Dat dus. Wat een loser ben je dan zeg, jemig. Ga lekker naar je stamkroeg met je maten stoer doen ofzo, dan kan de rest gewoon sociaal en gezellig blijven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:08 schreef Sunnythesun het volgende:[..]
Ehhm.. nee, dat soort dingen doe ik nooit eigenlijk, vind dat ook niet bepaald normaal. En terecht dat je voor vernieling van andermans spullen van het terrein geknikkerd wordt.
Dat zou wel eens die kerel uit onze groep geweest kunnen zijn. In zijn zilverfoliejasje en een Herashekwerk bordje op zijn kop. Die is eraf getrapt maar toen was het gemakkelijk frauderen met bandjes dus die stond een half uur later weer op het terreinquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:30 schreef GooseFM het volgende:
In 2003 klom er ook al iemand op de Alpha.... niks nieuws dus
in dat geval is de gast waarvan ik weet dat hij erop is geweest al van eerderquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou wel eens die kerel uit onze groep geweest kunnen zijn. In zijn zilverfoliejasje en een Herashekwerk bordje op zijn kop. Die is eraf getrapt maar toen was het gemakkelijk frauderen met bandjes dus die stond een half uur later weer op het terrein
Ik snapte deze keer de commotie trouwens niet, stond in de tent. Totdat 'ie eraf kwam springen
Het zal een andere zijn maar onze kerel is van 2001-2004 meegegaan dus het is niet geheel onmogelijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in dat geval is de gast waarvan ik weet dat hij erop is geweest al van eerder2000 of 2001.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |