Ja, ik heb lichte autismosquote:
hey dago, je leeft nog !quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:04 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben ze een nieuwe indeling gemaakt van de adveertentie pagina, nu moet ik weer wennen
klacht: marktplaats die vanalles gaat veranderen...
Jaaaa, smak...quote:
Nogal ja, je moet er toch wel een zeer zware vorm van hebben als je al dichtklapt bij veranderingen op marktplaats.quote:
En om nou te zeggen dat een schokkende, radicale verandering isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nogal ja, je moet er toch wel een zeer zware vorm van hebben als je al dichtklapt bij veranderingen op marktplaats.
Marktplaats houdt het bewust simpel, omdat de doelgroep van die website ook simpel is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:07 schreef JMurc het volgende:
Marktplaats is sowieso aan een redesign toe. Marktplaats is zoooo web 1.0
quote:advertentie's
dago, je moet natuurlijk wel open staan voor veranderingen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik klap er niet van dichtmaar het is gewoon irritant ..
Vanaf vandaag sta ik er ook voor openquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:31 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
dago, je moet natuurlijk wel open staan voor veranderingen.
Want als je dat niet kan zou ik niet in Den helder wonen
idd, kan ik beter kijken of die donald ducks het waard zijn om te kopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:35 schreef IkBenOzan het volgende:
Nu kan je wel grotere foto's plaatsen
Mee eens, maar het gros kickt op eenvoud... Kijk maar naar Startpagina.nlquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:07 schreef JMurc het volgende:
Marktplaats is sowieso aan een redesign toe. Marktplaats is zoooo web 1.0
Op V&A van FOK! hebben ze niet zoveel donald ducksquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |