Daar ben je mooi klaar mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Het heeft mij drie kwartier gekost om weer in te kunnen loggen
Hé! Vertel over LL. Wat was het beste wat je gezien/gehoord hebt? Wat viel tegen? Etc?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:31 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik blijf voorlopig dan nog maar even ingelogd denk ik.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Het heeft mij slechts drie keer opnieuw het wachtwoord invoeren geduurd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Het heeft mij drie kwartier gekost om weer in te kunnen loggen
Ik ben vooral benieuwd of Them Crooked Vultures nou echt zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé! Vertel over LL. Wat was het beste wat je gezien/gehoord hebt? Wat viel tegen? Etc?
De eerste keer kreeg ik geen mailtje toegestuurd. Vervolgens kun je niet direct daarna voor een tweede keer aanvragenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Het heeft mij slechts drie keer opnieuw het wachtwoord invoeren geduurd.![]()
[..]
System overload.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
De eerste keer kreeg ik geen mailtje toegestuurd.
In het FB-topic nu allemaal wijsneuzen die op mij reageren dat het wel goed werkt want bij hun ging het heel snelquote:
Nou ik was al bijna op weg naar de FA's, die had ik dan het hele forum over geschopt en geslagenquote:
Lowlands was weer erg leuk. Ik heb me prima vermaakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé! Vertel over LL. Wat was het beste wat je gezien/gehoord hebt? Wat viel tegen? Etc?
Het was wel goed maar het leek vooral erg veel op Queens of the Stone Age maar dan live wel goed uitgevoerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:34 schreef wyccie het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of Them Crooked Vultures nou echt zowas.
Scrut heeft problemen met de zanger.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:52 schreef brother52 het volgende:
Het beste wat ik gezien heb was Faith no more, dat was een briljant optreden.
De Staat.quote:Grace Jones was ook geweldig, net als de Staat en Wilco.
Ah, dat is lief.quote:De grootste tegenvaller dit jaar was eigenlijk dat Diaan er niet was.
Een ongemanierde vlerk is het.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Scrut heeft problemen met de zanger.![]()
Ik had niet verwacht dat ze nog zo goed bij stem zou zijn. Ze is ten slotte ook al 61 en erg goed geconserveerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Grace Jones heb ik ook ietwat op tv gezien. Dat zag er goed uit, geweldige show.
Daarin is hij niet de enige, je vindt hem briljant of je vindt hem helemaal niets. Een tussenweg is volgens mij niet mogelijk.quote:
Ik had al eens een paar nummers van ze gezien als voorprogramma van the Presidents of the USA en dat heeft toen al behoorlijk indruk op me gemaakt, verruit het beste wat Nederland op dit moment te bieden heeft qua muziek. Live zijn ze ook nog eens een stuk beter dan op cd, dat vind ik altijd wel een pluspunt.quote:De Staat.![]()
Ik checkte net op Doornroosje voor hun optreden eind december, is al uitverkocht. Gelukkig hebben ze er nog eentje bijgepland.
Soms ben ik datquote:Ah, dat is lief.
Ik heb niet zoveel gezien op tv. Grace vond ik erg goed, Snoop Dogg leek weer een feestje, Calexico mooi en nog een verrassende combinatie van DIO met The Maddquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ze nog zo goed bij stem zou zijn. Ze is ten slotte ook al 61 en erg goed geconserveerd.
quote:Oh, Lowlands zingt was ook erg leuk, het ene moment sta je mee te brullen met Nirvana en Rage Against the Machine en nog geen halve minuut later met Kinderen voor Kinderen en tijdens Mexico ging de polonaise door de tent.
Vanaf 2:42
Snoop Dogg hebben we gemist, ik had er eigenlijk wel wat van willen zien maar Peace moest zijn telefoon laten opladen (helemaal aan de andere kant van het terrein) en toen zijn we daar een beetje rond blijven hangen. We hebben toen zelfs een ander bandje laten schieten die behoorlijk dichtbij speelden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb niet zoveel gezien op tv. Grace vond ik erg goed, Snoop Dogg leek weer een feestje, Calexico mooi en nog een verrassende combinatie van DIO met The MaddDie cameraman die meezingt ken ik.
De voetbalclub in mijn geboortedorp heet DIO (Door Inspanning Ontspanning). Ik heb dus hele andere associatiesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:17 schreef brother52 het volgende:
DIO hebben we niet gezien. Ik weiger daar uit principe ook naar te luisteren want er is maar 1 Dio en dat is Ronnie James.
Nouquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:18 schreef wyccie het volgende:
ik zag Snoop Dogg heel even op tv, wat een bling.
Dan weet ik waar je geboren bentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
De voetbalclub in mijn geboortedorp heet DIO (Door Inspanning Ontspanning). Ik heb dus hele andere associaties
Er zijn er meer die zo heten. Er is bijvoorbeeld ook een DIO Groningen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan weet ik waar je geboren bent
Hij dan ook een van de besten die er nog zijn op dat gebied. Ik heb hem een paar jaar geleden op Rock Werchter gezien en dat was een geweldig optreden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
NouIk vind het wel mooi dat het hem, in tegenstelling tot de meeste andere rappers, wel lukt om ook mensen die anders niet naar dat genre luisteren, aan te spreken.
Maar die club ken ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zijn er meer die zo heten. Er is bijvoorbeeld ook een DIO Groningen.
Maar DIO Oosterwolde wel?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar die club ken ik dan weer niet.
Ja, zelf nooit tegen gespeeld maar die zaten volgens mij bij ons 2e elftal in de competitie (of de A1 junioren).quote:
Hoe ze op Lowlands waren, weet ik niet. Maar in de Melkweg was het echt fantastisch. Ruim een uur Heel Hard Knallen. Ik ben heel benieuwd naar het album.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:34 schreef wyccie het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of Them Crooked Vultures nou echt zowas.
Het was het geld en de wachtrij dus wel waard?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe ze op Lowlands waren, weet ik niet. Maar in de Melkweg was het echt fantastisch. Ruim een uur Heel Hard Knallen. Ik ben heel benieuwd naar het album.
Ik ben pas op de dag zelf gegaan. Ik heb amper een half uurtje in de rij gestaan, dus dat vond ik nog wel meevallen. Het geld was het meer dan waard. Maar dat was bijna al zo geweest als alleen Dave Grohl en zijn drumstel op het podium hadden gestaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was het geld en de wachtrij dus wel waard?
Verbaast me niets. Een keer houdt het op.quote:Ik lees net dat Lamon Fok! voor gezien houdt:
Weer een pionier verdwenen
Het heeft mij behoorlijk verbaasd dat het niet dezelfde dag uitverkocht was.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:39 schreef broer het volgende:
Ik ben pas op de dag zelf gegaan. Ik heb amper een half uurtje in de rij gestaan, dus dat vond ik nog wel meevallen. Het geld was het meer dan waard.
Zo'n goede drummer is Dave nou ook weer niet. Hij ramt er wel lekker op los maar eigenlijk ook niet meer dan dat.quote:Maar dat was bijna al zo geweest als alleen Dave Grohl en zijn drumstel op het podium hadden gestaan.
Dat is inderdaad niet bijzonder. Voor een normaal concert in The Max heb ik ook wel eens 20 minuten in de rij gestaan om binnen te komen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben pas op de dag zelf gegaan. Ik heb amper een half uurtje in de rij gestaan, dus dat vond ik nog wel meevallen.
Ik heb nog getwijfeld maar ik wilde niet zo iemand zijn die alleen maar om de hype naar het concert ging.quote:Het geld was het meer dan waard. Maar dat was bijna al zo geweest als alleen Dave Grohl en zijn drumstel op het podium hadden gestaan.
Ik zag in het TCV-topic dat jij erbij was. Was je er op woensdag op goed geluk naartoe gegaan of wist je dat het nog niet uitverkocht was?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:39 schreef broer het volgende:
Ik ben pas op de dag zelf gegaan. Ik heb amper een half uurtje in de rij gestaan, dus dat vond ik nog wel meevallen. Het geld was het meer dan waard.
Nou ja.. Treinhomo ziet zoveel concerten, hier zal-ie ook wel overheen komen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:46 schreef wyccie het volgende:
Ik ken iemand die daar erg van zal balen, dus ik zal maar niet vertellen dat hij maar 1 keer hoefde te reizen. Beetje zielig.
Daar heb ik volstrekt geen moeite mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog getwijfeld maar ik wilde niet zo iemand zijn die alleen maar om de hype naar het concert ging.
Ik las op Twitter dat het niet uitverkocht was en heb toen maar de gok genomen dat er om half vier geen enorme rij zou staan. Achteraf gezien had ik gewoon om zeven uur nog een kaartje kunnen halen en meteen naar binnen kunnen lopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:46 schreef wyccie het volgende:
Ik zag in het TCV-topic dat jij erbij was. Was je er op woensdag op goed geluk naartoe gegaan of wist je dat het nog niet uitverkocht was?
Hmm... Zo iemand ken ik ook. Maar dat zal vast niet dezelfde zijn...quote:Ik ken iemand die daar erg van zal balen, dus ik zal maar niet vertellen dat hij maar 1 keer hoefde te reizen. Beetje zielig.
Het lijkt me niet zijn genre.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja.. Treinhomo ziet zoveel concerten, hier zal-ie ook wel overheen komen.
Als ik dat had geweten was ik misschien ook wel gegaan.quote:Op de site van de Melkweg stond dat er op de dag van het concert vanaf half 5 weer kaarten verkocht zouden worden omdat het de eerste dag niet uitverkocht raakte.
Woont hij in Utrecht?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:51 schreef broer het volgende:
Hmm... Zo iemand ken ik ook. Maar dat zal vast niet dezelfde zijn...
Ik kreeg zelfs nog een mailtje van De Melkweg op de dag zelf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:52 schreef wyccie het volgende:
Als ik dat had geweten was ik misschien ook wel gegaan.
Ik ben niet geabonneerd op de nieuwsbrief van Melkweg, alleen Doornroosje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kreeg zelfs nog een mailtje van De Melkweg op de dag zelf.
Bij De Melkweg kun je per genre kiezen of je de nieuwsbrief wil ontvangen. Dat is best handigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet geabonneerd op de nieuwsbrief van Melkweg, alleen Doornroosje.
Amsterdam is ook zo ver weg. En van de tig mailtjes zijn er vaak maar 1 of 2 interessante namen.
Wat maakt het uit? Als er niks van je gading bij is, pleur je het mailtje wegquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:11 schreef wyccie het volgende:
Ach, ook maar gelijk Paradiso erbij. Spam is lekker.
Trustenquote:Nu slapen. Trusten.
Gisteren overdag heb ik alleen maar even gelegen omdat m'n lichaam zeer deed. Vannacht echt heerlijk geslapen. Pas drie kwartier wakkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee schone slaper. Gisteren nog gerust/vannacht wel goed geslapen?
NOu lekker toch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gisteren overdag heb ik alleen maar even gelegen omdat m'n lichaam zeer deed. Vannacht echt heerlijk geslapen. Pas drie kwartier wakker
Zo, dat is knap! Waarom doet je lichaam pijn? Begint de aftakeling nu al?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Gisteren overdag heb ik alleen maar even gelegen omdat m'n lichaam zeer deed. Vannacht echt heerlijk geslapen. Pas drie kwartier wakker
Nu heb ik het de rest van de week wel druk. Misschien is dat ook wel goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
NOu lekker toch.Had je gewoon even nodig
![]()
Ik ga zo ook aan de huishouding beginnenquote:Pff het is vies broeierig weer... en ik ben aan het strijken.
Nou, vies ja. Ik heb de deur en het raam maar tegen elkaar open gezet. Het was buiten in de regen zelfs nog lekkerder dan hier binnen. Maar over een half uurtje is het hier dan zo fris dat ik het koud ga krijgen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
Pff het is vies broeierig weer... en ik ben aan het strijken.
De aftakeling begint al op je 28e. Als ik zo weinig slaap heb gehad krijg ik last van m'n gewrichten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo, dat is knap! Waarom doet je lichaam pijn? Begint de aftakeling nu al?
11 uur naar bed? Heb je al afscheid van Wickedangel genomen?quote:Om 7 uur ging mijn wekker. Mijn poging tot vroeg slapen is in de afgelopen maanden slechts 1 keer gelukt. Hopeloos.
Maar ik ga binnenkort fulltime werken en dan hoop ik eindelijk een burgerlijk slaapritme te hebben.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu heb ik het de rest van de week wel druk. Misschien is dat ook wel goed![]()
[..]
Fijn....quote:Ik ga zo ook aan de huishouding beginnen
Ik heb ook wel wat ramen tegen elkaar open staan, maar nog niet voldoende fris. Ben ook veel te druk met van alles.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, vies ja. Ik heb de deur en het raam maar tegen elkaar open gezet. Het was buiten in de regen zelfs nog lekkerder dan hier binnen. Maar over een half uurtje is het hier dan zo fris dat ik het koud ga krijgen.
Dat hoort niet. Zit dat in je familie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
De aftakeling begint al op je 28e. Als ik zo weinig slaap heb gehad krijg ik last van m'n gewrichten.
Elf uur? Dat betekent dat ik om tien uur al mijn tanden gepoetst moet hebben en alvast in bed moet gaan liggen. Ik ben toch geen baby.quote:11 uur naar bed? Heb je al afscheid van Wickedangel genomen?
Nee, mijn hele familie slaapt prima.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat hoort niet. Zit dat in je familie?![]()
Het zou mij ook niet lukken maar ik ken genoeg mensen bij wie het licht om 11 uur uitgaat als ze de volgende dag naar hun werk moetenquote:[..]
Elf uur? Dat betekent dat ik om tien uur al mijn tanden gepoetst moet hebben en alvast in bed moet gaan liggen. Ik ben toch geen baby.
Serieus, ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan. Ook op de basisschool sliep ik later.
Goede opvoeding.![]()
Als je nu aan het avondmaal begint, moet dat lukkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:28 schreef wyccie het volgende:
Ik probeer vanavond ook om 11 uur in bed te liggen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |