Muah, is het nu te laat voor...quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:27 schreef Yel het volgende:
[..]
Ik ben hier eeuwen niet geweest joh. Doe ns n ander onderwerp dan..
Tmm.. Je wordt al oud desene.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Muah, is het nu te laat voor...Andere keer misschien... Mijn brein is momenteel net niet inactief.
Inderdaad; en dat al op mijn 21e.quote:
Iyi gecelerquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:47 schreef Yel het volgende:
Truste!
Ik ben al bijna 30...... :p
Ik ga maar es slapen... Morgen weer druk.
Iyi geceler!
Ja serieus man, vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:22 schreef xminator het volgende:
Waarom zou je op dat tijdstip ontbijten
Omdat ik graag relaxed ontbijt, rustig wat glaasjes water drinken en broodjes etenquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:22 schreef xminator het volgende:
Waarom zou je op dat tijdstip ontbijten
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:12 schreef marcusa het volgende:
die mensen van dat restaurant waar jullie het over hebben..![]()
daarom ga ik niet meer met turken om.. waarom kunnen Turken niet gewoon zakelijk blijven.. je wordt betaald voor het product/service dat je levert, dus komt niet vies kijken met je haatbaard![]()
sowieso zou ik tijdens Ramadan nooit in een Turks restaurant overdag gaan eten, mensen kunnen uit wraak je weet wel voodoo doen of onhygienisch met je eten omgaan, if you know what I mean
ik sprak jou dan ook niet aan, maar aangezien je je aangesproken voelt, zou ik wel willen weten wat ik fout doe en hoe ik mijn leven zou kunnen verbeteren, alle suggesties zijn welkomquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:37 schreef Yel het volgende:
[..]
Ik ben alevi, een sunni hoeft mij niet te zeggen wat ik fout doe. In mijn ogen zijn zij fout, maar dat vertolk ik toch ook niet overal?
Gun jezelf meer vrijheid, je bent toch geen marionettenpop of wel?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:11 schreef Slayage het volgende:
zou ik wel willen weten wat ik fout doe en hoe ik mijn leven zou kunnen verbeteren, alle suggesties zijn welkom
Regels en Alevilerquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik sprak jou dan ook niet aan, maar aangezien je je aangesproken voelt, zou ik wel willen weten wat ik fout doe en hoe ik mijn leven zou kunnen verbeteren, alle suggesties zijn welkom
ik wist trouwens niet eens dat je alevi bent, maar denk dat dat er ook niet toe doet, iemand die zegt moslim te zijn hoort nu eenmaal zich te houden aan bepaalde leefregels, alevi of niet.
dat zeg ik niet... dat zegt allah en dat zegt rasulallah
Echte vrijheid kan men pas vinden door de Islam te leven. Die vrijheid is onbeschrijflijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gun jezelf meer vrijheid, je bent toch geen marionettenpop of wel?
ik geloof dat ik van allah kom en dat ik tot allah zal wederkeren en ik geloof dat ik op de dag des oordeels beoordeeld zal worden op al mijn daden op deze wereld, allah bize kuran gondermis, allah bize peygamber gondermis, om ons duidelijk maken wat de zin van het leven is en hoe we deze horen te leven, ik ben daar dankbaar voor en probeer mijn best te doen, om allah te behagen, zodat hij mij zal toelaten tot het paradijs en mij zal schermen van het hellevuurquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gun jezelf meer vrijheid, je bent toch geen marionettenpop of wel?
het begrip alevi is heel breed natuurlijk, ik heb een alevi koppel gekend, waar de vrouw soms ging bidden, maar dit deed met angst voor haar man, die er faliekant op tegen wasquote:
Goed, duidelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:31 schreef Slayage het volgende:
ik hoop dat jij begrijpt dat jouw vrijheid verhaal mij vrij weinig zegt, maar ik denk dat mijn verhaal jou dan ook vrij weinig zegt, senin dinin sana benim dinim bana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |