Nee, maar we waren er toch alquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:40 schreef bixister het volgende:
ah, maar dan tel je de reis niet mee zeker.
ik hou het bij vissen etenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:40 schreef chacama het volgende:ik ga ook weer aan het werk. Was erg blij dat ik het madenverhaal pas na de lunch had gelezen.... pfffff *ril*
en dat ik blij ben dan mijn man niet van vissen vangen houdt. Wij houden het bij vissen houden.
Nee hoor dat is als je je PI wil aanpassen. Als je eerst geen PI hebt bij het openen van een topic en dat edit, dan staat er geen TI maar wel een PI.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:52 schreef E.T. het volgende:
topic en posticoon van de OP verschillen![]()
volgens mij maak je geschiedenis, bix!
ja, posticon kon ik nog wel editten, maar helaas veranderde het topicicon niet meteen mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:52 schreef E.T. het volgende:
topic en posticoon van de OP verschillen![]()
volgens mij maak je geschiedenis, bix!
Ehhhhhhhhhh.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:58 schreef Lois het volgende:
[..]
Nee hoor dat is als je je PI wil aanpassen. Als je eerst geen PI hebt bij het openen van een topic en dat edit, dan staat er geen TI maar wel een PI.
Volgen jullie me nog?
Van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:58 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
kreeg net een sms-je dat mijn vriendinnetje (38 wk) zwanger met spoed naar zkh moest...
*wacht op nieuws*
Hm, sinds ik gehoord heb dat daar wormen in kunnen zitten eet ik die éééécht niet meer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik hou het bij vissen eten
net twee broodjes haring op
Haha, ik lees het nu, waarschijnlijk sta je zo voor de deur!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:49 schreef Estrys het volgende:
Ik ben naar PM-girl voor een meet. Ben benieuwd naar Huupje en er zit heul geen F5 knop op mn Iphone![]()
Ik dus ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:07 schreef Moonah het volgende:
Veel plezier Estrys en PM. Wat leuk!
En ik ga dat madenverhaal eens even teruglezen, ben nu wel benieuwd.
van kapitein_pannekoekquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
Jij lag naast mij?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:30 schreef bixister het volgende:
[..]
ik dus ook!(nou ja, wel wat gepraat, maar niet gegild of gescholden). in de kamer naast me was dat wel anders...
Oh yayquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:21 schreef _evenstar_ het volgende:
TF kan ik wel doen, ga toch niet wegals je wilt
Ik was verre van zen, maar ook niet aan het schelden ofzo. Ik was me toch te bewust van alles geloof ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Jij lag naast mij?![]()
Ik ging wel tekeer![]()
Waarop de zuster zei: Mevrouw, kunt u op uw woorden letten, dit is een christelijk ziekenhuis![]()
Dat moet je vooral tegen een barende vrouw zeggen
haha je hebt haar toch wel meteen stijf gevloekt he?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:21 schreef easy-going het volgende:
Jij lag naast mij?![]()
Ik ging wel tekeer![]()
Waarop de zuster zei: Mevrouw, kunt u op uw woorden letten, dit is een christelijk ziekenhuis![]()
Dat moet je vooral tegen een barende vrouw zeggen
hahaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:21 schreef easy-going het volgende:
Nee hoor! Maar heb er wel zin in!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:20 schreef Vlindur het volgende:
Asy, fijne vakantie meid! Ben je al zenuwachtig voor morgen?
Ze hebben er eentje in Brunssum geopendquote:
Volgens mij had ik zo'n pleeg gewoon een schop gegeven tijdens mijn bevalling! Ik heb bij Merel echt ontzettend gescholden en geschreeuwdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:32 schreef bixister het volgende:
lily, neeee echt??! belachelijk!verman jezelf een beetje! mijn mond valt hier echt van open.
zit er in helmond ook eentje? Waar?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:33 schreef _evenstar_ het volgende:
hier in helmond zit er ook een, maar ik heb sms dienst dus![]()
![]()
Ik vond die van heerlen trouwens lekkerder als die in maasticht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |