje leeg is.
Stiekem hoop ik natuurlijk dat een nieuw potje niet nodig is.

Wat vreemd dat je lichaam zo raar doet Minniemin.
Zou het nog ontpillen kunnen zijn?

Baldria, gefeliciteerd met je nieuwe huisje!

Succes bij de gyn Poezebeest!
Ik ben heel benieuwd wat daar uitkomt.

Guess: succes met knutselen.

Veel klusplezier!
pi_72285278
@Kolonia: Gravitamon kun je ook gebruiken tijdens zwangerschap en borstvoeding ...
pi_72285653
Keshet gefeliciteerd!! mag ik vragen waar in de UK je woont?
@Suuzz: wat jij schrijft over buikpijn/krampen herken ik; helaas was het alleen de eerste 1-2 maanden en toen kwam het weer terug.
Maar bij jou hopelijk niet.
Ik slik ook foliumzuur en volgens mij maakt het niet welk merk hoor.Ik heb het Etos-merk en hiervoor een ander merk, geen idee welke.
@Guess: wat is precies zo'n ovulatietest? Zegt dat ding wanneer je vruchtbare dagen zijn?
pi_72285764
PinkPrincess; een ovulatietest reageert op het LH-hormoon. Dit maakt je lichaam aan om een eisprong te bewerkstelligen. Wanneer je een streepje krijgt op je ovulatietest weet je dat je lichaam dit hormoon aanmaakt. Je moet deze testjes een paar dagen achter elkaar doen om er achter te komen wanneer je ovuleert. Op het moment dat je test positief is zal er binnen 36 uur een eitje springen en ovuleer je. Echter is niet bij iedereen de test knalpositief, maar hier kom je alleen achter als je een paar dagen achter elkaar test.

Ben ik nog te volgen?
pi_72285840
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:09 schreef Lektralove het volgende:
u9i
PinkPrincess, met z'n knietjes tegen je buik? Zou t zo snel weer losschieten? Hmmm, maar nu ik er aan denk.., als hij over me heen klautert heb ik ook wel zoiets van, hee, niet afzetten met je voet tegen m'n buik!
Nou ja misschien schiet ik teveel door Maar mijn zoontje is nogal "enthousiast" zeg maar als hij bij me wil gaan zitten.Of hij drukt met zijn armen in mijn buik...normaal vond ik dat niet erg, maar als ik nu "nee!" zeg als hij dat doet kijkt hij heel verschrikt; ik mocht dat toch altijd doen, mama?
pi_72286121
Poezebeest, het is duidelijk!
Tnx
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:54:24 #170
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72290015
Soneal, heeeeeeeel veel succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72290606
Keshet, gefeliciteerd !!
pi_72291645
Soneal, hopelijk is t snel raak
pi_72291688
Keshet: gefeliciteerd!!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_72292151
Dag mensen,

Ik ben weer terug van vakantie (marokko). Heb een fantastische vakantie gehad. NOD is morgen, maar heb zaterdag getest. Niks.... maar ook nog niet ongesteld.
Wil zo graag....

Dinsdag weer aan het werk, terug naar het normale leven. Wil zo snel mogelijk weer terug naar marokko, ben verliefd op dat land!!

Voor iedereen een
pi_72292271
Nu ligt het misschien aan mij, maar waarom testen sommige onder jullie voor je NOD? Het lijkt me gewoon geen uitsluitsel te geven behalve als hij positief is. Maar bij een negatieve test ga je toch automatisch denken dat je misschien te vroeg getest hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')