Mocht er een prijs op het lot vallen dan gaat de SSRE uiteraard lekker cashen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:49 schreef Flaccid het volgende:
Ik ga naar de SSRE ontgroening deze vrijdag, en moet ongelofelijk veel wazige tulie meenemen. Ook zie ik bij superveel mensen dat ze een kraslot/staatslot moeten meenemen. Wat doen ze daarmee eigenlijk? Verder moet ik nog meenemen, die ik nog niet heb:
--lijstje--
Waar gaan jullie ontgroenen?
Van het prijzengeld krijgen de eerstejaars gratis bier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:57 schreef FerreroNutella het volgende:
[..]
Mocht er een prijs op het lot vallen dan gaat de SSRE uiteraard lekker cashen.
Ach joh, Eindhovenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:59 schreef NightH4wk het volgende:
http://www.ssre.nl/index.php?q=gallery&g2_itemId=1156
Omg, als ze nou bij het AHC of ASV aangesloten waren.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:07 schreef AlphaOmega het volgende:
Ontgroening. Je bent volwassen, gaat studeren, om je vervolgens aan te sluiten bij een kudde kleuters. En dan moet ik direct sorry zeggen voor de belediging aan echte kleuters. Misschien is een kudde losers een beter woord.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:07 schreef AlphaOmega het volgende:
Ontgroening. Je bent volwassen, gaat studeren, om je vervolgens aan te sluiten bij een kudde kleuters. En dan moet ik direct sorry zeggen voor de belediging aan echte kleuters. Misschien is een kudde losers een beter woord.
Lullig als t jouw staatslot was en je loopt zo 27 miljoen misquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Van het prijzengeld krijgen de eerstejaars gratis bier.
AHC of ASV?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:59 schreef NightH4wk het volgende:
http://www.ssre.nl/index.php?q=gallery&g2_itemId=1156
Omg, als ze nou bij het AHC of ASV aangesloten waren.
De paarse trui moet je aan + das. De rode maillot doe je om je snikkel. De badmuts is voor om de bloempot, die wordt vervolgens ingesmeerd met desinfecterende zeep. Die douwen ze dan in je reet met het plantenschepje moet je vervolgens je staatslotnummer in beton kerven. Als je klaar ben mag je het weer uitpoepen. Tot slot moet ieder zijn eigen badmuts keurig schoonlikken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:49 schreef Flaccid het volgende:
Ik ga naar de SSRE ontgroening deze vrijdag, en moet ongelofelijk veel wazige tulie meenemen. Ook zie ik bij superveel mensen dat ze een kraslot/staatslot moeten meenemen. Wat doen ze daarmee eigenlijk? Verder moet ik nog meenemen, die ik nog niet heb:
--lijstje--
Waar gaan jullie ontgroenen?
Van mij krijgen ze max 5 miljoen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:15 schreef GlowMouse het volgende:
Met een hele grote groep staatsloten kopen is wel het domste wat je kunt doen, dan kun je beter alles gelijk in een bierpot stoppen.
Als je hem moet afgeven krijg je geen ene flikker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Van mij krijgen ze max 5 miljoen.
Nee klopt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:21 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Als je hem moet afgeven krijg je geen ene flikker.
Algemeen ... corps en Algemenen studenten verenigingen.quote:
Sadistquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:29 schreef AlphaOmega het volgende:
Wat trouwens met die staatsloten wel erg grappig zou zijn is om die feuten het lotnummer te laten opschrijven, en dan de loten op te fikken. Tof als er een grote prijs op valt.
AHC is geen corps en maak je niet druk in Eindhoven heb je geen corpsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:30 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Algemeen ... corps en Algemenen studenten verenigingen.
Die eerste valt zowiezo af, wil niet bij een corps.
Mjah, eigenlijk ben ik best goed geworden in het naaien van studenten gedurende mijn studie.... wat ziek eigenlijk...quote:
Nee klopt je hebt alleen een nep corps.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
AHC is geen corps en maak je niet druk in Eindhoven heb je geen corps
SSRE dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:49 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee klopt je hebt alleen een nep corps.
Inderdaad, das totaal incapabel. Een hele stapel niet door jou aangeschafte krasloten openkrassen is echter wel een erg leuke bezigheid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:15 schreef GlowMouse het volgende:
Met een hele grote groep staatsloten kopen is wel het domste wat je kunt doen, dan kun je beter alles gelijk in een bierpot stoppen.
Dat is een neukpartij van een pad. Lol, zoek maar alvast 2 paddenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:19 schreef Apfelsaft het volgende:
Op mijn lijst staat dat ik een "amplexus" moet meenemen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:51 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Dat is een neukpartij van een pad. Lol, zoek maar alvast 2 padden
HAHAHAHAAHAHAHH!!!11!EINZ!11!!DU HAS EIN GARPJE GEMACHT!1;DD:Dquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:55 schreef UltraR het volgende:
Ik las:
"Ontgroeningen, rare lijstjes en kanslozen"
Geeft niet jongen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:36 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Mjah, eigenlijk ben ik best goed geworden in het naaien van studenten gedurende mijn studie.... wat ziek eigenlijk...
Een neutje is toch gewoon een borrel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef Reflectionne het volgende:
TVP ben benieuwd..
Ik weet nog rare dingen die ik mee moest nemen:
Thee zakje
Kraslot ook
Prei
Neutje
Weet nog steeds niet wat een neutje is..
Nee dat dacht ik ook, maar was het niet.. We mochten ook geen drank meenemen..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:07 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Een neutje is toch gewoon een borrel?
Aller Heiligen Convent (O.a. Veritas in Utrecht, Laurentius in Rotterdam, Virgiel in Delft en het neppe corps in Tilburg)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:30 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Algemeen ... corps en Algemenen studenten verenigingen.
Die eerste valt zowiezo af, wil niet bij een corps.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:54 schreef Meerkat het volgende:
- open maar een topic over ontgroeningen in het algemeen ipv deze te verpesten -
Als het goed is heeft hij nu dispuutsontgroeningen en is zijn reguliere ontgroening voorbij.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:58 schreef dikkekaas het volgende:
Vriend van me is ingeloot bij het corps in Amsterdam, heb tot nu toe nog weinig van 'm gehoord, ben benieuwd of hij nog leeft
Schrijf je ook je naam op kras- en staatsloten die je aan iemand anders cadeau doet ofzo?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:21 schreef s0k het volgende:
Gewoon je naam op je (kras)loten schrijven. Kunnen ze het niet innen boven een bepaald bedrag zonder dat jij er bij bent.
Dat is een ander gevalquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Schrijf je ook je naam op kras- en staatsloten die je aan iemand anders cadeau doet ofzo?
Nee, je paklijst bestaat gewoon uit al deze objecten die je mee moet nemen, die krasloten kosten maar een euro. Als je niet accepteert dat de desbetreffende vereniging op deze omslachtige wijze wat bij probeert te verdienen, moet je maar niet lid worden. Die paar euro staat in schril contrast met wat de rest van de ontgroening je kost namelijk.quote:
Of ze nou het inschrijfgeld van 150 naar 155e verhogen of dit doen maakt mijns insziens ook geen zak uit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:11 schreef s0k het volgende:
Ach, dat is jouw visie erop. Krasloten op een paklijst blijft gewoon ronduit knorrig
En jij bent van?quote:gewoon ronduit knorrig
TS was het leuk?quote:
Ik zeg alleen: 't ging goed en ik werd vies.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:51 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Hoe ging 't? Wat moest je doen?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:47 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik zeg alleen: 't ging goed en ik werd vies.
Haha klopt helemaal,,een aantal vrienden van mij is hetzelfde gebeurd: 'S avonds om 10/11 uur melden en als je naam niet wordt opgeroepen, mag je lekker met tas en al naar huis. Gelukkig voor hen was er een 2e inlotingsronde en hebben ze de reguliere ontgroening overleefd en volgt nu het dispuutsontgroening.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als het goed is heeft hij nu dispuutsontgroeningen en is zijn reguliere ontgroening voorbij.
Overigens is dat loten daar erg gemeen, iedereen moet 's avonds laat met volledige paklijst melden en dan worden er zo'n 400 naar huis gestuurd.
Pauperverenigingen hebben altijd maar een ontgroening van korte duurquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar je bent maar een paar dagen weggeweest
Sowieso is lid worden in Utrecht supermooiquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha klopt helemaal,,een aantal vrienden van mij is hetzelfde gebeurd: 'S avonds om 10/11 uur melden en als je naam niet wordt opgeroepen, mag je lekker met tas en al naar huis. Gelukkig voor hen was er een 2e inlotingsronde en hebben ze de reguliere ontgroening overleefd en volgt nu het dispuutsontgroening.
OT: Er was hier op dit topic ook een pauper die zn zus uitlachte omdat zij in Utrecht lid wordt. Waarom lach je pauper? Utrecht is nog altijd studentenstad nummer 1! Je kan er vast niet tegen dat jij ergens in Tilburg of Venlo of iets dergelijks je MBO/HBO moet doen
Wat een onsamenhangend verhaal. Ik zeg: het zal wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
ah, de utrechtfanaticus bedoelde mij
ik lach haar heul niet uit, ze moet lekker doen wat ze zelf wil, al gaat ze dan niet bij een corporale vereniging geloof ik, dat niet![]()
desloeg op de debiele dingen die ze mee moet nemen, niets negatiefs bedoeld aan
gewoon 'hilariteit'. Dat ik het niet leuk vind en doe zegt niet dat ik het haar niet gun hoor
dus doe maar weer gewoon lief en aardig zonder meteen allerlei ongefundeerde vooroordelen te posten. Een blik in mijn profiel ontkracht namelijk alleste beginnen met het feit dat ik een vrouw ben
Ga zaterdag bij zuslief langs =O* ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen heeft. Het is niets voor mij, maar zij is er wel een type voor.en nee, ook dat is niet negatief bedoeld, ik ken mn zusje alleen wat beter dan jullie
bedoelde je zeker dat hak op de tak gespring van je?quote:ontkracht namelijk alles
ik kan je verzekeren dat als het je echt leuk lijkt, je die ontgroening op de koop toe moet nemen. Later denk je er nooit meer negatief aan terug, sterker nog, je refereert later alleen maar positief aan de hilarische dingen van die dagen/weken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:14 schreef MoneyTalks het volgende:
Ach, zo'n studentenvereniging lijkt me best gezellig, maar ik heb geen zin in een ontgroening en verdere verplichtingen, dat soort dingen staan namelijk haaks op gezelligheid.
Word!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ik kan je verzekeren dat als het je echt leuk lijkt, je die ontgroening op de koop toe moet nemen. Later denk je er nooit meer negatief aan terug, sterker nog, je refereert later alleen maar positief aan de hilarische dingen van die dagen/weken.
dan zou ik bij een of andere alfa studie het vak ' begrijpend lezen ' even volgen, want zo moeilijk is het allemaal niet:quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat een onsamenhangend verhaal. Ik zeg: het zal wel.
Met dat
[..]
bedoelde je zeker dat hak op de tak gespring van je?
Utrecht is 2.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha klopt helemaal,,een aantal vrienden van mij is hetzelfde gebeurd: 'S avonds om 10/11 uur melden en als je naam niet wordt opgeroepen, mag je lekker met tas en al naar huis. Gelukkig voor hen was er een 2e inlotingsronde en hebben ze de reguliere ontgroening overleefd en volgt nu het dispuutsontgroening.
OT: Er was hier op dit topic ook een pauper die zn zus uitlachte omdat zij in Utrecht lid wordt. Waarom lach je pauper? Utrecht is nog altijd studentenstad nummer 1! Je kan er vast niet tegen dat jij ergens in Tilburg of Venlo of iets dergelijks je MBO/HBO moet doen
Allereerst ChefFrituurVetPet, uiteraard heb je gelijk dat lid worden in Utrecht superWooo isquote:Op woensdag 2 september 2009 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan zou ik bij een of andere alfa studie het vak ' begrijpend lezen ' even volgen, want zo moeilijk is het allemaal niet:
ik lach mijn zusje niet uit
ik plaatste devanwege de hilariteit om de spullen die er mee genomen moeten worden
ik ben benieuwd hoe zij het heeft gehad
want ik vind haar wel een verenigingstype
verder ontkracht mijn profiel de vooroordelen dat ik MBO/HBO in Venlo of Tilburg zou doen en een 'hij' zou zijnzo, en nu weer lief doen allemaal
Je haalt het lekker uit de context, alsof ze in die drie uur niks anders deden dan staan/zitten. Ik ben niet bij Lanx ontgroend maar kan vrijwel met zekerheid zeggen dat ze in die tijd mores, liedjes of andere dingen die bij het verenigingsleven komen kijken, kregen aangeleerd. Dat je daarbij niet praat is omdat je bezig bent ofwel met luisteren naar een spreker, ofwel met zingen. Niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:19 schreef Kassaa het volgende:
Iemand bij mij in de studie die lid aan het worden is van Lanx, ze mochten een week niet met elkaar praten, moesten o.a. drie uur achter elkaar staan om vervolgens drie uur in kleermakerszit te zitten, zonder te praten.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:47 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik zeg alleen: 't ging goed en ik werd vies.
quote:Chocoladeletters liggen al sinds september in de Nederlandse schappen. Alle letters, in verschillende maten en diverse smaken zijn verkrijgbaar: wit, melk, puur, met noten, zonder noten. De chocolaterieën staan vol met ambachtelijk gemaakte letters met chique versiering. In het buitenland liggen chocoladeletters jammer genoeg niet voor het oprapen. Maar je kunt natuurlijk zelf aan de slag gaan.
Ook in Nederland willen sommige feestvierders hun eigen chocoladeletter maken, zodat ze een bijzonder cadeau hebben voor vrienden of familie. Bij chocolaterie De Lelie in Delft kun je leren hoe dat moet. Na sluitingstijd wacht chocolatier Desiree de chocoladeliefhebbers in de winkel op.
Met of zonder vorm
Zelf chocoladeletters maken in de chocolaterie blijkt vrij makkelijk. De chocola is al gemaakt en wordt met machines op de juiste temperatuur gesmolten. Met behulp van lettervormen worden perfecte chocoladeletter gevormd. Zonder vorm kunnen de traditionele chocoladeletters met de typerende strepen niet worden gemaakt. Maar Desiree weet te vertellen dat men met gesmolten chocolade in een spuitzak zelf een letter kan maken. "Belangrijkste is dat de chocola op de goede manier en op de juiste temperatuur gesmolten wordt."
Chocolade smelten
Om zelf chocolade te laten smelten, is de 'aubainmarie-methode een uitkomst. Daarvoor gebruik je twee pannen op elkaar. De onderste pan is gevuld met water dat je op het vuur lichtjes aan de kook brengt. De tweede pan komt daar bovenop en mag met de bodem het zachtjes kokende water aanraken, maar niet de bodem van de onderste pan. Brokkel chocoladerepen in deze pan en roer het regelmatig . Zorg vóór gebruik dat alle keukengerei droog is. Eén druppel water kan de chocolade verpesten.
Desiree waarschuwt dat de chocolade ook niet te warm mag worden. Wat de juiste temperatuur is, hangt af van welke chocolade je gebruikt. Voor melkchocolade is dat 30 graden (Celsius) , voor puur 32 graden en witte chocola 28 graden. Pas als de chocolade op de juiste temperatuur is, kan het worden gebruikt
Letter schrijven
Schep de gesmolten chocolade in een spuitzak. Deze kan ook gemaakt worden met bakpapier. (Klik hier voor de (Engelstalige) instructies voor het maken van een spuitzak.) Maak op een plaat, bedekt met bakpapier een letter naar keuze en laat de chocola hard worden. In de koeling gaat dit het snelst. "Maar", waarschuwt Desiree, "chocolade neemt in de koelkast smaken van andere voedingswaren over. Plaats het daarom liever niet in de koeling met ander eten."
Versieren
Dan komt het leukste onderdeel. Tijd om de letter op persoonlijke wijze te versieren. Daarvoor wordt de overbleven gesmolten chocolade gebruikt. Doe dit in een spuitzak en 'teken' ermee op de verharde chocoladeletter. Gebruik verschillende smaken voor een mooi effect. Met een beetje gesmolten chocolade kunnen ook noten op de letter worden geplakt. "Chocolade is de lekkerste lijm ter wereld", zegt Desiree vrolijk. De grootste uitdaging van het zelf maken van een chocoladeletter is om niet al tijdens de bereiding de chocola je vingers af te likken.
Alsof ik daar nog tijd voor heb, ik moet ook nog kralen rood en roze kralen voor mijn fiets vinden, uilenbal vinden enz enz.quote:
Minerva.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:21 schreef S.C.Vindicat het volgende:
Niet te druk maken om die zooi die je mee moet nemen, nu hebben ze je al op de plek die ze hebben willen: angst inboezemen. Die meuk heb je vaak niet eens nodig.
Welke vereniging ga je bij?
En onthoud: elke minuut is er één!
Op die fiets. Waarom doe jij eigenlijk pas met het NKT mee Gers?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:27 schreef gers het volgende:
dat we het gewoon moeten uitzingen , verstand op nul en de uren aftellen
Maar de kans op een huis in Nijmegen is toch groter als je bij een vereniging zit?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:32 schreef gers het volgende:
ik woonde eerder nog niet in Nijmegen en vond dat ik dat niet voldoende bij de vereniging kon zijn
Minerva is eenzeer koninklijke keus. Je moet je niet te druk maken tijdens die periode omdat het sowieso kut gaat worden, maar aan alles komt een einde. NKT is wel klote dat je waarschijnlijk met vrij weinig man bent, waardoor je je ook niet echt 'achter de groep kan verschuilen' (en geloof me dat is soms heer-lijk!) Nog een tip: ga ook niet al te goed je best doen als hun iets vragen. Hoe gekker/ meer moeite jij doet voor hun, hoe vaker jij de speelbal gaat worden. Durf ook gewoon een keer uit je slof te schieten, gewoon even laten voelen dat je een mening hebt. Dáár scoor je punten mee.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Minerva.
Hoe bedoel je dat?
En tja, dat is het grote nadeel van NKT. Augustinus is nu al klaar dus daar kan je ook niet meer voor kiezen..
Ahh, dank je wel voor de tips. Een studiegenote die tijdens de KMT meedeed zei dat er nu al 50 na-inschrijvingen waren. In tegenstelling tot de normaal zo'n 20. Maar goed, dat is nog niks in vergelijking met de 300 die tijdens de KMT meededen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:34 schreef S.C.Vindicat het volgende:
[..]
Minerva is eenzeer koninklijke keus. Je moet je niet te druk maken tijdens die periode omdat het sowieso kut gaat worden, maar aan alles komt een einde. NKT is wel klote dat je waarschijnlijk met vrij weinig man bent, waardoor je je ook niet echt 'achter de groep kan verschuilen' (en geloof me dat is soms heer-lijk!) Nog een tip: ga ook niet al te goed je best doen als hun iets vragen. Hoe gekker/ meer moeite jij doet voor hun, hoe vaker jij de speelbal gaat worden. Durf ook gewoon een keer uit je slof te schieten, gewoon even laten voelen dat je een mening hebt. Dáár scoor je punten mee.
maar is het ook doordeweeks volgende week? Mag je dan wel naar college e.d.? Kan je namelijk lekker de drukfeut uithangen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh, dank je wel voor de tips. Een studiegenote die tijdens de KMT meedeed zei dat er nu al 50 na-inschrijvingen waren. In tegenstelling tot de normaal zo'n 20. Maar goed, dat is nog niks in vergelijking met de 300 die tijdens de KMT meededen.
Ja, het is vanaf zaterdag t/m volgende week zondag. Kan gewoon naar college, zou dan wel al mijn spullen mee moeten nemen, dat is wel erg irritant.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:53 schreef S.C.Vindicat het volgende:
[..]
maar is het ook doordeweeks volgende week? Mag je dan wel naar college e.d.? Kan je namelijk lekker de drukfeut uithangen.
ik gebruikquote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Allereerst ChefFrituurVetPet, uiteraard heb je gelijk dat lid worden in Utrecht superWooo is
En nu jij Motorbloempje:
Ik moet wel zeggen dat ik inderdaad fout zat, ik dacht zeer zeker dat je een ''hij'' was, mijn excuses. Maar zowel je uitleg als je verhaal is mij niet echt al te duidelijk en raakt kant noch wal. Je vindt je zusje wel het type ervoor maar je gebruikt een emoticon op verkeerde wijze. Blijkbaar ben ik ook niet de enige die het niet snapt, maar het is goed zo. Ik zal weer lief doen
Houdoe
Natuurlijk, studente uit mijn groep zei ook dat dat ze maar een klein gedeelte nodig had.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:44 schreef Florian_ het volgende:
De helft van die lijst heb je in de praktijk niet nodig. Die krasloten die je bijvoorbeeld moet kopen nemen ze gewoon in. Vervolgens hebben ze ~200 krasloten, en hopen ze dat ze iets winnen. Het wordt verder niet gebruikt voor je ontgroening. Zo is het met meer dingen. Als je binnenkomt staan er gewoon grote bakken waar je alles in moet gooien.
Ga er maar vanuit dat je niet na college gaat. De enige relaxte dingen in de NKT zijn overdag als je college hebt.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, het is vanaf zaterdag t/m volgende week zondag. Kan gewoon naar college, zou dan wel al mijn spullen mee moeten nemen, dat is wel erg irritant.
Relaxte dingen in een NKT? Grapjas. In de NKT moeten alle mores, liederen, sociëteitsregels er in één week ingestampt worden ipv twee. Daarnaast krijg je uiteraard de nodige zure sessies e.d. Tijdens de KMT is er ook nog wel tijd voor leuke dingen, maar in de NKT...nee. Je zult dus blij zijn dat je nog naar college mag.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat je niet na college gaat. De enige relaxte dingen in de NKT zijn overdag als je college hebt.![]()
Bier gehaald voor de feuten? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
maar neem aan dat je wel de lul bent als je het niet meeneemt en dat ze opletten dat iedereen alles bij zich heeft en in die bakken deponeert?
wat gebeurt er met die krasloten eigenlijk? Als er wat op zit, wordt daar dan bier voor de hele groep van gehaald ofzo?
Ik heb volgende week maar 10 uur college ofzo. Daarnaast ben ik blij dat ik nog naar college kan, zoals Florian al zegt. Er werd vanmiddag bij de NKT bijstand gezegd dat er voldoende nachtrust was en goed eten, maar of dat echt zo is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat je niet na college gaat. De enige relaxte dingen in de NKT zijn overdag als je college hebt.![]()
Krasloten had ik niet bij me dus die moest ik gewoon later alsnog inleveren op straffe van het moeten halen van 2 meter.
Ik sliep tijdens de KMT een uurtje of 6 per nacht, best te doen dus. Het eten is ronduit kut.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:34 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb volgende week maar 10 uur college ofzo. Daarnaast ben ik blij dat ik nog naar college kan, zoals Florian al zegt. Er werd vanmiddag bij de NKT bijstand gezegd dat er voldoende nachtrust was en goed eten, maar of dat echt zo is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |