abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65984440
O ja we hebben onze baby-in-wording gisteren ook aangemeld bij het kinderdagverblijf waar Linde ook heen gaat. Het is erg vroeg, maar omdat het maar 2 groepen van 12 kindjes zijn, is er weinig verloop.
Nou het was dus geen overbodige luxe want ik was gewoon al de 2e op de wachtlijst voor januari 2010

En nu ben ik dus heel nieuwsgierig wie van de andere kindjes van de opvang dus ook een broertje of zusje gaat krijgen dat dus als 1e op de lijst staat.Ik weet wel dat zij nog sneller waren want ze hebben het al doorgegeven bij 6 weken zwangerschap

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 12-02-2009 13:55:59 ]
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:49:30 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65984674
Jemig! Dat is ook wat!
Ik heb het een week of 2-3 geleden gedaan en het was gelukkig geen probleem. Contract is gisteren getekend teruggegaan. Wel gewoon fijn om dat geregeld te hebben.
Mijn buik was in het begin ook echt enorm Stiemie, voelde me ook echt heeeeeel zwanger. En een paar weken later was dat weer weggetrokken. Heel gek.
pi_65985091
Ik weet niet wat ik moet regelen met betrekking tot een KDV. Ik weet nog niet hoeveel ik straks ga en kán werken, of er überhaupt wel werk voor me is en op welke uren en dagen dat is. Beetje jammer met regelen zo. Nou heb ik wel twee oma's die staan te springen om op te passen maar die hoef ik hier eerlijk gezegd niet meer dan 1 dag per week over de vloer te hebben (ene week de een, andere week de ander.)

Stiemie ben je niet misschien verder dan je dacht?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65985297
Huup, ik ken je probleem Wij hebben ook nog helemaal geen ritme door mijn studie... Wij gaan improviseren geloof ik
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65985421
Doe ik met je mee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65985494
Hahaha nou huuuphuup op de echofoto was echt 1 ienieminie spartelende watervlo te zien, dus ik ben echt niet verder (al heb ik diezelfde gedachte voor de echo ook al meer dan eens gehad hoor )

Linde wees trouwens tijdens de echo naar het scherm en riep heel enthousiast: Beestje!
pi_65985592
Jaaa goedzo Linde!

Wij noemen ons kindje ook Beestje het praat zo makkelijk zo. Maar ik noem mn lief ook wel es Beestje dus het is hier wel beetje ingeburgerd al schoonvader vindt die term maar niets trouwens, of we niet wat anders konden gebruiken. Ehm, ja, ga je gang. Wij noemen het Beestje, wat jij doet moet jij weten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65985627
Beestje Watervlo
Wij hebben helemaal geen werktitel. En als ik probeer iets te bedenken voelt dat meteen weer te geforceerd Dan maar gewoon baby hoor
pi_65985697
Linde's werktitel was bij ons thuis Arie Stond ook op het voorbeeld geboortekaartje dat we gemaakt hadden. De drukker keek toen trouwens wel een beetje vreemd
pi_65985932
Arie
hihi, dat vind ik ook wel een mooie

Mijn vriend zegt nu aan iedereen die naar namen zit te vissen "oooh nee joh we zijn er allang uit hoor, voor een jongen wordt het J-r'maine en voor een meisje óf Shanaynay of D'Shontay"
En we zijn er ook allang uit maar needless to say dat dit niet onze namen zijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:12:16 #261
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65987357
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef iamredleader het volgende:
Oei, ik was vergeten hier de echte naam van "Nemo" te vertellen:

JAIR AMITAI

verder hoi allemaal
Ff schaamteloos kopiëren hier

Spreek uit JA-IER
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65987613
Welkom op de wereld Jair (ook al was ie er al eventjes )

Huup, wat is er mis met D'Shontay? Práchtig toch?
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:25:01 #263
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65987813
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:12 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Ff schaamteloos kopiëren hier

Spreek uit JA-IER
Met de klemtoon op "IER" mag ik hopen .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_65988085
Jahaaaa...het was goed! Een duidelijk kloppend hartje en al meer dan drie keer zo groot, wel 1,7 cm om precies te zijn. En met 'stompjes' aan vier kanten, dus armpjes en beentjes in aantocht. Het zag er heel goed uit volgens de arts. Over de termijn. Ja, ik heb gelijk, we zitten ergens tegen de negen weken aan, maar helemaal zeker kan ze het nog niet zeggen, omdat een milimeter meer of minder zoveel maakt. Volgens internet is eind week 8 1 cm en eind week 9 2-3 cm...Eng genoeg was het 1 mm minder dan de echo van juli, toen het dus mis was. Maar die echo ziet er wel heel anders uit, dit lijkt meer body te hebben.
Kortom, horde twee genomen! Driekus (tja, je kunt maar een naampje hebben ) doet het goed.
(ik kan niet verder reageren, moet weer werken, ik reageer vanavond nog wel een keertje!)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65988152
Jaaaaaaaaaaa
wat een geweldig nieuws mefke!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:34:30 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65988232
Wat een heerlijk nieuws mefke! En nu lekker gaan genieten he!

Krijgen jullie nog wel een nieuwe termijn-echo dan?
pi_65988401
Mefke, wat goed!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65988431
Jaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa, Meffie!! Ik ben zo blij voor je!
pi_65988544
Mefke! Wat fijn!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65988659
joehoeee Mefke wat een geweldig nieuws !!! Van harte meid wat een opluchting moet het weer zijn!
Mama van Isa en Ties
pi_65988686
Jaaa wat fijn Mefke!
pi_65988760
Mefke supermeid en nu fijn verder zwangeren
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65988886
Fijn mefke!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65988947
Mefke wat fijn
pi_65988950
Mefke wat heerlijk zeg, wat een opluchting!
Nu lekker gaan genieten van het zwanger zijn jij,hup!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')