Het Rembrandt of de Blikken bedoel jequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:38 schreef MartijnIV2008 het volgende:
mare.. bioscoop. welke is beter? die Minerva bioscoop op Velperplein 10 of die Euro Cinema op Hoogstraat 10?
Ow ja, daar wil ik ook nog eens gaan kijkenquote:Op maandag 14 september 2009 00:09 schreef -skippybal- het volgende:
Gister zowaar weer eens op de Korenmarkt geweest. Freaky Pianobar, best wel leuk
Die is niet goed hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 23:59 schreef GimmeGore het volgende:
weet iemand een goeie kapper in Arnhem?
Ik ga altijd naar die kapper op de Steenstraat die studenten knipt voor een 10tje om de puntjes te laten knippen, maar ik wil nu echt heel wat anders, dus dan ben ik ook bereid om er wat meer aan uit te geven voor meer kniptalent
B in de Beekstraat (bij het politiebureau) misschien?quote:Op zondag 13 september 2009 23:59 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ga altijd naar die kapper op de Steenstraat die studenten knipt voor een 10tje om de puntjes te laten knippen, maar ik wil nu echt heel wat anders, dus dan ben ik ook bereid om er wat meer aan uit te geven voor meer kniptalent
Ik laat mn haar altijd knippen bij Haarstudio 3000 (Rijnstraat 8), en omdat dat meestal zo snel gaat kost et me maar ¤10quote:Op zondag 13 september 2009 23:59 schreef GimmeGore het volgende:
Wat duur!! Ik ben bij Cosmo goedkoper uit!quote:Op maandag 14 september 2009 19:11 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ga altijd naar Waxx Kappers. Kost voor studenten 25,50.
Da's morgen he?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:10 schreef Vork het volgende:
Volgende week vrijdag doen? Dan heb ik toch nog een paar mensen op bezoek die later nog wel weer een keer de stad in willen.
Klopt, maar als je een keer wat nieuws wilt, kan je daar binnenlopen en ze fixen het gewoon voor jequote:Op maandag 14 september 2009 19:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat duur!! Ik ben bij Cosmo goedkoper uit!
Ja daar ben ik ook wel eens bijgeweest, is erg indrukwekkend inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:13 schreef Sander het volgende:
Also, ik was vanavond bij de airborne herdenking in de berenkuil. Indrukwekkend om te zien. Heb er iig één mooie foto geschoten, en die wilde ik ff delen.
[ link | afbeelding ]
licht eraan wat je precies wilt, voor millimeteren en contouren kun je het beste of naar chez daudi op suikerland 2 (malburger), of naar kapper Curt, ik weet alleen niet waar die precies zit, volgens mij ook op de steenstraat, zo'n antilliaan volgens mij.quote:Op zondag 13 september 2009 23:59 schreef GimmeGore het volgende:
Zag er net toevallig ook nog iets over op 't nieuws, maar die herdenking is echt geheel langs me heen gegaan vandaag... Anders zou ik er ook nog wel even wat foto's hebben geschoten denk ik.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:13 schreef Sander het volgende:
Also, ik was vanavond bij de airborne herdenking in de berenkuil. Indrukwekkend om te zien. Heb er iig één mooie foto geschoten, en die wilde ik ff delen.
[ link | afbeelding ]
ja, oke. maar ik kom niet verder dan 1x per jaar dooie puntjes knippenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:51 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Klopt, maar als je een keer wat nieuws wilt, kan je daar binnenlopen en ze fixen het gewoon voor jeWeten ze precies daar. Er werken allerlei verschillende kappers met andere stijlen, goede tent.
Goed, ik had eigenlijk nog naar de Klarenmarkt gewild, maar ik denk dat ie nu al zo goed als afgelopen isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |