quote:IlMeastro (1 uur geleden)
Dik respect! Je bent denk ik wel van LL afgegooid?
quote:gnnr200 (1 uur geleden)
en volgend jaar ook maar het was het waard
Tis wel erg cool inderdaad, maar gaan e bij lowlands elk jaar je persoonlijke gegevens checken. Als een vrined toch gewoon twee kaarten besteld is ie er volgend jaar weer.quote:
Ach joh, ik heb op Dour wel eens iemand uit de bovenkant van een tent zien komen om vervolgens via de paal naar beneden te klimmen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:40 schreef Deetch het volgende:
[..]
Tis wel erg cool inderdaad, maar gaan e bij lowlands elk jaar je persoonlijke gegevens checken. Als een vrined toch gewoon twee kaarten besteld is ie er volgend jaar weer.
Hopelijk wordt dit geen trend.
Nee hoor, hij mag zich volgend jaar elke dag bij de politie komen melden, gebeurt ook als de security je met andere illegale zaken pakt (dealen drugs, in de fik steken van je tent op maandagochtend etc)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:40 schreef Deetch het volgende:
[..]
Tis wel erg cool inderdaad, maar gaan e bij lowlands elk jaar je persoonlijke gegevens checken. Als een vrined toch gewoon twee kaarten besteld is ie er volgend jaar weer.
Hopelijk wordt dit geen trend.
nou ik weet niet waar jij dat vandaan hebtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:27 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Nee hoor, hij mag zich volgend jaar elke dag bij de politie komen melden, gebeurt ook als de security je met andere illegale zaken pakt (dealen drugs, in de fik steken van je tent op maandagochtend etc)
Waarom ben je er af gegooid, dat is natuurlijk wel de hamvraag in deze, crowdsurfen kan ik me goed voorstellen dat er niks gebeurtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:37 schreef genakt het volgende:
[..]
nou ik weet niet waar jij dat vandaan hebt
ik heb nergens last van gehad
drugs mocht ik een deel houden voor eigen gebruik en de rest moest ingeleverd worden ( geen wietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:16 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Waarom ben je er af gegooid, dat is natuurlijk wel de hamvraag in deze, crowdsurfen kan ik me goed voorstellen dat er niks gebeurt
Angels?? ? ? ????????????????????????????????quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:51 schreef Andiamo het volgende:
Artic Monkeys en Angels of Death Metal komen terug naar Nederland voor een gezamenlijk concert
http://www.dag.nl/enterta(...)ineen-concert-304221
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Artic?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:51 schreef Andiamo het volgende:
Artic Monkeys en Angels of Death Metal komen terug naar Nederland voor een gezamenlijk concert
http://www.dag.nl/enterta(...)ineen-concert-304221
Ehhm.. nee, dat soort dingen doe ik nooit eigenlijk, vind dat ook niet bepaald normaal. En terecht dat je voor vernieling van andermans spullen van het terrein geknikkerd wordt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:29 schreef genakt het volgende:
[..]
slopen tenten stoelen gooien je kent het wel als je dornken bent
OMG EEN TYPO!!!111quote:
Hij was nog wel even naar de andere kant gewandeldquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehhm.. nee, dat soort dingen doe ik nooit eigenlijk, vind dat ook niet bepaald normaal. En terecht dat je voor vernieling van andermans spullen van het terrein geknikkerd wordt.
Maar op zo'n tent klimmen, ach ja.. deze jongen ziet er gelukkig nog vrij nuchter uit dus dan gebeuren er verder geen ongelukken gelukkig. Maar mocht hij te pletter zijn gestort was het toch echt lekker zijn eigen schuld! Verder terecht dat het aangepakt wordt natuurlijk.. Verder lollig gezicht, ik zat toen aan de andere kant op de heuvel dus heb er helemaal niets van mee gekregen
Echt niets van gemerkt. ook niet door gejoel van andere mensen of zo. Vraag me af of iemand hem überhaupt gezien heeftquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hij was nog wel even naar de andere kant gewandeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |