SSRE dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:49 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee klopt je hebt alleen een nep corps.
Inderdaad, das totaal incapabel. Een hele stapel niet door jou aangeschafte krasloten openkrassen is echter wel een erg leuke bezigheid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:15 schreef GlowMouse het volgende:
Met een hele grote groep staatsloten kopen is wel het domste wat je kunt doen, dan kun je beter alles gelijk in een bierpot stoppen.
Dat is een neukpartij van een pad. Lol, zoek maar alvast 2 paddenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:19 schreef Apfelsaft het volgende:
Op mijn lijst staat dat ik een "amplexus" moet meenemen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:51 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Dat is een neukpartij van een pad. Lol, zoek maar alvast 2 padden
HAHAHAHAAHAHAHH!!!11!EINZ!11!!DU HAS EIN GARPJE GEMACHT!1;DD:Dquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:55 schreef UltraR het volgende:
Ik las:
"Ontgroeningen, rare lijstjes en kanslozen"
Geeft niet jongen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:36 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Mjah, eigenlijk ben ik best goed geworden in het naaien van studenten gedurende mijn studie.... wat ziek eigenlijk...
Een neutje is toch gewoon een borrel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef Reflectionne het volgende:
TVP ben benieuwd..
Ik weet nog rare dingen die ik mee moest nemen:
Thee zakje
Kraslot ook
Prei
Neutje
Weet nog steeds niet wat een neutje is..
Nee dat dacht ik ook, maar was het niet.. We mochten ook geen drank meenemen..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:07 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Een neutje is toch gewoon een borrel?
Aller Heiligen Convent (O.a. Veritas in Utrecht, Laurentius in Rotterdam, Virgiel in Delft en het neppe corps in Tilburg)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:30 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Algemeen ... corps en Algemenen studenten verenigingen.
Die eerste valt zowiezo af, wil niet bij een corps.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:54 schreef Meerkat het volgende:
- open maar een topic over ontgroeningen in het algemeen ipv deze te verpesten -
Als het goed is heeft hij nu dispuutsontgroeningen en is zijn reguliere ontgroening voorbij.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:58 schreef dikkekaas het volgende:
Vriend van me is ingeloot bij het corps in Amsterdam, heb tot nu toe nog weinig van 'm gehoord, ben benieuwd of hij nog leeft
Schrijf je ook je naam op kras- en staatsloten die je aan iemand anders cadeau doet ofzo?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:21 schreef s0k het volgende:
Gewoon je naam op je (kras)loten schrijven. Kunnen ze het niet innen boven een bepaald bedrag zonder dat jij er bij bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |