Dat zie jij goed, de kleine heeft mijn kin en ogen (nog niet van kleur want dat zien wij later pas) en kleine lieve oortjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:27 schreef Linda2205 het volgende:
Ja Huupie!Lekker genieten met B. en je meiske met mooie naam!
En Juup, wat een prachtig meiske! Ze lijkt op Duchess, of zie ik dat verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zóooo blij met mijn mooie, lieve meisje en ze doet het heel erg goed. Slapen, eten, slapen, eten, af en toe luiertje verwisselenIk heb haar maar 1x horen huilen, ze is zo lief en tevreden (nu nog wel
)
Ow en ze ruikt zo lekker en het lijkt heel vaak of ze al lacht, hoewel dat niet kan nu al maar ja
Oooh ik gun dit iedereen!!! Dames allemaal nog even doorzetten en genieten van de zwangerschap, het is echt zó geweldig!!
#geen
Klinkt als een bijzonder onprettige bevallingquote:Pf, even wat uitgebreideralles is goed. Van 0 tot 10 in ongeveer 4 uur. Daarna een uur persweeen wegzuchten. De hel
toen twee uur persen, 3 keer knippen en uiteindelijk vlak voor de vacuumpomp toch nog gelukt
ze doet het geweldig nu, drinkt goed en we zijn helemaal vliefd
keiveel zwart haar ook. Nu douchen, straks naar huis. X
Ik ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Jaaaa!!! Gefeliciteerd huup en huupman!
Ben erg benieuwd naar de naam en foto's natuurlijk
Ach meiske toch nu ik erover kan meepraten weet ik dat dat een heftige bevalling moet zijn geweestquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:13 schreef innepin het volgende:
HuUpdate:
[..]
Klinkt als een bijzonder onprettige bevallingMaar wat fijn dat ze het goed doet
Mee eens, auw...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:13 schreef innepin het volgende:
HuUpdate:
[..]
Klinkt als een bijzonder onprettige bevallingMaar wat fijn dat ze het goed doet
Klinkt goed, Jasja en Eviquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:37 schreef Madelieve het volgende:
Duchess en Juup, gefeliciteerd met jullie Evi. Wat een schatje en wat een prachtige naam
![]()
[sub]Ik ben sinds een maand helemaal verliefd op de naam en ben mijn lief al aan het bewerken zodat -mocht het zo ver komen - wij ook een Evi hebben.[/sub]
Huuperdepuupje gefeliciteerd! Ben heeeel erg benieuwd naar je meiske
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:59 schreef Kersjes het volgende:
Hier nog niks bijzonders hoor, datumtweeling met Huup's meisje gaat hem niet worden.
Kramperig, maar dat zegt niksquote:
QFT!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:40 schreef dutchie het volgende:
En nu wil ik keiharde feiten:
- Naam
- En een foto als bewijs.
ik hoop nog zeker minimaal 18 weken geen weeen te hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:33 schreef Ssserpente het volgende:
FJ, ik dacht vanmiddag ook even weeen te hebben. Maar na ff logisch nadenken, kwam het hoogswaarschijnlijk toch door die loodzware boodschappentas.
Nee een aantal bankjes geleden zei Huup dat voor de grap, dat ze een proefdruk van het geboortekaartje wilden laten slingeren voor schoonmama, met deze naam erop.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat is de naam van de Huupbeeb dan? Of is het echt D'Shontanay?![]()
Dat komt ze vast nog een keer zelf vertellenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat is de naam van de Huupbeeb dan? Of is het echt D'Shontanay geworden?![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat is de naam van de Huupbeeb dan? Of is het echt D'Shontanay geworden?![]()
Ik lach me rot, volgens mij weet half Fok! het al haha. Overal lees ik dat het een hele mooie naam moet zijn, dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat komt ze vast nog een keer zelf vertellenMaar het is heeeeeeeel mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |