abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72270300
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vasten die mensen ook en ik begrijp dat het vervelend overkomt als je zo wordt aangekeken, maar van jouw kant snap ik niet dat je uit eten kunt gaan, terwijl je weet dat er een grote kans bestaat dat die mensen vasten.
Dan moet je het restaurant dicht gooien.. Waarom moet hij zijn persoonlijke voorkeur zo brengen? Je bent ober. Doe je werk.
pi_72270312
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vasten die mensen ook en ik begrijp dat het vervelend overkomt als je zo wordt aangekeken, maar van jouw kant snap ik niet dat je uit eten kunt gaan, terwijl je weet dat er een grote kans bestaat dat die mensen vasten.
Dus ze zou niet naar een restaurant moeten gaan omdat de mensen daar waarschijnlijk vasten? sorry hoor maar dat vind ik echt belachelijk.
pi_72270326
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:37 schreef Yel het volgende:

[..]

Ik ben alevi, een sunni hoeft mij niet te zeggen wat ik fout doe. In mijn ogen zijn zij fout, maar dat vertolk ik toch ook niet overal?
Vertolken yaparsan yap, ik trek me er niets van aan.
Ik ben een pure Turk.
pi_72270365
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:38 schreef Yel het volgende:

[..]

Dan moet je het restaurant dicht gooien.. Waarom moet hij zijn persoonlijke voorkeur zo brengen? Je bent ober. Doe je werk.
Ik zeg toch ook dat ik begrijp dat jij het vervelend vindt, maar ik begrijp het van JOUW kant ook niet. Ik snap gewoon niet dat je uit eten kunt gaan bij iemand die vast, ik zou me er niet goed bij voelen.
Ik ben een pure Turk.
pi_72270396
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:39 schreef Ayca het volgende:

[..]

Dus ze zou niet naar een restaurant moeten gaan omdat de mensen daar waarschijnlijk vasten? sorry hoor maar dat vind ik echt belachelijk.
Jawel, gitsin, het zijn mijn zaken niet. Wat ik alleen probeer duidelijk te maken: ik snap niet dat ze uit eten kan gaan bij iemand die vast, ik snap niet dat je dan kunt eten en je op je gemak voelen.
Ik ben een pure Turk.
pi_72270449
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat ik begrijp dat jij het vervelend vindt, maar ik begrijp het van JOUW kant ook niet. Ik snap gewoon niet dat je uit eten kunt gaan bij iemand die vast, ik zou me er niet goed bij voelen.
Yemegimi yemedim. Bitirmedim. Die halve zool keek me te goor aan. heb betaald en ben weggelopen. En dat, dat vond ik weer laag van mezelf
er begon wat te borrelen bij mij, dus ben maar braaf weggegaan.

En waarom eigenlijk? Ben Hizir orucumu tuttugumda, roken mij sunni vriendinnen ook gewoon door? Ze eten ook gewoon door. maar dan mag het weer wel... Waarom kon ik niet in de Ramadan weken trouwen en kan dat wel als het onze oruc is? Daarom heb ik besloten: Fck it.
pi_72270540
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:45 schreef Yel het volgende:

[..]

Yemegimi yemedim. Bitirmedim. Die halve zool keek me te goor aan. heb betaald en ben weggelopen. En dat, dat vond ik weer laag van mezelf
er begon wat te borrelen bij mij, dus ben maar braaf weggegaan.

En waarom eigenlijk? Ben Hizir orucumu tuttugumda, roken mij sunni vriendinnen ook gewoon door? Ze eten ook gewoon door. maar dan mag het weer wel... Waarom kon ik niet in de Ramadan weken trouwen en kan dat wel als het onze oruc is? Daarom heb ik besloten: Fck it.
Was je de enige Turk in het restaurant en bleef hij jou de hele tijd aankijken?
Hoezo kan je niet in de ramazan weken trouwen, trouw je met een soenniet? Vraag je soennietvriendinnen dan of ze rekening met jou kunnen houden
Ik ben een pure Turk.
pi_72270631
Ja, we waren de enigen. Hij bleef ons aankijken ja. Ik zie t verschil wel tussen gewoon kijken vies kijken.
Nee, ik trouw met n alevi natuurlijk, amaaaaaaa we kregen speciale verzoeken rekening te houden met soennieten. Andersom was dat niet zo geweest.

Ya uff, herneyse be... hatelijk onderwerp. Biktim artik konusa konusa
pi_72270736
Kun je hoofdpijn krijgen van teveel roken?......
pi_72270755
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:54 schreef Yel het volgende:
Ja, we waren de enigen. Hij bleef ons aankijken ja. Ik zie t verschil wel tussen gewoon kijken vies kijken.
Nee, ik trouw met n alevi natuurlijk, amaaaaaaa we kregen speciale verzoeken rekening te houden met soennieten. Andersom was dat niet zo geweest.

Ya uff, herneyse be... hatelijk onderwerp. Biktim artik konusa konusa
Tamam
Ik ben een pure Turk.
pi_72270765
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:58 schreef Yel het volgende:
Ja, rook maar niet.
Ik ben een pure Turk.
pi_72270769
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:58 schreef Yel het volgende:
mwah zou het niet weten maar heb wel eens hoofdpijn gekregen door teveel nargile
pi_72270854
Ik had peuken gekregen uit Yoegoslavie. Volgens mij nam mijn hoofdpijn toen pas toe tot het moment, dat ik dacht, Allahim oluyorum

Niet roken is zo simpel gezegd. Ke$ke oyle olsaydi.
pi_72270914
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:03 schreef Yel het volgende:
Ik had peuken gekregen uit Yoegoslavie. Volgens mij nam mijn hoofdpijn toen pas toe tot het moment, dat ik dacht, Allahim oluyorum

Niet roken is zo simpel gezegd. Ke$ke oyle olsaydi.
Je kan het, serieus als mijn moeder het kan, kan jij het ook , mijn moeder rooktte 2 pakjes per dag en had tegen zichzelf gezegt vanaf 1 sept. stop ik, en dat gebeurde ook het is nu al bijna 1 jaar geleden en ze heeft sindsdien geen sigaret aangeraakt
pi_72270981
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:05 schreef Ayca het volgende:

[..]

Je kan het, serieus als mijn moeder het kan, kan jij het ook , mijn moeder rooktte 2 pakjes per dag en had tegen zichzelf gezegt vanaf 1 sept. stop ik, en dat gebeurde ook het is nu al bijna 1 jaar geleden en ze heeft sindsdien geen sigaret aangeraakt
Ik denk dat het nu niet handig is... heb zoveel zorgen en zo.. Het roken troost me
pi_72271113
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:08 schreef Yel het volgende:

[..]

Ik denk dat het nu niet handig is... heb zoveel zorgen en zo.. Het roken troost me
Is er niets anders dat je kan troosten? Waarschijnlijk ga je nu door je zorgen meer roken en als je zorgen weg zijn, blijf je dezelfde hoeveelheid roken als tijdens je zorgen. Lijkt me ook niet verstandig he
Ik ben een pure Turk.
pi_72271217
I knowwwwwww... Heb wat middelen gekrege om te stoppen maar ik ben erg gevoelig voor de bijwerkingen. En ik loop niet graag depri rond op onze bruiloft Ik wil wel graag minderen.. Op zijn minst 10 peukjes minder roken!
pi_72271254
Efelene efelene...

pi_72271291
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Efelene efelene...

Hallo zeg je dan.
pi_72271304
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:19 schreef Yel het volgende:
I knowwwwwww... Heb wat middelen gekrege om te stoppen maar ik ben erg gevoelig voor de bijwerkingen. En ik loop niet graag depri rond op onze bruiloft Ik wil wel graag minderen.. Op zijn minst 10 peukjes minder roken!
Als het niet anders kan.. je bruiloft moet wel een mooie herinnering zijn he
Ik ben een pure Turk.
pi_72271331
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:22 schreef Yel het volgende:

[..]

Hallo zeg je dan.
O ja, hallo.

De tijd lijkt hier haast stilgestaan te hebben, zie ik na 5,5 weken afwezigheid. Niet? Weer dezelfde gespreksonderwerpen, 'ruzies', etc., etc.
pi_72271384
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

O ja, hallo.

De tijd lijkt hier haast stilgestaan te hebben, zie ik na 5,5 weken afwezigheid. Niet? Weer dezelfde gespreksonderwerpen, 'ruzies', etc., etc.
Ik ben hier eeuwen niet geweest joh. Doe ns n ander onderwerp dan..
pi_72271403
quote:

[..]

Ik ben alevi, een sunni hoeft mij niet te zeggen wat ik fout doe. In mijn ogen zijn zij fout, maar dat vertolk ik toch ook niet overal?
Nee, want liegen is niet goed.
pi_72271423
Eeuh ik mot iets vaker f5-en denk ik
pi_72271435
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:27 schreef Yel het volgende:

[..]

Ik ben hier eeuwen niet geweest joh. Doe ns n ander onderwerp dan..
Muah, is het nu te laat voor... Andere keer misschien... Mijn brein is momenteel net niet inactief.
pi_72271469
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:28 schreef xminator het volgende:
Eeuh ik mot iets vaker f5-en denk ik
Of het posttempo moet hier lager liggen
Ik ben een pure Turk.
pi_72271498
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Muah, is het nu te laat voor... Andere keer misschien... Mijn brein is momenteel net niet inactief.
Tmm.. Je wordt al oud desene.
pi_72271551
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:32 schreef Yel het volgende:

[..]

Tmm.. Je wordt al oud desene.
Inderdaad; en dat al op mijn 21e.

Maar wie kijkt hier naar de serie Es-Es op ATV? Ik kan gewoon iedere week mijn stad op TV zien. Hoe tof is dat? En het is ook nog eens een redelijk goede serie, vind ik. En ik ben normaal gesproken niet zo van de series/soaps.
pi_72271572
Leeftijd is hier hoog
Ik ben een pure Turk.
pi_72271617
hahahaa... Als dat al hoog is, ben ik bejaard!
pi_72271658
Maar goed, 't is al laat. Trusten.
pi_72271688
Hoe oud ben je Yel?
Trusten TheMagnificent
Ik ben een pure Turk.
pi_72271724
Truste!

Ik ben al bijna 30...... :p
Ik ga maar es slapen... Morgen weer druk.
Iyi geceler!
pi_72271742
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:47 schreef Yel het volgende:
Truste!

Ik ben al bijna 30...... :p
Ik ga maar es slapen... Morgen weer druk.
Iyi geceler!
Iyi geceler
ik ga denk ik nog even door
pi_72273688
lekker aan het ontbijten?
pi_72273710
Ontbijtennnnn itt is
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_72275505
Waarom zou je op dat tijdstip ontbijten
pi_72278170
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:22 schreef xminator het volgende:
Ja serieus man, vroeg ik me ook al af
Ik ben een pure Turk.
pi_72278319
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:22 schreef xminator het volgende:
Omdat ik graag relaxed ontbijt, rustig wat glaasjes water drinken en broodjes eten
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:12:24 #191
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72279323
die mensen van dat restaurant waar jullie het over hebben..
daarom ga ik niet meer met turken om.. waarom kunnen Turken niet gewoon zakelijk blijven.. je wordt betaald voor het product/service dat je levert, dus komt niet vies kijken met je haatbaard
sowieso zou ik tijdens Ramadan nooit in een Turks restaurant overdag gaan eten, mensen kunnen uit wraak je weet wel voodoo doen of onhygienisch met je eten omgaan, if you know what I mean
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:33:30 #192
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72281504
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:12 schreef marcusa het volgende:
die mensen van dat restaurant waar jullie het over hebben..
daarom ga ik niet meer met turken om.. waarom kunnen Turken niet gewoon zakelijk blijven.. je wordt betaald voor het product/service dat je levert, dus komt niet vies kijken met je haatbaard
sowieso zou ik tijdens Ramadan nooit in een Turks restaurant overdag gaan eten, mensen kunnen uit wraak je weet wel voodoo doen of onhygienisch met je eten omgaan, if you know what I mean
mundus vult decipi
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:57:50 #193
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72288108
afiyet olsun
pi_72290636
quote:

[..]

ik sprak jou dan ook niet aan, maar aangezien je je aangesproken voelt, zou ik wel willen weten wat ik fout doe en hoe ik mijn leven zou kunnen verbeteren, alle suggesties zijn welkom

ik wist trouwens niet eens dat je alevi bent, maar denk dat dat er ook niet toe doet, iemand die zegt moslim te zijn hoort nu eenmaal zich te houden aan bepaalde leefregels, alevi of niet.

dat zeg ik niet... dat zegt allah en dat zegt rasulallah
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:17:18 #195
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_72290848
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:11 schreef Slayage het volgende:
zou ik wel willen weten wat ik fout doe en hoe ik mijn leven zou kunnen verbeteren, alle suggesties zijn welkom
Gun jezelf meer vrijheid, je bent toch geen marionettenpop of wel?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_72291024
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik sprak jou dan ook niet aan, maar aangezien je je aangesproken voelt, zou ik wel willen weten wat ik fout doe en hoe ik mijn leven zou kunnen verbeteren, alle suggesties zijn welkom

ik wist trouwens niet eens dat je alevi bent, maar denk dat dat er ook niet toe doet, iemand die zegt moslim te zijn hoort nu eenmaal zich te houden aan bepaalde leefregels, alevi of niet.

dat zeg ik niet... dat zegt allah en dat zegt rasulallah
Regels en Aleviler
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_72291044
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:17 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Echte vrijheid kan men pas vinden door de Islam te leven. Die vrijheid is onbeschrijflijk.
pi_72291329
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:17 schreef ACT-F het volgende:

[..]

ik geloof dat ik van allah kom en dat ik tot allah zal wederkeren en ik geloof dat ik op de dag des oordeels beoordeeld zal worden op al mijn daden op deze wereld, allah bize kuran gondermis, allah bize peygamber gondermis, om ons duidelijk maken wat de zin van het leven is en hoe we deze horen te leven, ik ben daar dankbaar voor en probeer mijn best te doen, om allah te behagen, zodat hij mij zal toelaten tot het paradijs en mij zal schermen van het hellevuur

ik hoop dat jij begrijpt dat jouw vrijheid verhaal mij vrij weinig zegt, maar ik denk dat mijn verhaal jou dan ook vrij weinig zegt, senin dinin sana benim dinim bana
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_72291421
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:22 schreef Burakius het volgende:

[..]

Regels en Aleviler
het begrip alevi is heel breed natuurlijk, ik heb een alevi koppel gekend, waar de vrouw soms ging bidden, maar dit deed met angst voor haar man, die er faliekant op tegen was
-Rabia Al-Basri
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:39:10 #200
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_72291510
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:31 schreef Slayage het volgende:
ik hoop dat jij begrijpt dat jouw vrijheid verhaal mij vrij weinig zegt, maar ik denk dat mijn verhaal jou dan ook vrij weinig zegt, senin dinin sana benim dinim bana
Goed, duidelijk.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')