Daar ben je mooi klaar mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Het heeft mij drie kwartier gekost om weer in te kunnen loggen
Hé! Vertel over LL. Wat was het beste wat je gezien/gehoord hebt? Wat viel tegen? Etc?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:31 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik blijf voorlopig dan nog maar even ingelogd denk ik.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Het heeft mij slechts drie keer opnieuw het wachtwoord invoeren geduurd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Het heeft mij drie kwartier gekost om weer in te kunnen loggen
Ik ben vooral benieuwd of Them Crooked Vultures nou echt zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé! Vertel over LL. Wat was het beste wat je gezien/gehoord hebt? Wat viel tegen? Etc?
De eerste keer kreeg ik geen mailtje toegestuurd. Vervolgens kun je niet direct daarna voor een tweede keer aanvragenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Het heeft mij slechts drie keer opnieuw het wachtwoord invoeren geduurd.![]()
[..]
System overload.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
De eerste keer kreeg ik geen mailtje toegestuurd.
In het FB-topic nu allemaal wijsneuzen die op mij reageren dat het wel goed werkt want bij hun ging het heel snelquote:
Nou ik was al bijna op weg naar de FA's, die had ik dan het hele forum over geschopt en geslagenquote:
Lowlands was weer erg leuk. Ik heb me prima vermaakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé! Vertel over LL. Wat was het beste wat je gezien/gehoord hebt? Wat viel tegen? Etc?
Het was wel goed maar het leek vooral erg veel op Queens of the Stone Age maar dan live wel goed uitgevoerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:34 schreef wyccie het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of Them Crooked Vultures nou echt zowas.
Scrut heeft problemen met de zanger.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:52 schreef brother52 het volgende:
Het beste wat ik gezien heb was Faith no more, dat was een briljant optreden.
De Staat.quote:Grace Jones was ook geweldig, net als de Staat en Wilco.
Ah, dat is lief.quote:De grootste tegenvaller dit jaar was eigenlijk dat Diaan er niet was.
Een ongemanierde vlerk is het.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Scrut heeft problemen met de zanger.![]()
Ik had niet verwacht dat ze nog zo goed bij stem zou zijn. Ze is ten slotte ook al 61 en erg goed geconserveerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Grace Jones heb ik ook ietwat op tv gezien. Dat zag er goed uit, geweldige show.
Daarin is hij niet de enige, je vindt hem briljant of je vindt hem helemaal niets. Een tussenweg is volgens mij niet mogelijk.quote:
Ik had al eens een paar nummers van ze gezien als voorprogramma van the Presidents of the USA en dat heeft toen al behoorlijk indruk op me gemaakt, verruit het beste wat Nederland op dit moment te bieden heeft qua muziek. Live zijn ze ook nog eens een stuk beter dan op cd, dat vind ik altijd wel een pluspunt.quote:De Staat.![]()
Ik checkte net op Doornroosje voor hun optreden eind december, is al uitverkocht. Gelukkig hebben ze er nog eentje bijgepland.
Soms ben ik datquote:Ah, dat is lief.
Ik heb niet zoveel gezien op tv. Grace vond ik erg goed, Snoop Dogg leek weer een feestje, Calexico mooi en nog een verrassende combinatie van DIO met The Maddquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ze nog zo goed bij stem zou zijn. Ze is ten slotte ook al 61 en erg goed geconserveerd.
quote:Oh, Lowlands zingt was ook erg leuk, het ene moment sta je mee te brullen met Nirvana en Rage Against the Machine en nog geen halve minuut later met Kinderen voor Kinderen en tijdens Mexico ging de polonaise door de tent.
Vanaf 2:42
Snoop Dogg hebben we gemist, ik had er eigenlijk wel wat van willen zien maar Peace moest zijn telefoon laten opladen (helemaal aan de andere kant van het terrein) en toen zijn we daar een beetje rond blijven hangen. We hebben toen zelfs een ander bandje laten schieten die behoorlijk dichtbij speelden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb niet zoveel gezien op tv. Grace vond ik erg goed, Snoop Dogg leek weer een feestje, Calexico mooi en nog een verrassende combinatie van DIO met The MaddDie cameraman die meezingt ken ik.
De voetbalclub in mijn geboortedorp heet DIO (Door Inspanning Ontspanning). Ik heb dus hele andere associatiesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:17 schreef brother52 het volgende:
DIO hebben we niet gezien. Ik weiger daar uit principe ook naar te luisteren want er is maar 1 Dio en dat is Ronnie James.
Nouquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:18 schreef wyccie het volgende:
ik zag Snoop Dogg heel even op tv, wat een bling.
Dan weet ik waar je geboren bentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
De voetbalclub in mijn geboortedorp heet DIO (Door Inspanning Ontspanning). Ik heb dus hele andere associaties
Er zijn er meer die zo heten. Er is bijvoorbeeld ook een DIO Groningen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan weet ik waar je geboren bent
Hij dan ook een van de besten die er nog zijn op dat gebied. Ik heb hem een paar jaar geleden op Rock Werchter gezien en dat was een geweldig optreden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
NouIk vind het wel mooi dat het hem, in tegenstelling tot de meeste andere rappers, wel lukt om ook mensen die anders niet naar dat genre luisteren, aan te spreken.
Maar die club ken ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zijn er meer die zo heten. Er is bijvoorbeeld ook een DIO Groningen.
Maar DIO Oosterwolde wel?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar die club ken ik dan weer niet.
Ja, zelf nooit tegen gespeeld maar die zaten volgens mij bij ons 2e elftal in de competitie (of de A1 junioren).quote:
Hoe ze op Lowlands waren, weet ik niet. Maar in de Melkweg was het echt fantastisch. Ruim een uur Heel Hard Knallen. Ik ben heel benieuwd naar het album.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:34 schreef wyccie het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of Them Crooked Vultures nou echt zowas.
Het was het geld en de wachtrij dus wel waard?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe ze op Lowlands waren, weet ik niet. Maar in de Melkweg was het echt fantastisch. Ruim een uur Heel Hard Knallen. Ik ben heel benieuwd naar het album.
Ik ben pas op de dag zelf gegaan. Ik heb amper een half uurtje in de rij gestaan, dus dat vond ik nog wel meevallen. Het geld was het meer dan waard. Maar dat was bijna al zo geweest als alleen Dave Grohl en zijn drumstel op het podium hadden gestaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was het geld en de wachtrij dus wel waard?
Verbaast me niets. Een keer houdt het op.quote:Ik lees net dat Lamon Fok! voor gezien houdt:
Weer een pionier verdwenen
Het heeft mij behoorlijk verbaasd dat het niet dezelfde dag uitverkocht was.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:39 schreef broer het volgende:
Ik ben pas op de dag zelf gegaan. Ik heb amper een half uurtje in de rij gestaan, dus dat vond ik nog wel meevallen. Het geld was het meer dan waard.
Zo'n goede drummer is Dave nou ook weer niet. Hij ramt er wel lekker op los maar eigenlijk ook niet meer dan dat.quote:Maar dat was bijna al zo geweest als alleen Dave Grohl en zijn drumstel op het podium hadden gestaan.
Dat is inderdaad niet bijzonder. Voor een normaal concert in The Max heb ik ook wel eens 20 minuten in de rij gestaan om binnen te komen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben pas op de dag zelf gegaan. Ik heb amper een half uurtje in de rij gestaan, dus dat vond ik nog wel meevallen.
Ik heb nog getwijfeld maar ik wilde niet zo iemand zijn die alleen maar om de hype naar het concert ging.quote:Het geld was het meer dan waard. Maar dat was bijna al zo geweest als alleen Dave Grohl en zijn drumstel op het podium hadden gestaan.
Ik zag in het TCV-topic dat jij erbij was. Was je er op woensdag op goed geluk naartoe gegaan of wist je dat het nog niet uitverkocht was?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:39 schreef broer het volgende:
Ik ben pas op de dag zelf gegaan. Ik heb amper een half uurtje in de rij gestaan, dus dat vond ik nog wel meevallen. Het geld was het meer dan waard.
Nou ja.. Treinhomo ziet zoveel concerten, hier zal-ie ook wel overheen komen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:46 schreef wyccie het volgende:
Ik ken iemand die daar erg van zal balen, dus ik zal maar niet vertellen dat hij maar 1 keer hoefde te reizen. Beetje zielig.
Daar heb ik volstrekt geen moeite mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog getwijfeld maar ik wilde niet zo iemand zijn die alleen maar om de hype naar het concert ging.
Ik las op Twitter dat het niet uitverkocht was en heb toen maar de gok genomen dat er om half vier geen enorme rij zou staan. Achteraf gezien had ik gewoon om zeven uur nog een kaartje kunnen halen en meteen naar binnen kunnen lopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:46 schreef wyccie het volgende:
Ik zag in het TCV-topic dat jij erbij was. Was je er op woensdag op goed geluk naartoe gegaan of wist je dat het nog niet uitverkocht was?
Hmm... Zo iemand ken ik ook. Maar dat zal vast niet dezelfde zijn...quote:Ik ken iemand die daar erg van zal balen, dus ik zal maar niet vertellen dat hij maar 1 keer hoefde te reizen. Beetje zielig.
Het lijkt me niet zijn genre.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja.. Treinhomo ziet zoveel concerten, hier zal-ie ook wel overheen komen.
Als ik dat had geweten was ik misschien ook wel gegaan.quote:Op de site van de Melkweg stond dat er op de dag van het concert vanaf half 5 weer kaarten verkocht zouden worden omdat het de eerste dag niet uitverkocht raakte.
Woont hij in Utrecht?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:51 schreef broer het volgende:
Hmm... Zo iemand ken ik ook. Maar dat zal vast niet dezelfde zijn...
Ik kreeg zelfs nog een mailtje van De Melkweg op de dag zelf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:52 schreef wyccie het volgende:
Als ik dat had geweten was ik misschien ook wel gegaan.
Ik ben niet geabonneerd op de nieuwsbrief van Melkweg, alleen Doornroosje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kreeg zelfs nog een mailtje van De Melkweg op de dag zelf.
Bij De Melkweg kun je per genre kiezen of je de nieuwsbrief wil ontvangen. Dat is best handigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet geabonneerd op de nieuwsbrief van Melkweg, alleen Doornroosje.
Amsterdam is ook zo ver weg. En van de tig mailtjes zijn er vaak maar 1 of 2 interessante namen.
Wat maakt het uit? Als er niks van je gading bij is, pleur je het mailtje wegquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:11 schreef wyccie het volgende:
Ach, ook maar gelijk Paradiso erbij. Spam is lekker.
Trustenquote:Nu slapen. Trusten.
Gisteren overdag heb ik alleen maar even gelegen omdat m'n lichaam zeer deed. Vannacht echt heerlijk geslapen. Pas drie kwartier wakkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee schone slaper. Gisteren nog gerust/vannacht wel goed geslapen?
NOu lekker toch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gisteren overdag heb ik alleen maar even gelegen omdat m'n lichaam zeer deed. Vannacht echt heerlijk geslapen. Pas drie kwartier wakker
Zo, dat is knap! Waarom doet je lichaam pijn? Begint de aftakeling nu al?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Gisteren overdag heb ik alleen maar even gelegen omdat m'n lichaam zeer deed. Vannacht echt heerlijk geslapen. Pas drie kwartier wakker
Nu heb ik het de rest van de week wel druk. Misschien is dat ook wel goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
NOu lekker toch.Had je gewoon even nodig
![]()
Ik ga zo ook aan de huishouding beginnenquote:Pff het is vies broeierig weer... en ik ben aan het strijken.
Nou, vies ja. Ik heb de deur en het raam maar tegen elkaar open gezet. Het was buiten in de regen zelfs nog lekkerder dan hier binnen. Maar over een half uurtje is het hier dan zo fris dat ik het koud ga krijgen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
Pff het is vies broeierig weer... en ik ben aan het strijken.
De aftakeling begint al op je 28e. Als ik zo weinig slaap heb gehad krijg ik last van m'n gewrichten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo, dat is knap! Waarom doet je lichaam pijn? Begint de aftakeling nu al?
11 uur naar bed? Heb je al afscheid van Wickedangel genomen?quote:Om 7 uur ging mijn wekker. Mijn poging tot vroeg slapen is in de afgelopen maanden slechts 1 keer gelukt. Hopeloos.
Maar ik ga binnenkort fulltime werken en dan hoop ik eindelijk een burgerlijk slaapritme te hebben.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu heb ik het de rest van de week wel druk. Misschien is dat ook wel goed![]()
[..]
Fijn....quote:Ik ga zo ook aan de huishouding beginnen
Ik heb ook wel wat ramen tegen elkaar open staan, maar nog niet voldoende fris. Ben ook veel te druk met van alles.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, vies ja. Ik heb de deur en het raam maar tegen elkaar open gezet. Het was buiten in de regen zelfs nog lekkerder dan hier binnen. Maar over een half uurtje is het hier dan zo fris dat ik het koud ga krijgen.
Dat hoort niet. Zit dat in je familie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
De aftakeling begint al op je 28e. Als ik zo weinig slaap heb gehad krijg ik last van m'n gewrichten.
Elf uur? Dat betekent dat ik om tien uur al mijn tanden gepoetst moet hebben en alvast in bed moet gaan liggen. Ik ben toch geen baby.quote:11 uur naar bed? Heb je al afscheid van Wickedangel genomen?
Nee, mijn hele familie slaapt prima.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat hoort niet. Zit dat in je familie?![]()
Het zou mij ook niet lukken maar ik ken genoeg mensen bij wie het licht om 11 uur uitgaat als ze de volgende dag naar hun werk moetenquote:[..]
Elf uur? Dat betekent dat ik om tien uur al mijn tanden gepoetst moet hebben en alvast in bed moet gaan liggen. Ik ben toch geen baby.
Serieus, ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan. Ook op de basisschool sliep ik later.
Goede opvoeding.![]()
Als je nu aan het avondmaal begint, moet dat lukkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:28 schreef wyccie het volgende:
Ik probeer vanavond ook om 11 uur in bed te liggen.
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:51 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zojuist weer een lading was in de machine gegooid en ga nu stofzuigen!
Helaas is wel in de tijd dat ik een film aan het kijken was het oud papier opgehaald, en dat was ik dus vergeten.![]()
Ja, ze zijn gisteren nog geweest. We hebben geen bijkeuken en in de schuur geen werktafel. De schuur staat nu redelijk vol ook omdat de kinderwagen er staat. Zodra meer ruimte in de schuur, kan het daar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:12 schreef wyccie het volgende:
Het wordt toch wel opgehaald of niet? Als je een bijkeuken hebt, daar bewaren, en anders in de schuur onder de werktafel.
Oeps... weer eens niet gekekenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Op het randje van de drie-minuten-regel
Er heeft al een beginnend econoom gepost.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
Post even hier ajb, anders ben ik ook maar zo allenig daar: On Air #2
Ja, borisz is een liefje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Er heeft al een beginnend econoom gepost.
quote:
Ik vind 'm een aandachtshoer. Doet ie vast niet bewust. En al die tegenstrijdige gevoelens, die haat, dat schipperen tussen een slachtofferrol en superioriteit, dat vind ik niet om aan te zien. Daarom kom ik niet meer in semibikkeltijd. Het is altijd hetzelfde verhaaltje met hem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
Van Lamons mededeling in zijn fotoboek word ik niet blij. Maar ik denk wel dat dit momenteel beter voor hem is. Hopelijk bedenkt hij zich na verloop van tijd.
Wat denk jij, wyccie?
Noem jij in het dagelijks leven mensen ook snel liefje of schatje? (Schattebol is in mijn branche momenteel erg in zwang)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij reageert tenminste normaal en sommige van zijn posts snijden hout. Dan ben je bij mij al snel een liefje
Dat vind ik wel een hard oordeel. Te hard, eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:13 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 'm een aandachtshoer. Doet ie vast niet bewust. En al die tegenstrijdige gevoelens, die haat, dat schipperen tussen een slachtofferrol en superioriteit, dat vind ik niet om aan te zien. Daarom kom ik niet meer in semibikkeltijd. Het is altijd hetzelfde verhaaltje met hem.
En je begrijpt ook dat 'half FOK!' het nodig heeft gevonden om hem zo te kwellen dat hij zich mede daardoor zich genoodzaakt ziet om dit forum te verlatenquote:Dus ik begrijp heel goed dat half Fok hem gewoon zat is.
Nou nee. Maar dat iemand een 'liefje' is, dus als je het over een ander hebt, dat zeg ik wel vaker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Noem jij in het dagelijks leven mensen ook snel liefje of schatje? (Schattebol is in mijn branche momenteel erg in zwang)
Dat is wat ik uit zijn posts (alleen de posts die ik in semibikkeltijd heb gelezen, en af en toe wat reacties van 'm in een eigen topic) opmaak. Ik heb hem vaak genoeg willen helpen die rancuneuze en depressieve gevoelens opzij te zetten, tevergeefs. Ik ken hem natuurlijk niet zo goed als jij, maar door de manier waarop hij zich profileert heeft hij het aan zichzelf te danken als mijn oordeel te hard is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
Dat vind ik wel een hard oordeel. Te hard, eigenlijk.
Ik weet eigenlijk niet wat er precies aan zijn besluit vooraf is gegaan. Is er een rel geweest?quote:En je begrijpt ook dat 'half FOK!' het nodig heeft gevonden om hem zo te kwellen dat hij zich mede daardoor zich genoodzaakt ziet om dit forum te verlaten
Ik heb het allemaal maar half-half gevolgd... maar was hij niet erg naïef in waar hij mee bezig was? De domheid van vele Fok!kers en het daarmee samenhangende gevaar, moet je niet onderschatten. Ik hou er echt wel rekening mee dat mijn identiteit vrij snel te achterhalen valt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
En je begrijpt ook dat 'half FOK!' het nodig heeft gevonden om hem zo te kwellen dat hij zich mede daardoor zich genoodzaakt ziet om dit forum te verlaten
Dan mag hetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou nee. Maar dat iemand een 'liefje' is, dus als je het over een ander hebt, dat zeg ik wel vaker.
Dat heb ik je idd vaker zien doen. Je zei goeie dingen, maar wat dat betreft is het vaak praten tegen een muur.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:25 schreef wyccie het volgende:
Dat is wat ik uit zijn posts (alleen de posts die ik in semibikkeltijd heb gelezen, en af en toe wat reacties van 'm in een eigen topic) opmaak. Ik heb hem vaak genoeg willen helpen die rancuneuze en depressieve gevoelens opzij te zetten, tevergeefs.
Ik ken hem helemaal niet zo goedquote:Ik ken hem natuurlijk niet zo goed als jij
Snap ik op zich best, je kunt je zo aan een user ergeren dat je besluit om een topic of topicreeks maar voor gezien te houden. Maar dat heb je gewoon voor jezelf besloten, niet zoals 'half FOK!'quote:maar door de manier waarop hij zich profileert heeft hij het aan zichzelf te danken als mijn oordeel te hard is.
Ja, die Upskirtrel.quote:Ik weet eigenlijk niet wat er precies aan zijn besluit vooraf is gegaan. Is er een rel geweest?
Je weet het misschien nog niet, maar ik háát koks... schattebol.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Op RTL-4 is nu één van de mafste programma's van Gordon Ramsey te zien. Tony Montana is de bedrijfsleider
Dat linkje doet het dus weer nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Een van zijn laatste posts is deze, ik denk dat dat het is.
Jij zat dus te kijken naar de RVU, poppedopje? Een (heel goed) programma over depressiviteit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je weet het misschien nog niet, maar ik háát koks... schattebol.
Hij heeft zelf gepost waar hij werkt en zo. Daar zijn ze dus niet zelf achtergekomen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb het allemaal maar half-half gevolgd... maar was hij niet erg naïef in waar hij mee bezig was? De domheid van vele Fok!kers en het daarmee samenhangende gevaar, moet je niet onderschatten. Ik hou er echt wel rekening mee dat mijn identiteit vrij snel te achterhalen valt.
Ik kijk helemaal nergens naar, ik zit te FOK!ken, fietssleuteltje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij zat dus te kijken naar de RVU, poppedopje? Een (heel goed) programma over depressiviteit.
Dat is niet slim, dat noem ik naïef.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gepost waar hij werkt en zo. Daar zijn ze dus niet zelf achtergekomen.
Wat was de rol van Iteejer dan? Of heeft die er niets mee te maken?quote:Het gaat om het getreiter, om posten van foto's en clipjes, om het volspammen van zijn e-mailadres, etc. En mods die niet of niet genoeg ingrijpen.
Jullie kunnen toch multi-tasken, konijntje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal nergens naar, ik zit te FOK!ken, fietssleuteltje.
Dat heeft hij bewust gedaan, als uitdaging. Zo van: bel me maar, als je zo'n grote bek hebt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is niet slim, dat noem ik naïef.
Nee, niets. Het kwam er allemaal uit in dat topic.quote:Wat was de rol van Iteejer dan? Of heeft die er niets mee te maken?
Ik was daarnet mijn nagels aan het lakken, mijn kleding aan het sorteren én online aan het shoppen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie kunnen toch multi-tasken, konijntje?
Dat is niet slimquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heeft hij bewust gedaan, als uitdaging. Zo van: bel me maar, als je zo'n grote bek hebt.
Ah oké, want Iteejer vind ik wel oké.quote:[..]
Nee, niets. Het kwam er allemaal uit in dat topic.
Dat heb je goed begrepen, ijsklontje. Maar de tv staat daar net even te ver weg voor en bovendien was er vanavond niets dat ik hoefde te zien. Anders ga ik er wel voor zitten. Hij staat niet aan als een soort behang, tenzij muziek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie kunnen toch multi-tasken, konijntje?
En wiebelen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was daarnet mijn nagels aan het lakken, mijn kleding aan het sorteren én online aan het shoppen.
Maar je kon niet op mijn post reageren?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
Ik was daarnet mijn nagels aan het lakken, mijn kleding aan het sorteren én online aan het shoppen.
Ik zou het ook niet doen, maar zijn redenering kon ik wel volgen. En ik geloof niet dat ook maar iemand van hier hem heeft gebeld.quote:
Het ging erom, maar ik heb niet dat hele topic gelezen, dat Lamon het gek vindt dat hij dat allemaal vrijwillig doet en hij was ook nog eens ziek. Maar hij moest zijn bek houden, daar kwam het op neer.quote:Ah oké, want Iteejer vind ik wel oké.
Oh jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar blijft je plaatje, tante Pollewop?
Precies. Daarom vond ik het niet leuk om in semibikkeltijd mee te lezen. En niet alleen daarom trouwens, er werd verder niet veel zinnigs gezegd, of anders was het te veel incrowd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Dat heb ik je idd vaker zien doen. Je zei goeie dingen, maar wat dat betreft is het vaak praten tegen een muur.
Die Upskirt-rel ken ik niet. Dat laatste heb ik een beetje doorgelezen. Ze zijn fout van beide kanten. Lamon blijft maar doorgaan in dat topic terwijl hij ook een nieuw topic kan maken als hij zo graag in discussie wil. Maar de reacties op zijn posts zijn ook wel kwetsend. Iemand had zijn off topic posts toch gewoon kunnen deleten.quote:Ja, die Upskirtrel.
Een van zijn laatste posts is deze, ik denk dat dat het is.
Ik kijk nu naar Die Ludolfsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:11 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel bewegend behang.![]()
'k Zet 'm nu gelijk uit.
Nee. Maar grappig, want mevrouw is ook lesbisch. Al las ik dat nog niet zo lang geleden ergens in een bijzin in een verhaal.quote:
Verrassend, NOT!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Maar grappig, want mevrouw is ook lesbisch.
Bah. Ik heb er wel over gehoord maar nooit naar gekeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
De Ludolfs zijn zo vies dat daar in huis alles beweegt.
Fascinerend. Echt!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bah. Ik heb er wel over gehoord maar nooit naar gekeken.
Waar zie je dat dan aan? De foto is niet flatteus (daarom heb ik 'm natuurlijk ook gekozen), maar wat is er zo lesbisch aan?quote:
Wat voor verhaal?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Al las ik dat nog niet zo lang geleden ergens in een bijzin in een verhaal.
Dat is best slecht voor een tv. Ook nooit een plasma-tv kopen dus, die brandt geheid in.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ik houd 'm vaak de hele avond aan ivm Teletekst 101.
't Is dat ik iets van een cleavage-achtig iets zie en de wenkbrauwen te rond zijn, anders had ik nog steeds gedacht dat het een man was.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Waar zie je dat dan aan? De foto is niet flatteus (daarom heb ik 'm natuurlijk ook gekozen), maar wat is er zo lesbisch aan?
Dat interesseert me helemaal niks, ik wil op de hoogte blijven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is best slecht voor een tv. Ook nooit een plasma-tv kopen dus, die brandt geheid in.
Ze heeft zichzelf behoorlijk toegetakeld, want ze was beeldschoon. Net als haar tweelingzus.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:23 schreef wyccie het volgende:
't Is dat ik iets van een cleavage-achtig iets zie en de wenkbrauwen te rond zijn, anders had ik nog steeds gedacht dat het een man was.
Ik had verwacht dat jij het juist wel leuk zou vinden, ik kijk er naar als naar een BB. Eén broer is hoog-intelligent maar zeer onaangepast, één is getraumatiseerd en de andere twee zijn onnavolgbare idioten. Allen zijn zeer onvolwassen en echte mannen in de slechtste zin van het woordquote:
Haar zus deed niet hetzelfde werk als zij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik kan alleen Mary-Kate en Ashley Olsen bedenken op dit moment.
Zij zat in legpuzzel-branche?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haar zus deed niet hetzelfde werk als zij.
Te extreem voor mij. In BB zitten relatief normale mensen (al is er natuurlijk wel eens een echte gek bij) in een vreemde situatie. Bovendien kan ik slecht tegen vieze mensen en vieze huizen. Niet dat ik zelf nou zo'n fijne huisvrouw benquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had verwacht dat jij het juist wel leuk zou vinden, ik kijk er naar als naar een BB. Eén broer is hoog-intelligent maar zeer onaangepast, één is getraumatiseerd en de andere twee zijn onnavolgbare idioten. Allen zijn zeer onvolwassen en echte mannen in de slechtste zin van het woord
quote:
Suzanna zat wel in het clipje van Girls and Boys en daar leek het alsof ze zong.quote:
Ja, ik zag een paar dagen geleden een clipje van haar nieuwe nummer. Vandaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Zag je het al op de eerste foto, broer?
Maar wel als een 'schatje', toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens zou ik Lisa nooit als 'beeldschoon' bestempelen.
Ze heeft een nieuw nummer? Ik moest Googlen om erachter te komen waar ze zich de laatste jaren mee heeft beziggehouden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:39 schreef broer het volgende:
Ja, ik zag een paar dagen geleden een clipje van haar nieuwe nummer. Vandaar.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar wel als een 'schatje', toch?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ze heeft een nieuw nummer? Ik moest Googlen om erachter te komen waar ze zich de laatste jaren mee heeft beziggehouden.
Het mag nu ook wel, hoor. Ik zie nu dat de foto tóch te veel weggeeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet wie het is, broer, maar het mag pas na drie minuten
Dank je. Als ik eraan denk, zal ik 'm straks (quote:
Geen idee. Is het daar niet wat te... uhm... blubberig voor?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Sinead O'Connor dus.
Is ze (weer eens) zwanger daar
Ja, veel te veel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:46 schreef broer het volgende:
Ik zie nu dat de foto tóch te veel weggeeft.
Goed zo, dan ben je morgen weer soepel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga slapies doen, lieffies
Trusten
Ik zou het niet doen. Zo bijzonder is het niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Dank je. Als ik eraan denk, zal ik 'm straks () op mijn werk beluisteren.
Geen flauw idee. Ik schat dat ze vier maanden zwanger isquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:47 schreef broer het volgende:
Geen idee. Is het daar niet wat te... uhm... blubberig voor?
Had ik niet gezien. Ik zou haar overal herkennen. Hartstikke gek is zequote:Ik vond het in eerste instantie nogal onherkenbaar. Ik had niet gezien dat er toch nog mini-stekeltjes onder die hoofddoek vandaan kwamen.
Nee, dat zal wel niet. Haar beste tijd was met Prince.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:49 schreef broer het volgende:
Ik zou het niet doen. Zo bijzonder is het niet.
Nee, het was een grapje. Ik zie meer van Sinead dan me lief is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:51 schreef broer het volgende:
Sorry. Ik ben niet zo goed in dit spelletje.
Ik vond haar vroeger briljant. Tegenwoordig gelooft ze. Dan ben je niet meer briljant - dan heb je een genendefect.quote:
Ze spoort gewoon niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:52 schreef broer het volgende:
Ik vond haar vroeger briljant. Tegenwoordig gelooft ze. Dan ben je niet meer briljant - dan heb je een genendefect.
Iedere glimp is al te veelquote:Waarom zie je in hemelsnaam zo veel van Sinéad O'Connor?
Dat vind ik nou een hard oordeel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:52 schreef broer het volgende:
Ik vond haar vroeger briljant. Tegenwoordig gelooft ze. Dan ben je niet meer briljant - dan heb je een genendefect.
Wa is ook heel slecht in dit spelletje.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[ afbeelding ]
en ik laat jullie achter zonder hintje
Niet alle genendefecten zijn slecht.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:15 schreef wyccie het volgende:
Ach ja, iedereen heeft wel iets. Ik wil geen kinderen, dat is pas een genendefect.
Ik vind dat ze heel veel kwaad aanrichten door anderen te beperken in hun vrijheid. Vandaar dat ik er zo'n probleem mee heb.quote:Ik heb ook niks met religie, maar zolang zij er wat aan hebben en anderen er geen kwaad mee doen, vind ik het prima.
Ik voel me in mijn vrijheid beperkt door jou!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:26 schreef broer het volgende:
Maar laten we die discussie niet voeren, want dit is de tijd noch de plaats daarvoor.
Het is de Lamon-strategie. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:34 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me in mijn vrijheid beperkt door jou!![]()
Inderdaad niet zo bijzonder. Ik dacht dat ik al vijf minuten aan het luisteren was, het ging maar door, en toen bleek het nog niet eens 2,5 minuut te zijnquote:
Oh Diaan, ze is er nog! Kunnen we niet over haar roddelen.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh Diaan, ze is er nog! Kunnen we niet over haar roddelen.
Jij bent toch niet interessant genoegquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom wordt er niet over mij geroddeld?
Jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
We kunnen trouwens wel een roddel over jou de wereld in helpen
Goed plan, ik moet er wel even over nadenken, kom er nog op terug.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja
Dat ik opeens wel interessant lijk
Heb jij een plaatje gepost?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed plan, ik moet er wel even over nadenken, kom er nog op terug.
Zal ik intussen een hintje plaatsen over plaatje dat ik eerder postte?
Hoezo? Ik ben saai. Daar schaam ik me niet voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ach gut, nu schaam ik meHet was maar een grapje.
"Pssst, Scrutinizer heeft... mompel mompel..."quote:
quote:Ay, ay, ay, ay, ay, ay, ay, ay
Olé
![]()
Je weet dat je familie daar niet voor is
Vandaag of morgen zit je in de sores
,
![]()
Neem een Nederlandse vent
Vandaag of morgen zit je in de sores, Fiona Apple.quote:
Briljant rijmquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Als haar man naar kantoor is,
ga ik naar Dolores
Hoewel het geen gehoor is,
zing ik een lied voor Dolores
Olé!
Als ze Iers is zal ze inderdaad wel gevoel voor humor hebben. Ze is een zangeres, toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Zij is een landgenote van Sinead O'Connor, het plaatje ervoor.
Overigens zijn mensen met humor natuurlijk nooit saai
Zeg het dan maar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:50 schreef broer het volgende:
Een hint, Wickedangel. Een hint.
Niet vóórzeggen...
Zangeres, jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu zul je zien dat broer me voor is,
bij het raden van de achternaam van Dolores.
Nee, hoor. Ga gerust je gang.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu zul je zien dat broer me voor is,
bij het raden van de achternaam van Dolores.
Hij weet het niet. Jij wilt er gewoon onderuit komen om een ander plaatje te posten.quote:
Dit reken ik goed. Het gaat immers om de naam.quote:
Kloptquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja. Nu moet je een nieuw plaatje zoekn. Zo zijn de regels
En jij moet 3 minuten wachten tot je het juiste antwoord mag geven. Lekker voorspelbaar, ik voel me hier helemaal thuisquote:
Ditoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Maar wel snel, want ik val om van de slaap.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:07 schreef broer het volgende:
Wel snel antwoorden, want ik val om van de slaap.
Kut dat meisje ken ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:08 schreef broer het volgende:
Het gaat trouwens om die man bij de microfoon. Niet om dat meisje rechtsonder.
Net uit bed? Ik nu ruim een uurtje...quote:
Neuh, ik was er om half tien al uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Net uit bed? Ik nu ruim een uurtje...
Krukken? Wie is er nu weer gewond geraakt in Huize PeaceDiaan?quote:Zo douchen met Lennon en dan even de krukken terugbrengen.
Dat was mooi op tijd..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik was er om half tien al uit.
[..]
NIemand, maar ik had ze nog thuis staan en ze moesten afgelopen maandag al terug zijn. Vandaag dus maar even doen.quote:Krukken? Wie is er nu weer gewond geraakt in Huize PeaceDiaan?
Ik had beter kunnen blijven liggen. Ik vind er vandaag nog niets aanquote:
Dat wordt een boetequote:[..]
NIemand, maar ik had ze nog thuis staan en ze moesten afgelopen maandag al terug zijn. Vandaag dus maar even doen.
Dat klinkt erg somberquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had beter kunnen blijven liggen. Ik vind er vandaag nog niets aan
[..]
Yeps, dat ben ik wel gewend. Ben ook altijd te laat met de biebboeken en te snel met de auto.quote:Dat wordt een boete
Klopt, ik baal van veel dingen vandaag.quote:
Hier is het grijsquote:Het is nog wel zulks mooi weer.
Dat kun je beter andersom doen.quote:[..]
Yeps, dat ben ik wel gewend. Ben ook altijd te laat met de biebboeken en te snel met de auto.
Met de verkeerde voet uit bed gestapt??quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt, ik baal van veel dingen vandaag.
[..]
Hier is het zonnig en warm....quote:Hier is het grijs![]()
[..]
I know... maar ja 120 rijden op de snelweg, is gewoon niet fijn....quote:Dat kun je beter andersom doen.
Misschien. Het is niet zo dat de situatie nu opeens anders is dan voorheen maar vandaag trek ik het me kennelijk meer aan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met de verkeerde voet uit bed gestapt??
Eindelijk is het dus bij jullie beter dan hier.quote:[..]
Hier is het zonnig en warm....
Een beetje harder, 140 tot 150, rijdt inderdaad een stuk rustigerquote:[..]
I know... maar ja 120 rijden op de snelweg, is gewoon niet fijn....
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien. Het is niet zo dat de situatie nu opeens anders is dan voorheen maar vandaag trek ik het me kennelijk meer aan.
[..]
Precies.quote:Eindelijk is het dus bij jullie beter dan hier.
[..]al begint het nu wat grijzer te worden..:X
Een beetje harder, 140 tot 150, rijdt inderdaad een stuk rustiger
Dekentje weggetrapt, nou vat hij kou.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
Toen ik terugkwam, trof ik hem zo aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wordt dit weekend weer naar de huisartsenpostquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dekentje weggetrapt, nou vat hij kou.
laten we daar maar niet mee spotten... zijn een beetje te vaak daar geweest de laatste tijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt dit weekend weer naar de huisartsenpost
Is een koutje niet een virus, dokter wyccie?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef wyccie het volgende:
Dekentje weggetrapt, nou vat hij kou.
Een koutje is een bacterie, een griepje is een virus.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
Is een koutje niet een virus, dokter wyccie?
Ieder weekend, zo'n beetje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
laten we daar maar niet mee spotten... zijn een beetje te vaak daar geweest de laatste tijd.
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:04 schreef wyccie het volgende:
Een koutje is een bacterie, een griepje is een virus.
Misschien zelfs wel een dichter.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Over het plaatje: ik dacht aan Maarten Biesheuvel, maar dat is 'm nietWel een andere schrijver.
Jij weet het dus allang weerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien zelfs wel een dichter.
Jij weet óók wie het is!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:16 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af of broer die foto zelf heeft gemaakt, met een Nikon. Op de laatste dag van de Vierdaagse. Net voor de regenbui.
Niet!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij weet het dus allang weer
Maar hoe weet je dit dan?!quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:16 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af of broer die foto zelf heeft gemaakt, met een Nikon. Op de laatste dag van de Vierdaagse. Net voor de regenbui.
http://i27.tinypic.com/b6zods.jpg?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:30 schreef wyccie het volgende:
Kijk dan gewoon even in de eigenschappen van de foto.
Dat jij überhaupt kijkt hoe een foto heet!quote:Ik had gehoopt dat broer een hint in de bestandsnaam had gestopt.
Rechtermuisklik op de foto, ergens onderaan bij Eigenschappen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
http://i27.tinypic.com/b6zods.jpg?![]()
Ik weet dat broer wel zo slim is om niet de originele bestandsnaam te laten staan.quote:Dat jij überhaupt kijkt hoe een foto heet!Dat is net zo vals als Googlen!
In de AKQ postte ik altijd plaatjes als ik vermoedde dat iemand de boel bij elkaar Googlede. Meestal werd zo'n bijdehand persoon dan helemaal stil.quote:
Dan krijg ik precies wat ik net postte.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:42 schreef wyccie het volgende:
Rechtermuisklik op de foto, ergens onderaan bij Eigenschappen.
Inderdaad, dat deed ik ook wel eens.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
In de AKQ postte ik altijd plaatjes als ik vermoedde dat iemand de boel bij elkaar Googlede. Meestal werd zo'n bijdehand persoon dan helemaal stil.
Ik postte in MUZ-trivia eens een songtekst als hint. Vervolgens kwam het juiste antwoord als "Rolling Stones - Prodigal Son lyrics" de precieze vraag weet ik niet meer Ik heb het niet goed gerekendquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In de AKQ postte ik altijd plaatjes als ik vermoedde dat iemand de boel bij elkaar Googlede. Meestal werd zo'n bijdehand persoon dan helemaal stil.
En degene die dat antwoord gaf durfde ook nog te beweren dat hij het niet had opgezocht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik postte in MUZ-trivia eens een songtekst als hint. Vervolgens kwam het juiste antwoord als "Rolling Stones - Prodigal Son lyrics" de precieze vraag weet ik niet meer Ik heb het niet goed gerekend
Hoe ik ook zoek, die info kan ik echt niet vinden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:52 schreef wyccie het volgende:
Ik krijg dit schermpje te zien:
[ afbeelding ]
Jij kunt het je nog herinneren?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
En degene die dat antwoord gaf durfde ook nog te beweren dat hij het niet had opgezocht.
OMFGquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik postte in MUZ-trivia eens een songtekst als hint. Vervolgens kwam het juiste antwoord als "Rolling Stones - Prodigal Son lyrics" de precieze vraag weet ik niet meer Ik heb het niet goed gerekend
Die is van Diaan. Toen ik 'm kopieerde, zag ik de naam van meneer erin staan, dus leef je uitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:56 schreef wyccie het volgende:
Wa, volgens mij is die meneer van jou op de eerste pagina toch ook nog niet geraden?
Ja, maar dat is toen eerder genoemd door Scrut, geloof ik. Hij beweerde dat dat vast niet zijn naam zou zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
Die is van Diaan. Toen ik 'm kopieerde, zag ik de naam van meneer erin staan, dus leef je uit
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij kunt het je nog herinneren?
Dat ken ik. De rader/opzoeker leeft niet meerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de rare eigenschap dat ik de meest nutteloze dingen onthoud.
Filosoof, criticus, dichter, essayist en bijzonder hoogleraar aan de UvA.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Maarten dus. Idd een schrijver of dichter?
Blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar dat is toen eerder genoemd door Scrut, geloof ik. Hij beweerde dat dat vast niet zijn naam zou zijn.
Hij komt me echt heel bekend voor, maar ik weet het niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:02 schreef broer het volgende:
Filosoof, criticus, dichter, essayist en bijzonder hoogleraar aan de UvA.
Dat keek ik wel eens, niet altijd, dus daar zal ik 'm van herkennen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:09 schreef broer het volgende:
Hij zat een seizoen lang regelmatig in het programma 'Zeeman met boeken'.
Dat was wel legendarisch, hè.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:10 schreef broer het volgende:
Moet ik nu ook gaan voorzeggen, net zoals bij Dolores?
Was dat Uzumaki? Dat wist ik dan niet meer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ken ik. De rader/opzoeker leeft niet meer
Hoe dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:11 schreef brother52 het volgende:
Was dat Uzumaki? Dat wist ik dan niet meer.
Heel raar hoe hij aan zijn eind is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |