Die kunnen niet de buitenkant van de tent bekijken als ze staan te spelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:38 schreef veuvje het volgende:
Briljante actie!
Ik dacht toen hij naar beneden glee dat hij hartstikke te pletter zou vallen The Eagles of Death Metal zouden ook wel gedacht hebben wat de fuck?!
yeah right, dus je kunt je leven lang niet meer op vakantie rond die tijd, om dat je ooit op een tent bent geklommenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:27 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Nee hoor, hij mag zich volgend jaar elke dag bij de politie komen melden, gebeurt ook als de security je met andere illegale zaken pakt (dealen drugs, in de fik steken van je tent op maandagochtend etc)
1 jaar maar. Tijdens Lowlands 2010 dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:29 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
yeah right, dus je kunt je leven lang niet meer op vakantie rond die tijd, om dat je ooit op een tent bent geklommen
Plaksnor op en klaar is kees.. Of je haar voor je gezicht houden oid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:04 schreef gnnr200 het volgende:
ik hoef me niet te melden maar er hangen overal camera's toen ik mee was genomen naar de beveiligings post ving ik iets op over cameras die gezichten herkennen ik weet dat dit kan en er zat een kerel die voorig jaar ook verbannen was maar toch was gekomen die herkend was. dus ik ga het niet proberen
Stoer man. Aandachtshoer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:04 schreef gnnr200 het volgende:
ik hoef me niet te melden maar er hangen overal camera's toen ik mee was genomen naar de beveiligings post ving ik iets op over cameras die gezichten herkennen ik weet dat dit kan en er zat een kerel die voorig jaar ook verbannen was maar toch was gekomen die herkend was. dus ik ga het niet proberen
en die mocht gewoon blijven na een schijnheilig verhaalquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:30 schreef GooseFM het volgende:
In 2003 klom er ook al iemand op de Alpha.... niks nieuws dus
En wat was dat verhaal?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die mocht gewoon blijven na een schijnheilig verhaal
gewoon spijt betuigen, ja hij snapte het dat het niet mocht en hij baalde er zelf ook van dat hij het gedaan had en hij zou het nooit mee doen etc. etc. en na een preek van de beveiliging mocht hij het terrein weer opquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
En wat was dat verhaal?
Dat ie dacht dat het mocht?
Je moet ook niet neerpleuren, dan ben je een falert en verdien je een permaban. Deze actie was geniaal.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:10 schreef Tasha het volgende:
Je zult maar neerpleuren vanaf zo'n tent op 3 andere Lowlanders. Ik vind zo'n actie gewoon écht niet cool
Het is geniaal omdat het gelukt is. Potverdikke, zo'n dude zal maar op je kop landen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je moet ook niet neerpleuren, dan ben je een falert en verdien je een permaban. Deze actie was geniaal.
Nee, dat ken ik niet. En nee, dat is niet normaal. Ze zouden je een levenslang verbod moeten geven. Eikel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:29 schreef genakt het volgende:en een keer voor teveel overlast op de camping
slopen tenten stoelen gooien je kent het wel als je dornken bent
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:29 schreef genakt het volgende:
[..]
drugs mocht ik een deel houden voor eigen gebruik en de rest moest ingeleverd worden ( geen wiet)
en dikke boette gehad. en een keer voor teveel overlast op de campingslopen tenten stoelen gooien je kent het wel als je dornken bent
je valt echt niet door de tent, daarvoor is het tentzeil veel te dikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:17 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik zal volgend jaar een drankje op je nemen, maar toch jammer dat je het laatste stukje niet vallend heb gedaan.
Vond het geen beste actie, want flikker je door die tent heen dan breng je toch mensen in gevaar.
Onbegrijpelijk trouwens dat mensen in de tent naar boven staan te kijken en niet opzij gaan op het moment dat jij daar precies boven staat.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Angels?? ? ? ????????????????????????????????
Ontopic: Wat een idioot
Oké, dat is gewoon echt foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik toch wel benieuwd wat die security-gasten er van vonden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:04 schreef gnnr200 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |