Nee, maar we waren er toch alquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:40 schreef bixister het volgende:
ah, maar dan tel je de reis niet mee zeker.
ik hou het bij vissen etenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:40 schreef chacama het volgende:ik ga ook weer aan het werk. Was erg blij dat ik het madenverhaal pas na de lunch had gelezen.... pfffff *ril*
en dat ik blij ben dan mijn man niet van vissen vangen houdt. Wij houden het bij vissen houden.
Nee hoor dat is als je je PI wil aanpassen. Als je eerst geen PI hebt bij het openen van een topic en dat edit, dan staat er geen TI maar wel een PI.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:52 schreef E.T. het volgende:
topic en posticoon van de OP verschillen![]()
volgens mij maak je geschiedenis, bix!
ja, posticon kon ik nog wel editten, maar helaas veranderde het topicicon niet meteen mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:52 schreef E.T. het volgende:
topic en posticoon van de OP verschillen![]()
volgens mij maak je geschiedenis, bix!
Ehhhhhhhhhh.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:58 schreef Lois het volgende:
[..]
Nee hoor dat is als je je PI wil aanpassen. Als je eerst geen PI hebt bij het openen van een topic en dat edit, dan staat er geen TI maar wel een PI.
Volgen jullie me nog?
Van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:58 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
kreeg net een sms-je dat mijn vriendinnetje (38 wk) zwanger met spoed naar zkh moest...
*wacht op nieuws*
Hm, sinds ik gehoord heb dat daar wormen in kunnen zitten eet ik die éééécht niet meer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik hou het bij vissen eten
net twee broodjes haring op
Haha, ik lees het nu, waarschijnlijk sta je zo voor de deur!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:49 schreef Estrys het volgende:
Ik ben naar PM-girl voor een meet. Ben benieuwd naar Huupje en er zit heul geen F5 knop op mn Iphone![]()
Ik dus ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:07 schreef Moonah het volgende:
Veel plezier Estrys en PM. Wat leuk!
En ik ga dat madenverhaal eens even teruglezen, ben nu wel benieuwd.
van kapitein_pannekoekquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
Jij lag naast mij?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:30 schreef bixister het volgende:
[..]
ik dus ook!(nou ja, wel wat gepraat, maar niet gegild of gescholden). in de kamer naast me was dat wel anders...
Oh yayquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:21 schreef _evenstar_ het volgende:
TF kan ik wel doen, ga toch niet wegals je wilt
Ik was verre van zen, maar ook niet aan het schelden ofzo. Ik was me toch te bewust van alles geloof ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Jij lag naast mij?![]()
Ik ging wel tekeer![]()
Waarop de zuster zei: Mevrouw, kunt u op uw woorden letten, dit is een christelijk ziekenhuis![]()
Dat moet je vooral tegen een barende vrouw zeggen
haha je hebt haar toch wel meteen stijf gevloekt he?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:21 schreef easy-going het volgende:
Jij lag naast mij?![]()
Ik ging wel tekeer![]()
Waarop de zuster zei: Mevrouw, kunt u op uw woorden letten, dit is een christelijk ziekenhuis![]()
Dat moet je vooral tegen een barende vrouw zeggen
hahaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:21 schreef easy-going het volgende:
Nee hoor! Maar heb er wel zin in!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:20 schreef Vlindur het volgende:
Asy, fijne vakantie meid! Ben je al zenuwachtig voor morgen?
Ze hebben er eentje in Brunssum geopendquote:
Volgens mij had ik zo'n pleeg gewoon een schop gegeven tijdens mijn bevalling! Ik heb bij Merel echt ontzettend gescholden en geschreeuwdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:32 schreef bixister het volgende:
lily, neeee echt??! belachelijk!verman jezelf een beetje! mijn mond valt hier echt van open.
zit er in helmond ook eentje? Waar?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:33 schreef _evenstar_ het volgende:
hier in helmond zit er ook een, maar ik heb sms dienst dus![]()
![]()
Ik vond die van heerlen trouwens lekkerder als die in maasticht
Ja, echt. Stomme trutquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:32 schreef bixister het volgende:
lily, neeee echt??! belachelijk!verman jezelf een beetje! mijn mond valt hier echt van open.
haha, anti-ontsluitings verplegingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:42 schreef bixister het volgende:
toen hij weg was was ik echt opgelucht en kon ik gaan baren.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:46 schreef lily het volgende:
[..]
haha, anti-ontsluitings verpleging
hoe irriteer ik de barende vrouw, les 1
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:55 schreef Igraine het volgende:
[..]
![]()
Sommige, inderdaad ja.
Bij mijn eerste bevalling zat er een dikke surinaamse verpleegster aan mijn bed, terwijl ik aan de CTG lag, en op de verkeerde afdeling. Dat was onze eigen schuld, overigens
Zij zei, met een dik surinaams accent "Je hebt geen weeën, je ademt verkeerd, daarom voel je je niet lekker"
![]()
![]()
Kon je het beter zelf doen joh...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:56 schreef Kleurdoos het volgende:
ik hoefde verder gelukkig ook niet te schreeuwen tijdens de bevalling..alleen klonk het persen wat raar, maar toen zei de zuster dat ik ook niet nog eens keelpijn wilde dus beter mn mond kon houden *grijns*
en toen was ik muisstil
om me heen lagen 5 vrouwen te bevallendus t was een tof concert
(en daarom moest ik 2 uur lang wachten op mn hechtingen ;') )
nou, iddquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Kon je het beter zelf doen joh...
pff inderdaad..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, ja, zo heb ik dat ook geleerd op mijn opleiding, borst in stevige greep, baby zo houden dat mondje open is en *plop*. Vond het altijd heel genant om te doen.En nu denk ik dat babies soms even bij moeten komen, en dan op hun eigen tempo wel goed aanhappen. En rokershanden! Bah!!
Mijn oudste hebben ze meegenomen de eerste nacht om op de warme plaat te doen, Die kreeg al zoveel voeding dat ie er naar van was.Kreeg ik me terug, helemaal gewassen en vol in de zwitsalgeur. Kan er nog wel om huilen, zoooooooo verschrikkelijk vond ik dat.
(niets ruikt zo lekker als een pasgeboren baby in mijn opinie
)
http://www.nu.nl/algemeen/2067951/huup-lanceert-eerste-baby.htmlquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:26 schreef Rewimo het volgende:
* binnenvalt zonder iets gelezen te hebben Is er al huupnieuws?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:39 schreef Macka66 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen/2067951/huup-lanceert-eerste-baby.html
ow daar, dan moet ik die ook natuurlijk eens uit testen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Op de noordkoniginnewal, op de hoek tegenver cz en tegen de spijkerhoek aan, je weets bij dat tokotje die italiaans ijs verkoopt
Hier was het zkh niet zo gemakkelijk. Na een uur en een kwartier persen, werd aan mij gevraagd of ik hulp wilde. Die hulp zou bestaan uit een knip en de vacuumpomp. Als ik nee had gezegd, had ik gewoon door kunnen persen. Maar ik wilde wel, maakte niet uit waar die hulp uit besotnd, als dat kind er maar uit zou komen en wel NUquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:16 schreef Kleurdoos het volgende:
verder was ik erg blij met mijn VK die zei dat ze die knip toch echt even moesten laten zitten..ik ha nog niet eens een perspoging gedaan of de verdoving zat er al in en t knipmasjien lag al klaar.
ziekenhuis is zo makkelijk met zulks
He, die had ik ook, alleen was het een man met rokersadem en geblondeerd haar!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Eigenlijk heb ik geen klachten over het verplegend personeel. Behalve die dame met rokershanden die zo mijn boobie in B's mond duwdeDat zal me niet nog es overkomen... Ik vond het vies dat ze dat deed en ook zo oneerbiedig maar waarschijnlijk was het voor haar dagelijkse kostje (en werd ze er enorm opgewonden van ofzo
![]()
Laatste update was dat huup tegen 11 uur vanochtend 3 cm ontsluiting had...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:22 schreef Stout het volgende:
* Stout valt binnen... is dr al nieuws cq een update geweest (niet in het update topic in elk geval)
Was dat Marco (geloof ik)?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef oeke het volgende:
[..]
He, die had ik ook, alleen was het een man met rokersadem en geblondeerd haar!![]()
Staat zelfs op de foto, dat gefrot.![]()
Verders was ie wel aardig hoor.
Ik had vantevoren ook gedacht dat ik panisch zou worden van een schaar ofzo, maar ik heb er niet eens iets van meegekregen. Nadat ik had gezegd dat ze het maar moesten doen, ben ik verder gegaan met persen en heb de rest aan hun over gelaten. En ineens zei de gyn toen ook: pak haar maar aan hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik was na het voorstel de vacuüm erbij te pakken alleen nog maar panisch aan het kijken of ik een schaar zag, want ik dacht dat ze altijd moesten knippen. Maar dat hoeft dus helemaal niet!
Dat zou kunnen, ik weet het niet zeker. Hij was wel aardig verder, maar met dat ieniemini babietje vond ik die rookadem gewoon afschuwelijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:29 schreef miss_sly het volgende:
Was dat Marco (geloof ik)?
Ik had zo'n pleeg in de nachtdienst twee nachten...ik vond hem wel prima, eigenlijk, heb hem niet geroken zo dichtbij is hij niet geweest.
ik had haar er na 8 persweetjes uit, ook echt 1 per minuut.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier was het zkh niet zo gemakkelijk. Na een uur en een kwartier persen, werd aan mij gevraagd of ik hulp wilde. Die hulp zou bestaan uit een knip en de vacuumpomp. Als ik nee had gezegd, had ik gewoon door kunnen persen. Maar ik wilde wel, maakte niet uit waar die hulp uit besotnd, als dat kind er maar uit zou komen en wel NU
Bij mij gingen de gyneacoloog en die verloskundige heks gezellig zitten keuvelen wie nou het laatste stukje kind eruit zou trekken. Nee pak jij de schoudertjes maar! Nee jij! Na de eerste keer trekken en de tweede keer trekken leek ook nog wel een kwartier te zittenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had vantevoren ook gedacht dat ik panisch zou worden van een schaar ofzo, maar ik heb er niet eens iets van meegekregen. Nadat ik had gezegd dat ze het maar moesten doen, ben ik verder gegaan met persen en heb de rest aan hun over gelaten. En ineens zei de gyn toen ook: pak haar maar aan hoor.
Ik dacht nog: dat kan helemaal niet, ze is er helemaal nog niet uit, hoor!
Huh> die kreeg ik met kerende mail? Is er iets niet helemaal goed gegaan denk ik?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:35 schreef Rewimo het volgende:
qltel zit al vanaf half 8 vanmorgen op zijn nieuwe wachtwoord te wachtenEn ik kreeg hem binnen 5 minuten
Nou, dat was in mijn hoofd ook normaal. Tenminste, ik wist wel dat je max 2 uur mocht persen, maar op de een of andere manier zat in mijn hoofd toch heel stellig dat ik maar max 20 minuten zou hoeven persen. Dat het meer dan een uu rlanger werd, had ik neit echt rekening mee gehoudenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik had haar er na 8 persweetjes uit, ook echt 1 per minuut.
en 2 kleine lipscheurtjes(en dat voor een hoofd van 37cm)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |